Die zijn er niet! Maar was wel gezellig, moet je aan kevin vragen eigelijk nikie heeft daar de nacht doorgebracht :pquote:Op zondag 5 december 2010 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geslaagde mini-meet dus?
Ook nog sappige details?
quote:Op zondag 5 december 2010 11:52 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Die zijn er niet! Maar was wel gezellig, moet je aan kevin vragen eigelijk nikie heeft daar de nacht doorgebracht :p
Jij hebt geen regenboog truiquote:Op zondag 5 december 2010 11:42 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Is dat zo? Die ligt boven gaat zo de was in!
Trein naar huis, eten. zonnebank, sauna, douchen en dan op de bank.quote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef Boy23 het volgende:
Dadelijk dvd op en relax chillen, hang zondag.
Heb ook zin in koffie. Helaas, ik mag zo in de auto naar een verplichte sinterklaas avondquote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo lekker gegeten vanmiddag. Iets te lang blijven hangen. Nu me maar begeven aan de studie.
Heb eigenlijk zin in heel andere dingen
Dank je. Zal het nodig hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 15:36 schreef Joysa het volgende:
Geen sinterklaas hoeven vieren
sterkte friekin
Ik moet hardop lachen als ik aan regenboog denkquote:Op zondag 5 december 2010 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben gelachen
Heel dit weekend zitten lachen. Echt tof weelend
Dat moet je er dan maar voor over hebben, om even in de rotzooi te zitten. Maar net wat je zegt, je krijgt er een mooie keuken voor terug.quote:Op zondag 5 december 2010 16:39 schreef sproetjes het volgende:
oh morgen word er langzaam aan begonnen met mn nieuwe keuken![]()
een week of 2 in de puinzooi, maaarrrrrrrgoed dan wel een mooie keuken ervoor terug
Kou kleun! Verwarming aan?quote:Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef sproetjes het volgende:
wooohooo the fever has fully kicked in! lig met 2 dikke dekens en een kruik op de bank, pyama, vest, en nog verrek ik van de kouawesome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |