your wish is my command, Sir.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Istrilyin het volgende:
Volgens mij produceren ongeveer 3 mensen hier ongeveer 80% van alle posts... Met alle herhalingen van zetten die erbij horen. Ik roep Xeno, Sjabba en Dino op om te minderen. Alleen bij nieuwe ontwikkelingen (die dingen waar een linkje bij past) even er op in te gaan. Gewoon mijn mening hoor...
Dan wordt je een huurslaaf in de macht van de woningcorporaties. En zodra je huursubsidie aanvraagt komt onze evil regeringselite een chip in je hoofd planten met Embedded Cognitive Dissonance Software (ECDS) die je gedrag zo manipuleert dat je het huren gaat verdedigen op openbare fora. Als je er vatbaar voor blijkt activeren ze zelfs Stage Two (ECDSS2) waarbij je ook een eigen blog opstart om de mensheid massaal in de armen van de huurmaffia te drijven...quote:
Lees: "In de decembermaand ziet het huis er nóg onrealistisch mooier uit dan het op Funda doet!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Bayswater het volgende:
maar de huizen zien er doorgaans feestelijk uit. Hoewel de huizenzoeker natuurlijk niet de kerstboom of de kerstverlichting koopt bij het huis, is de eerste indruk van een huis in december doorgaans zeer welkom en warm."
Dat is dat 0.50 euro extra meneer. Vettax. Is om uw gedrag te beïnvloeden. Slagroom is evil.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef xenobinol het volgende:
Tijd voor appeltaart![]()
"Met een toefje slagroom, zowel op de taart als in de koffie, alstublieft"
De verkoper betaaldquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef Whuzz het volgende:
Dat is dat 0.50 euro extra meneer. Vettax. Is om uw gedrag te beïnvloeden. Slagroom is evil.
Als je mijn hut komt bekijken krijg je geen koffie, maar een verfroller, een blik verf en een target om te halen vóór eind van de dag. Als je niet van verven houd kan het ook een hamer en beitel zijn. Zie je die lelijke oude huurbadkamer? Die slopen we er dus uit. Chop-chop!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De verkoper betaald![]()
Wil je nu wel of niet dat ik je hut kom bekijken?
Als je geen loonbelasting meer betaalt is dat het verstandigste denk ik. Je moet het wel kunnen natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
your wish is my command, Sir.
Ik geloof nadat de Nazi's erbij gehaald zijn, dat we inmiddels ook wel in het volstrekte eindstadium zittenTenministe, is mijn ervaring hier, dat is wel het "ultieme" "argument"
Overigens heeft Xeno me overtuigd, ik heb morgen een afspraak met de bank om mijn hypotheek af te lossen. Ik wil geen hoer van de bank meer zijn. Geen leentokkie.
Maar wat ben ik dan? *ID crisis*
Nog maar een Godwin danquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heeft betaald?
Of betaalt met een T?
Ik post alleen nieuwe zaken. Zoals die kopers in Amsterdam maar daar wordt zo aan voorbij gehold door Xeno, die wil alleen maar roepen dat kopen evil is en huren goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Istrilyin het volgende:
Volgens mij produceren ongeveer 3 mensen hier ongeveer 80% van alle posts... Met alle herhalingen van zetten die erbij horen. Ik roep Xeno, Sjabba en Dino op om te minderen. Alleen bij nieuwe ontwikkelingen (die dingen waar een linkje bij past) even er op in te gaan. Gewoon mijn mening hoor...
Werkloos.. Belastingontduiker?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Maar wat ben ik dan? *ID crisis*
quote:
zojuist 'Godwin' gegoogled. Wist ik veelquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik geloof nadat de Nazi's erbij gehaald zijn, dat we inmiddels ook wel in het volstrekte eindstadium zittenTenministe, is mijn ervaring hier, dat is wel het "ultieme" "argument"
Zo zie je maar, na 87 pagina's. Het is met recht een "law" te noemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
[..]
zojuist 'Godwin' gegoogled. Wist ik veel
Hitler was al eerder ter sprake gekomen, welke tread weet ik niet meer, maar Xeno was erbij betrokken....quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo zie je maar, na 87 pagina's. Het is met recht een "law" te noemen
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:31 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Hij is gewoon stronteigewijs. Dat iets crimineels goed doordacht is kan zijn, maar het is nooit briljant om vele mensen te duperen. Dat kan niet briljant zijn. Dan was Hitler ook briljant zeker.... Die mensen zijn slim maar helaas niet slim genoeg om in te zien welk effect hun daden heeft. Ze zijn boval egoïstisch ipv briljant.
Als je egoïstisch genoeg bent lijtk het misschien briljant, haal dat niet door elkaar.
Ik kan wel een relatie leggen tussen werken, onderduiken en de nazi'squote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
klinkt niet gemeen genoeg. Xeno, hellup....?
Ik werd gedwongen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Door jou zelfs, alsof je er trots op bent
Idd, denk dat de uitslag van het nma onderzoek dus ook wel bekend is. Anders zouden ze wel dalen...quote:Op woensdag 8 december 2010 08:57 schreef Bayswater het volgende:
Hypotheekrentes (10 jaar > ) zijn in ieder geval de afgelopen anderhalve maand met een half procent gestegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |