Goed voorbeeld kan ook allebei.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeel dat beide kon.
Ze kwamen gisteren thuis van vakantie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:53 schreef Unischroef het volgende:
Het is een complot van je ouders om je nogmaals terug te pakken voor je kut grappen.
Vergeet de foto's niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze kwamen gisteren thuis van vakantie.
Mijn moeder was vorige week op vakantie 50 geworden.
Maar ze had geen zin in al dat gebeuren er omheen, daarom is ze op vakantie gegaan.
Uiteraard heb ik gisteravond een pop neergezet, het hele huis volgehangen met slingers en spandoeken en posters dat ze 50 is, en achter haar rug om 30 man uitgenodigd voor een feestje
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze kwamen gisteren thuis van vakantie.
Mijn moeder was vorige week op vakantie 50 geworden.
Maar ze had geen zin in al dat gebeuren er omheen, daarom is ze op vakantie gegaan.
Uiteraard heb ik gisteravond een pop neergezet, het hele huis volgehangen met slingers en spandoeken en posters dat ze 50 is, en achter haar rug om 30 man uitgenodigd voor een feestje
Hahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld kan ook allebei.
De was of het was
Een vrije wereld om te zeggen wat je denkt en toch moet ik naar de maanquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:56 schreef Sosha het volgende:
Ik heb persoonlijk wel een voorkeur voor 'de krat', net als voor 'de matras'. Gelukkig is het een vrije wereld en mogen we in deze gevallen zelf kiezen. Loop dus naar de maan met je 'mensen die'
[..]
Haha
En nog te voet ook! Dat zal je leren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:58 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Een vrije wereld om te zeggen wat je denkt en toch moet ik naar de maan
Die moet je ook bij je moeder achter de deur in dr kamer zetten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik schrok me vanmorgen helemaal de tyfus toen ik beneden kwam.
Ik was die pop totaal vergeten
Want die had je nog liggen of wat?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij is gemaakt van een opblaaspop, daarom is hij zo klein
Ik kon niks anders vinden...
Nee die had ik gekochtquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want die had je nog liggen of wat?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee die had ik gekochtbest wel gênant om te doen hoor
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik schrok me vanmorgen helemaal de tyfus toen ik beneden kwam.
Ik was die pop totaal vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |