abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89526169
Omdat ik in het verleden een fiets heb gestolen en mensen "bedreigd" (nooit voor veroordeeld, en nooit een strafblad gekregen maar boete) :r

Diefstal is van 2006 (200 euro boete) en bedreiging 2009...

Maar criminele pvv-ers mogen wel de politiek in :r

Nu wil ik in bezwaar gaan maar ik kan geen voorbeeldbrieven vinden voor een bezwaar jegens Verklaring Omtrent het Gedrag :(
kiek m goan, kut
pi_89526199
Had je die fiets maar niet moeten stelen.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 19:08:44 #3
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89526230
Een boete is gelijk aan een schikking en komt op je justitieel dossier. :P
pi_89526235
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef Lindstrųm. het volgende:
Michielos komt je wel helpen.
Of in elkaar slaan met zijn Tae-kara-kickboksmoves
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_89526249
Waarom krijg je dan geen verklaring waarop te lezen staat dat je een gore fietsendief bent?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 19:11:12 #6
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89526308
Ik denk dat het eerder die boete is voor bedreiging dan voor het hansoverklokken van een fiets. :P
pi_89526567
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat het eerder die boete is voor bedreiging dan voor het hansoverklokken van een fiets. :P
Ach, met een schriftelijke verklaring voor bedreiging kun je nog altijd deurwaarder worden...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_89526616
Wat trieste reakties verwijderd
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89526649
Bedreiging en dief en jammeren dat je geen VOG krijgt.

Gezien je feiten en de data is je bezwaar trouwens zwaar kansloos.

Bezwaar maken doe je trouwens via de algemene wet bestuursrecht bij het COVOG, maar ze kijken hierbij alleen naar de feiten en niet naar achterliggende gronden.
pi_89526699
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een boete is gelijk aan een schikking en komt op je justitieel dossier. :P
Dus als je een boete voor door rood licht fietsen krijgt dan word je VOG geweigerd?
pi_89526722
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Skonk het volgende:

[..]

Dus als je een boete voor door rood licht fietsen krijgt dan word je VOG geweigerd?
Zie het verschil tussen een misdrijf en een overtreding.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 19:23:38 #12
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89526745
Topic is trouwens gewoon een hoax, want je krijgt vooraf een 'Voornemen tot weigeren VOG' waarop je schriftelijk een reactie kan indienen waarom je toch een VOG zou moeten krijgen!
pi_89526755
Zoiets blijft toch niet jarenlang op je naam staan? Nou ja... TS en nu hopen dat dit een wijze les is voor je :)
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_89526778
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Skonk het volgende:

[..]

Bij een VOG wordt gekeken naar relevante zaken :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_89526827
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:24 schreef znarch het volgende:

[..]

Bij een VOG wordt gekeken naar relevante zaken :)
pi_89526898
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Zoiets blijft toch niet jarenlang op je naam staan? Nou ja... TS en nu hopen dat dit een wijze les is voor je :)
Afhankelijk van de feiten kan het erg lang tegen je gebruikt worden. (een paar jaar is echt niet zo lang)
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:28:09 #17
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89526902
Jammer voor je TS, had je maar van te voren moeten bedenken om iemand te bedreigen en een fiets te jatten. Als je iets wilt hebben, spaar er dan voor. En bedreigen ;( Triest.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_89527029
Nee, waarom zouden ze jou dat geven dan, je hebt bewezen dat je niet te vertrouwen bent.

Wat zou het nut zijn van een VOG zijn als iedereen die zomaar krijgt :')
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:33:36 #19
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89527139
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Sok. het volgende:
Nee, waarom zouden ze jou dat geven dan, je hebt bewezen dat je niet te vertrouwen bent.

Wat zou het nut zijn van een VOG zijn als iedereen die zomaar krijgt :')
Bedreiging blijft trouwens voor 5 jaar staan bij Justitie.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_89527192
Waar had je hem voor nodig TS?
pi_89527314
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef znarch het volgende:
Waar had je hem voor nodig TS?
PVV beveiliger.

(flauw grapje)
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:38:58 #22
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_89527346
TS is een crimineel.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_89527365
quote:
Topic is trouwens gewoon een hoax, want je krijgt vooraf een 'Voornemen tot weigeren VOG' waarop je schriftelijk een reactie kan indienen waarom je toch een VOG zou moeten krijgen!
Niets vermeld bij mij, ik moet een bezwaar indienen. Het betreft voor het onderdeel geld en goederen.

@ alle FOK!kers

Ben je voor de rest van je leven een crimineel als je te diep in het glaasje hebt gekeken in studieverenigingen? Ik heb niet eens een strafblad.

Ga maar klagen over PVV-ers ofzo, DAT zijn pas criminelen die 1,5 miljoen criminelen vertegenwoordigen, mij niet :r
kiek m goan, kut
pi_89527392
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Niets vermeld bij mij, ik moet een bezwaar indienen. Het betreft voor het onderdeel geld en goederen.

@ alle FOK!kers

Ben je voor de rest van je leven een crimineel als je te diep in het glaasje hebt gekeken in studieverenigingen? Ik heb niet eens een strafblad.

Ga maar klagen over PVV-ers ofzo, DAT zijn pas criminelen die 1,5 miljoen criminelen vertegenwoordigen, mij niet :r
Als je een strafblad heb, dan krijg je geen VOG. (Voor zover ik weet) Dan ben je toch een keer veroordeeld geweest.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_89527620
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Als je een strafblad heb, dan krijg je geen VOG. (Voor zover ik weet) Dan ben je toch een keer veroordeeld geweest.
Lezen:

quote:
Als uit het onderzoek voor een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) blijkt dat u geen strafbare gedragingen op uw naam heeft staan, wordt de VOG afgegeven. Als er wel sprake is van strafbare gedragingen, beoordeelt het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent het Gedrag (COVOG) of deze relevant zijn voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd. Zo zijn voor het beroep van onderwijzer andere strafbare feiten van belang dan voor de functie van accountant.
quote:
Voornemen tot weigeren VOG
Voordat de VOG definitief wordt geweigerd, ontvangt u altijd eerst een voornemen tot weigeren. Daarin staan de redenen van de voorgenomen weigering van een VOG. U kunt schriftelijk aangeven waarom u vindt dat u de verklaring wel moet krijgen. Wanneer u uw eigen strafrechtelijke gegevens wilt inzien, kunt u een schriftelijk verzoek indienen bij de frontoffice van de Justitiėle Informatiedienst. Bij het verzoek moet u een kopie van een identiteitsbewijs voegen. Bij de dichtstbijzijnde rechtbank kunt u uw strafrechtelijke gegevens inzien, maar u mag ze niet kopiėren. Als u meer informatie wilt, kunt u contact opnemen met de Justitiėle Informatiedienst. Als uw VOG geweigerd wordt, kunt u hiertegen bezwaar maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')