quote:Op woensdag 8 december 2010 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je maakt mijn ochtend er niet beter op zo!
Ach, als we toch met cliches bezig zijn: Geen hand vol maar een land volquote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef Homey het volgende:
2e afspraakje gehad met die hele lekkere chick die 1e afspraakje niet wilde zoenen.
Opzich leuke avond gehad, aan het eind lopen we buiten, ik dacht proberen haar te zoenen anders wordt het nooit wat.wendt ze opzichtig haar hoofd af
*ouch*, een klassiek blauwtje
Volgende dag een smsje dat ze het bij liet zitten.
Ik mag dan wel het bewijs hebben geleverd dat het prima mogelijk is een echt knappe meid via een datingsite in het echt te ontmoeten, maar haar echt krijgen blijkt van een heel andere orde
Vrouwen! Je kan beter kippen houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef Homey het volgende:
2e afspraakje gehad met die hele lekkere chick die 1e afspraakje niet wilde zoenen.
Opzich leuke avond gehad, aan het eind lopen we buiten, ik dacht proberen haar te zoenen anders wordt het nooit wat.wendt ze opzichtig haar hoofd af
*ouch*, een klassiek blauwtje
Volgende dag een smsje dat ze het bij liet zitten.
Ik mag dan wel het bewijs hebben geleverd dat het prima mogelijk is een echt knappe meid via een datingsite in het echt te ontmoeten, maar haar echt krijgen blijkt van een heel andere orde
Gratis dating sites, dat is het probleem.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:22 schreef Deezertje het volgende:
Sta al best wel lang ingeschreven op 3 gratis dating sites, stuur vaak berichtjes. Maar krijg haast nooit wat terug en als ik wat terug krijg en het klikt, dan blijf het daarna vaak ook stil..
Waar ligt het aan?
Heb een normaal profiel. normale, leuke foto's... en ben 20..
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen! Je kan beter kippen houden.
Wat is 'normaal'?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:22 schreef Deezertje het volgende:
Sta al best wel lang ingeschreven op 3 gratis dating sites, stuur vaak berichtjes. Maar krijg haast nooit wat terug en als ik wat terug krijg en het klikt, dan blijf het daarna vaak ook stil..
Waar ligt het aan?
Heb een normaal profiel. normale, leuke foto's... en ben 20..
Dat is een probleem. Vrouwen zoeken meestal een jongen die een jaar of twee ouder is. En jouw doelgroep is dus te klein - en zijn gewoon met andere dingen bezig. School en zo. Vol leuke jongens.quote:
Die conclusie wilde ik nog niet direct trekkenquote:
Nog niets over gelezen, ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:35 schreef macondo het volgende:
Is al bekend of de date van Glen door gaat?
Wat bedoel je met dat het niet werkt? Geen leuke matches?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje.. Welke site is het leukst en handigst om nieuwe mensen te leren kennen?
Ik heb me aangemeld bij Paiq, ziet er leuk uit, maar werkt 9 van de 10 keer niet :p Sta nog ingeschreven bij Knuz, maar daar ben ik echt al lang niet meer actief geweest.. Komt weinig leuks voorbij ook.. Hoor veel over RP, is dat de moeite om daar lid te worden? (want dit is geen gratis site toch?)
Nee ik bedoel meer dat de site vast loop, speeddates werkt niet, battledates doet het niet.. (krijg elke keer een melding dat er een technische storing is..quote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat het niet werkt? Geen leuke matches?
Als je benieuwd bent naar RP kun je je daar wel gratis inschrijven. Je kunt dan geen berichten beantwoorden, maar wel eerst kijken of de site je bevalt voordat je ervoor gaat betalen.
Ik snap je niet. Als iemand aangeeft ziek te zijn wens je d'r toch beterschap, en bel je d'r toch volgende week om een nieuwe date te plannen?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:03 schreef GlenSpey het volgende:
Nee date ging niet door. Door wat sms verkeer vanmorgen geloof ik iig niet meer dat het hier om een smoes gaat maar dat ze echt ziek is. Ze gaf ook aan snel weer af te willen spreken. Maargoed wat heet snel hé?
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Als iemand aangeeft ziek te zijn wens je d'r toch beterschap, en bel je d'r toch volgende week om een nieuwe date te plannen?
Niet zo defensief joh. Je komt nogal gefrustreerd over en dan zou het goed kunnen dat dat ook doorschemert in je reacties. Ik weet verder niet wat je gestuurd hebt, maar ik hoop niet dat je in een SMS aan haar haar ziek-zijn in twijfel getrokken hebt.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef GlenSpey het volgende:
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?
Ik uit gewoon mijn frustraties erover en dat doe ik juist hier, zodat ik het tegen haar niet hoef te doen
En sowieso, heel veel mensen zijn ziek, daar is het het weer voor!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet zo defensief joh. Je komt nogal gefrustreerd over en dan zou het goed kunnen dat dat ook doorschemert in je reacties. Ik weet verder niet wat je gestuurd hebt, maar ik hoop niet dat je in een SMS aan haar haar ziek-zijn in twijfel getrokken hebt.
Het is balen dat de date niet doorgaat maar dat soort dingen gebeuren. Of het waar is of dat ze eigenlijk niet wil kun je toch niet van te voren weten, dus ga uit van 't beste.
Ziek zijn heeft op zich niet direct iets met 't weer te maken maargoed, da's een andere discussiequote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
En sowieso, heel veel mensen zijn ziek, daar is het het weer voor!
http://www.fotoverkleinen.nl/quote:Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef Othello het volgende:
[offtopic]waar in godsnaam halen jullie eigenlijk een good sized avater voor fok ?? [ offtopic]
Ja dat weet ik.. Maar weer heeft wel invloed.. Merk toch echt wel dat er meer mensen ziek zijn nu dan op een ander moment in het jaar zoals de zomer :pquote:Op woensdag 8 december 2010 14:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ziek zijn heeft op zich niet direct iets met 't weer te maken maargoed, da's een andere discussie
Downloaden? Dat is stelen! Je download toch ook geen auto!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef Othello het volgende:
True that . griep heerscht weer in het najaar !! dus.... Relax, mate!
Download een filmpje , doe je ding en volgende week maak je weer een nieuwe afspraak !!
I would if I could!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Downloaden? Dat is stelen! Je download toch ook geen auto!
Van te voren altijd naar leuke foto's en lengte vragen. Je was nog gewoon wat onervaren.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef newmooner het volgende:
Ik heb ook twee keer afgesproken via een datingsite. Was echt verschrikkelijk die gozers doen zich op internet veel leuker voor dan ze in het echt zijn. De eerste had een afschuwelijk gebit met rotte tanden en de tweede was een kop kleiner dan ik... Toch maar gewoon jongens die ik op een normale manier tegenkom...
En toen dacht je, laat ik eens een (ander) fok account aanmaken?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef newmooner het volgende:
Ik heb ook twee keer afgesproken via een datingsite. Was echt verschrikkelijk die gozers doen zich op internet veel leuker voor dan ze in het echt zijn. De eerste had een afschuwelijk gebit met rotte tanden en de tweede was een kop kleiner dan ik... Toch maar gewoon jongens die ik op een normale manier tegenkom...
Maar zei de 1 op het internet dan dat hij een geweldig gebit had? en de tweede dat hij 2 meter was?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef newmooner het volgende:
Bedoelde het ook niet aanvallend naar hem toe, snap heel goed dat het een teleurstelling is.. En ik herken het wel, dat je dat andere dingen erachter gaat zoeken.. Maar denk dat het belangrijk is dat hij uit die negatieve gedachten gehaald wordt, en dat we het niet gaan aanmoedigen..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. waarom mag die jongen niet gewoon even z'n frustraties kwijt over dat de date niet doorgaat. En dat de gedachte in hem is opgekomen dat het een smoes is. Ja hij vindt dat wat erger dan een mogelijk ander, omdat hij eindelijk weer naar iets leuks kon uitkijken en het dus dubbel zo erg vindt dat het niet doorgaat.
Dat hij hier zo reageert, betekend nog niet dat hij dit dus ook automatisch ventileert naar zijn 'date' toe. Misschien juist totaal niet omdat hij het hier kwijt kon.
zo![]()
ja het is voor mij te herkenbaar dat fok als uitlaatklep wordt gebruikt en daardoor men direct een heel (verkeerd) ander beeld van je krijgen hoe je irl zou kunnen zijn
Dat snap ik, maar kijk eens hoeveel berichten er over 1 zo'n opmerking gemaakt wordtquote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Bedoelde het ook niet aanvallend naar hem toe, snap heel goed dat het een teleurstelling is.. En ik herken het wel, dat je dat andere dingen erachter gaat zoeken.. Maar denk dat het belangrijk is dat hij uit die negatieve gedachten gehaald wordt, en dat we het niet gaan aanmoedigen..
Idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kijk eens hoeveel berichten er over 1 zo'n opmerking gemaakt wordt![]()
Hij wordt gelijk als wanhopig en weet ik niet voor wat nog meer uitgemaakt alleen omdat hij (hardop denkt)/uitschrijft dat het misschien wel eens een smoes zou kunnen zijn.
de tering. Even chatten, mailen en hoppa sexen. Wou dat de dames waar ik mee date die instelling haddenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Othello het volgende:
Kom net terug van een date.
Was wat treinen door het oosten van Nl s'avonds , maar het was de moeite waard.
Ik kom zelf uit het westen , dus een nieuwe wereld ging voor me open .
Ik ben zelf nooit naar Twello geweest ..dus tja.. ik had eigenlijk ook geen voorstelling , hoe dat zou wezen.
Heb haar leren kennen via Paiq , 1x mee gechat via speed-date , weekje mee gemaild, 2 dagen mee gesmst ,
ben op het station opgehaald , tour des huizes gekregen , met speciale aandacht voor haar hastens - bed. Daarna een korte pauze voor cola en chips en pillowtalk. Slapen , verbaasd wakker worden dat ze zo hard kon snurken !! Verder slapen , samen douchen , samen ontbijten , op het station netjes gedropt worden , nu lekker aan mijn vrije dag genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |