Die 6 km kan een leuke wandeling zijn in de sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 10:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Bij jullie ligt zo te zien al bijna evenveel sneeuw als hier![]()
Hier hadden we nog plannen om naar de een lokale kerstmarkt te gaan; maar ik denk dat ik gezien de toestand op de weg dat maar niet ga doen.
Het is maar 6 km ofzo maar toch
Vele bouwwerken zijn vrijdag met hun winterstop begonnen tot 3 januari dus ook bij het installatiebedrijf waar ik werkte zijn de meeste monteurs nu vrijquote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Met een technisch beroep kun je moeilijk thuiswerkendat zal toch echt op locatie moeten gebeuren. En aangezien ik op dit moment werk bij een bedrijf wat schakelkasten e.d. bouwt sta ik dus gewoon in de productie binnen kan het werk gewoon doorgaan.
En met de huidige deadline voor de kerstdagen denk ik niet dat ze heel erg blij gaan worden als ik niet kom...![]()
Stond ik nu gewoon bij een installateur op de bouw dan was het bijvoorbaat al kansloos om naar het werk te gaan maar nu niet ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef exlurker het volgende:
net mijn straatje schoon gemaakt, begint het weer opnieuw te sneeuwen.
kan ik morgen weer aan de gang
quote:Op zondag 19 december 2010 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Gistermiddag het hele oprit bij ons schoongemaakt; stapte ik vanmorgen uit bed en kijk naar buiten.
!@##@!#!# ! weer terug bij af
Dat lukt bij mij niet, mijn buurjongens zijn allemaal wel thuis maar zijn allemaal ouder dan mij, zie hun dan ook geen sneeuwpop meer makenquote:Op zondag 19 december 2010 17:47 schreef DJMO het volgende:
beloof de buurjongen drie euro als hij 't opruimt.. heeft ie gelijk genoeg sneeuw om 'n extra sneeuwpop te maken
quote:
Nee wij zetten morgen de wekker wel wat eerder.quote:Op zondag 19 december 2010 18:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Voorlopig er maar even niks aan doen
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
haal je anders de zweep tevoorschijn? Ik zat er niet ver naast met mijn vraag zo te lezenquote:
De straat veeg ik niet meer, is momenteel toch hopeloos.quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef exlurker het volgende:
net mijn straatje schoon gemaakt, begint het weer opnieuw te sneeuwen.
kan ik morgen weer aan de gang
Koken voor moiquote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Vonkenboer het volgende:
En toen was het tweede kerstdag... en nu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |