Nou, wie is je pick?quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:22 schreef PirE het volgende:
Stream voor de Sugar Bowl.
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4d2397a8ed5ca
Suckeyesquote:
Wat een TDquote:
Ja, misschien heeft hij nog last van die gratis tattoos maar het kan ook dat hij die bal niet wou beschadigen (beter voor de verkoopwaarde)quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:48 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Wat een TD![]()
![]()
Die Fumble van Pryor zag je ook al aankomen eigenlijk, die bal losjes in 1 hand
quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft hij nog last van die gratis tattoos maar het kan ook dat hij die bal niet wou beschadigen (beter voor de verkoopwaarde)
Je moet alleen wel iemand hebben om hem in het 3e kwart te vervangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef Guard het volgende:
RR hadden ze nooit mogen aannemen in Ann Arbor.
Nu duurt het weer een paar jaar voor ze de juiste recruits hebben voor het systeem wat de opvolger van Rodriguez gaat invoeren (al is Robinson natuurlijk geen slechte QB om te hebben:P ).
Ik vind het wel een slimme beslissing. Er is nog steeds een grote kans dat er in 2011 niet gespeeld wordt en de draft-class van 2011 is dan in 2012 erg in het nadeel bij de start van training-camp.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef DrSmoke het volgende:
Heb het net ook in het NFL topic geplaatst, maar Andrew Luck blijft nog een jaar een Cardinal. Nogmaals, ik vind het een onverwachte en risicovolle beslissing. Lucks waarde kan eigenlijk alleen maar dalen. Kijk naar Jake Locker, die werd vorig jaar ook als één van de top picks gezien maar bleef nog een jaartje bij Washington en zal nu toch een stuk lager worden gedraft. Die beslissing heeft hem tientallen miljoenen gekost...
Hij loopt wel het risico dat ie een hoop miljoenen misloopt, rookie contracts worden in het nieuwe CBA zeer waarschijnlijk beperkt, vraag is alleen wanneer die nieuwe CBA er is, kan ook al voor de 2011 draft zijn...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vind het wel een slimme beslissing. Er is nog steeds een grote kans dat er in 2011 niet gespeeld wordt en de draft-class van 2011 is dan in 2012 erg in het nadeel bij de start van training-camp.
A.J. Green zal nu wel de #1 worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |