Die zijn er niet! Maar was wel gezellig, moet je aan kevin vragen eigelijk nikie heeft daar de nacht doorgebracht :pquote:Op zondag 5 december 2010 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geslaagde mini-meet dus?
Ook nog sappige details?
quote:Op zondag 5 december 2010 11:52 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Die zijn er niet! Maar was wel gezellig, moet je aan kevin vragen eigelijk nikie heeft daar de nacht doorgebracht :p
Jij hebt geen regenboog truiquote:Op zondag 5 december 2010 11:42 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Is dat zo? Die ligt boven gaat zo de was in!
Trein naar huis, eten. zonnebank, sauna, douchen en dan op de bank.quote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef Boy23 het volgende:
Dadelijk dvd op en relax chillen, hang zondag.
Heb ook zin in koffie. Helaas, ik mag zo in de auto naar een verplichte sinterklaas avondquote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo lekker gegeten vanmiddag. Iets te lang blijven hangen. Nu me maar begeven aan de studie.
Heb eigenlijk zin in heel andere dingen
Dank je. Zal het nodig hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 15:36 schreef Joysa het volgende:
Geen sinterklaas hoeven vieren
sterkte friekin
Ik moet hardop lachen als ik aan regenboog denkquote:Op zondag 5 december 2010 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben gelachen
Heel dit weekend zitten lachen. Echt tof weelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |