Nee, wel milieuvriendelijkquote:
Ja ik kan het niet helpen maar ik blijf maar het vermoeden houden dat ie een deel van de antwoorden al van tevoren wistquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:47 schreef huuphuup het volgende:
de enige echte Sinterklaas op tv bij Ik Hou Van Holland
wat geweldig p_igletquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:28 schreef p_iglet het volgende:
Hier op het werk ook een leuke meevaller.
We hebben altijd een chronisch vrijwilligers tekort. Laatst had ik weer vacatures uitgezet, normaal reageert er dan niemand of hooguit 1 of 2 mensen.
en nu heb ik ineens 10!!!!!! aanmeldingen!. Geen flauw idee waar ik al die vrijwilligers kwijt moet, want we hebben maar 5 woonclienten op het ogenblik, maar ach dat lossen we wel weer op
welnee, is een acteur die al jaaaaaaren meedraait, en dus veel mensen kent. En zo veel wist ie ook niet;-) de rest wist gewoon niet veelquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet helpen maar ik blijf maar het vermoeden houden dat ie een deel van de antwoorden al van tevoren wistDoorgestoken kaart zeg ik je!
Ik heb alle vier surprises afSmst D. net dat ie zo alvast naar huis komt, kan ie nog wat aan z'n surprises doen. Ja nou hoeft het niet meer
![]()
78 is ie al toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welnee, is een acteur die al jaaaaaaren meedraait, en dus veel mensen kent. En zo veel wist ie ook niet;-) de rest wist gewoon niet veel
ik hoorde dat dit echt zijn allerallerallerlaatste keer wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
78 is ie al toch?
als die het loodje legt is mn sint-intocht nooit meer hetzelfde
nu op Canvas trouwens, wire in the blood, net begonnen, aanrader, keispannend![]()
ahwquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoorde dat dit echt zijn allerallerallerlaatste keer was
De echte Sint
Nee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De echte Sint
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De echte Sint