Was de Maaco Las Vegas Bowlquote:
quote:Pryor, four other Buckeyes suspended five games in 2011
COLUMBUS, Ohio (AP) -- Ohio State quarterback Terrelle Pryor and four other Buckeyes must sit out the first five games of the 2011 season for accepting improper benefits.
None were suspended for the Buckeyes' Jan. 4 Sugar Bowl game against Arkansas.
The NCAA announced the suspensions on Thursday, shortly before Ohio State athletic director Gene Smith and coach Jim Tressel were to meet with reporters to discuss the university's investigation of players trading autographs for tattoos.
Pryor, running back Daniel Herron, wide receiver DeVier Posey, offensive lineman Mike Adams and defensive end Solomon Thomas also must repay between $1,000 to $2,500 to charity.
Domme vraag:quote:
Dank uquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Domme vraag:
- 18:00 Northwestern vs Tech Tech
- 19:00 Michigan vs Mississippi State
- 19:00 Michigan State vs Alabama
- 19:00 Penn State vs Florida
- 23:00 Rose Bowl: TCU vs Wisconsin
- 02:30 Fiesta Bowl: UConn vs Oklahoma
Wordt dus een latertje hier
Ik ga zelf Michigan State vs Alabama kijken en daarna de Rose en Fiesta Bowl. Northwestern met Persa had ik ook wel willen kijken, maar zonder hem vrees ik dat het nogal eenzijdig wordt daar dus die sla ik maar over.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dank u![]()
Wat zijn de aanraders, Michigan en Florida heb ik al wel genoeg gezien en vind ze niet heel leuk om te kijken.
Michigan wordt ook afgemaakt door Mississippi Statequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Colplay het volgende:
Michigan State - Alabama is echt een complete afgang voor MSU. 49-0 achter in vierde kwart. En dat voor een top-10 team...
Leuke game zoverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef PirE het volgende:
Rose Bowl:
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4d19322311f73
Yeps.quote:
December 3, 1933quote:Op zondag 2 januari 2011 02:53 schreef Omnifacer het volgende:
Is het bij American Football wel eens 0-0 gebleven?
Ja, die was wel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 13:22 schreef Guard het volgende:
Music city bowl was een klassieker... als je die nog niet gezien hebt, zeker een aanrader..
Nou, wie is je pick?quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:22 schreef PirE het volgende:
Stream voor de Sugar Bowl.
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4d2397a8ed5ca
Suckeyesquote:
Wat een TDquote:
Ja, misschien heeft hij nog last van die gratis tattoos maar het kan ook dat hij die bal niet wou beschadigen (beter voor de verkoopwaarde)quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:48 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Wat een TD![]()
![]()
Die Fumble van Pryor zag je ook al aankomen eigenlijk, die bal losjes in 1 hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |