Dat is nog eens sportief!! Geen blauwe plekken?quote:Op zondag 5 december 2010 04:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
Hier een uitgegleden Amsterdammertje , met zere enkel en zere knie.
Ik ben toch wel blij dat t nog ergens goed voor is ,
ik gun t iedereen graag , echt waar ,
ik bezoek dit topic om ook es te lachen.
Rot toch op huiliequote:Op zondag 5 december 2010 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
Ja, lachen, dit topic... totdat je die jongen die langzaam onder die vrachtwagen glijdt als je zoon herkent (aan z'n jas of motoriek).
Wat een aandachtshoerquote:Op maandag 6 december 2010 11:20 schreef Chanel5 het volgende:
Hahahaha een werknemer op de steiger?
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 11:20 schreef Chanel5 het volgende:
Hahahaha een werknemer op de steiger?
[ link | afbeelding ]
Ik hoorde praten en lachen dus was al voorbereid.quote:Op maandag 6 december 2010 13:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nou, als ik toen toevallig had zitten kijken dan was ik toch wel heul erg geschrokken, denk ik.
mwah ..... wel dubbel bang om weer uitteglijden nu met ondraaibare enkel ,quote:Op zondag 5 december 2010 11:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is nog eens sportief!! Geen blauwe plekken?
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef purplerose het volgende:
het is flink bezig daar in amsterdam met de natte sneeuw en het wordt kouder dus hopelijk vannacht wat geglibber!
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam daar net voorbij, er is erg goed gestrooid helaas. Elders in de stad wordt het al aardig glad, met name op de bruggen. Er ging nog wel een dronken gast onderuit die nog even voor de tram langs wilde, dat ging maar net goed. Die trambestuurder was niet blij.![]()
Tot zover uw verslaggever ter plaatse, terug naar de studio.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam daar net voorbij, er is erg goed gestrooid helaas. Elders in de stad wordt het al aardig glad, met name op de bruggen. Er ging nog wel een dronken gast onderuit die nog even voor de tram langs wilde, dat ging maar net goed. Die trambestuurder was niet blij.![]()
Tot zover uw verslaggever ter plaatse, terug naar de studio.
Laat dan even weten wanneer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet vanavond naar het Leidseplein, zal even zwaaien bij de oversteek Heiligeweg/Kongslein.
En met een beetje mazzel voor jullie pleur ik dan wel op m'n bek...
moet je wel even zeggen ongeveer hoelaat, maken ze hier een mooie cap van jequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet vanavond naar het Leidseplein, zal even zwaaien bij de oversteek Heiligeweg/Koningsplein.
Wij waarderen het zeer dat je je opoffert hiervoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet vanavond naar het Leidseplein, zal even zwaaien bij de oversteek Heiligeweg/Koningsplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |