3cm maar in R'dam? Geloof er niets vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:59 schreef Frutsel het volgende:
de kop van noordholland ligt er lekker bij![]()
Er ligt hier nu ook meer sneeuw dan als ik thuis ben
Dus die foto's uit den Helder, Den Hoorn en Hyppowellusnietushoef liegen er niet om
[ afbeelding ]
Vanochtend om 8u hequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
3cm maar in R'dam? Geloof er niets van
Echte Fokkers komen niet buiten neequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef Parabolismic het volgende:
Geen idee hoeveel er hier ligt, maar zo vanaf hier kijkend ligt er best een pakkie!
Het is te koudquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echte Fokkers komen niet buiten nee
Appie Boodschappen Service?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef kahaarin het volgende:
Woei, dat was een avontuur, boodschappen doen, de ABS doet het iig.
Nee, laatste dingetjes voor sinterklaas morgen, de verse spullen voor de lekkere hapjes.quote:
ligt hier nu een goede 10 cmquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
3cm maar in R'dam? Geloof er niets van
quote:Waarschuwingen Nederland
Sneeuw en gladheid
In het gehele land is het glad door sneeuwresten.
Een sneeuwgebied boven het midden van het land trekt noordoostwaarts, er valt 2-5 cm, lokaal wat meer. In de loop van de middag heeft het sneeuwgebied het noordoosten verlaten.
In het begin van de avond bereikt een gebied met sneeuw en ijsregen het zuidwesten, dit trekt noordoostwaarts. De sneeuw gaat later over in regen met een kleine kans op IJZEL. In het oosten en noordoosten kan later vanavond en komende nacht plaatselijk 5-10 cm sneeuw vallen.
Vanaf zondagavond en in de nacht naar maandag grote kans op gladheid door opvriezing/bevriezing.
Hier in Nieuwleusen is de temp ook al weer aan het stijgen, -4 om 13u naar -2.1 nu..quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:38 schreef Allrounder het volgende:
Was net in Leeuwarden daar dooit het al flink..
Ritje naar Leeuwarden was minder, erg slecht wegdek
Sowieso mensen die in dit weer nog iets ondernemen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef byah het volgende:
Iedereen die hier hoopt op zoveel mogelijk sneeuw? Zijn jullie sensatiezoekers, of hoeven jullie nergens heen ofzo?
Vandaag van Amsterdam naar Utrecht gereden, dwars door een zware sneeuwbui, levensgevaarlijk, diverse ongelukken gezien, dus ik zie echt het plezier niet in van deze wens om zoveel mogelijk sneeuw. Morgen mag ik weer fijn richting Leiden voor Sinterklaas, inclusief de waarschuwing voor ijzel kan ik alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk weer zomer is..
Maar liever niet te hoge temperaturen in de zomer want dan is er een kans dat mensen uitdrogenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef byah het volgende:
Iedereen die hier hoopt op zoveel mogelijk sneeuw? Zijn jullie sensatiezoekers, of hoeven jullie nergens heen ofzo?
Vandaag van Amsterdam naar Utrecht gereden, dwars door een zware sneeuwbui, levensgevaarlijk, diverse ongelukken gezien, dus ik zie echt het plezier niet in van deze wens om zoveel mogelijk sneeuw. Morgen mag ik weer fijn richting Leiden voor Sinterklaas, inclusief de waarschuwing voor ijzel kan ik alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk weer zomer is..
Dus jij zit morgenavond lekker alleen thuis Sinterklaas te vieren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:53 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Sowieso mensen die in dit weer nog iets ondernemen.
Het is sowieso gevaarlijk met dit weer, maar we zijn stuk voor stuk stronteigenwijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |