Zeg, diequote:
Ohquote:Nou, omdat ik het bedacht om vanochtend braaf ff een bakkie te doen bij m'n ouders, maar kreeg om 9 uur een sms van Zusje dat pa daar kwam te klussen en ma mee zou nemen.
En toen was ik al wakker![]()
Boor wel. Die bejaarde niet, die durft niet meer van de trap afquote:Kan Boor niet zelf naar beneden?
En dan toch zo snelquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had niet door dat ik em sloot, want pas na refreshen verschijnt pag. 7 bij mij
Ga dat paars-met-zalmkleurig doosje even halen straks he?quote:
Ja, diequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, die![]()
van gisteravond van jullie bleken ook onterecht he?
[..]
OhEn geen zin om daar mee te gaan klussen?
Nee. Domme vraag
[..]
Boor wel. Die bejaarde niet, die durft niet meer van de trap af
En dan blijft Boor dus boven zeiken tot zowel Bink als ik mee naar beneden komen.
Wat was daarmee dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die![]()
neem ik terug, maar ik doelde meer op je posts in het algemeen van gisteravond
![]()
![]()
Op een hete ovenschotel zuigen, dan ben je direct van keelpijn afquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dat paars-met-zalmkleurig doosje even halen straks he?
Als ik dichterbij woonde kwam ik het brengen.
Misschien moeten we Tombo even vragen of ze het langs kan gooien, met een ovenschotel?
Ik rook nu een sigaret en het voelt al een stuk beterquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
Ga dat paars-met-zalmkleurig doosje even halen straks he?
Als ik dichterbij woonde kwam ik het brengen.
Misschien moeten we Tombo even vragen of ze het langs kan gooien, met een ovenschotel?
Euhm...nou, het was gewoon lollig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was daarmee dan?
Ik heb net teruggelezen maar kan er niets vreemds aan ontdekken
You Jane?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op een hete ovenschotel zuig, dan ben je direct van keelpijn af
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op een hete ovenschotel zuigen, dan ben je direct van keelpijn af
Ik rook ook alquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik rook nu een sigaret en het voelt al een stuk beter
Je weet, ze dóet het he?quote:Doet Tombo ook pizza's?![]()
Nah, die zit inmiddels in haar dorp, toch?quote:
Kun jij trouwens een beetje zingen Greys?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je gewoon te hard met Shine hebt meegeblèrd gister APK.
Gewoon even niet te veel zingen dit weekend.
Ssssshhht.
Ik ga keihard doorzingen voor de ultieme schorre 'Belle'-stemquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je gewoon te hard met Shine hebt meegeblèrd gister APK.
Gewoon even niet te veel zingen dit weekend.
Ssssshhht.
Ja maar als je in nood zou zitten dan komt ze hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:12 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, die zit inmiddels in haar dorp, toch?
Ik vind het zélf altijd uitstekend klinken, maar de overige meningen zijn daar nog wel eens over verdeeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun jij trouwens een beetje zingen Greys?
I.v.m. buren waarschuwen enzo
Drie hoogquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Ja maar als je in nood zou zitten dan komt ze hoor
Dus zeg het maar, hoe hoog is ie? De nood?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga keihard doorzingen voor de ultieme schorre 'Belle'-stem
Jup...lekker warmquote:
Dat heb ik dus ook altijd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je in nood zou zitten dan komt ze hoor
Dus zeg het maar, hoe hoog is ie? De nood?
[..]
Ik vind het zélf altijd uitstekend klinken, maar de overige meningen zijn daar nog wel eens over verdeeld
Na deze mededeling gaat ze haar Sherlock notities er weer even bij pakkenquote:
* noteert *quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Na deze mededeling gaat ze haar Sherlock notities er weer even bij pakken
Zou ze echt een dossierkast hebben met allemaal van die hangmappen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Na deze mededeling gaat ze haar Sherlock notities er weer even bij pakken
Turnnnnnnnnnnnnn aroundddddddquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heb ik dus ook altijd.
Wat zullen we samen mooi klinken met Total Eclips of the heart
Nee, dat zit allemaal in mijn hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou ze echt een dossierkast hebben met allemaal van die hangmappen?
Omdat meneer en mevrouw de chirurg/dermatoloog in me gaan snijden en prikkenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Turnnnnnnnnnnnnn arounddddddd
(Doe je dat dan ook, als ik zing 'turn around'? Dan doe ik het ook als jij het zingt!)
# Once upon a time we were falling in love, now we're only falling apart.... #quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heb ik dus ook altijd.
Wat zullen we samen mooi klinken met Total Eclips of the heart
Dat moet ook volgens het spelletjequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Turnnnnnnnnnnnnn arounddddddd
(Doe je dat dan ook, als ik zing 'turn around'? Dan doe ik het ook als jij het zingt!)
Oeh, aderen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat meneer en mevrouw de chirurg/dermatoloog in me gaan snijden en prikken
Jaquote:
Once upon a time there was light in my life... now there's only love in the darkquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef APK het volgende:
[..]
# Once upon a time we were falling in love, now we're only falling apart.... #
Hebbie een laatje in je hoofd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat zit allemaal in mijn hoofd
Together we can take it to the end of the linequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef APK het volgende:
[..]
# Once upon a time we were falling in love, now we're only falling apart.... #
Heel veel laatjes, en ik doe nooit de goede openquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebbie een laatje in je hoofd?
Hendig!
I REALLY NEED YOU TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time.
Da's wel m'n favo stukje, dan komt m'n stem het best tot z'n recht
Ja daar kan je lekker alle registers open trekken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sssssssssssht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I REALLY NEED YOU TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!
Dan zet ik standaard te vroeg inquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I REALLY NEED YOU TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!
Kinectquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar kan je lekker alle registers open trekken.
Dan moet je die 'time' wel ff flink uitrekken he.
(En WTF, dat was toch een grapje hoop ik, dat je dan around moet turnen?)
Nou ja, ik was niet voor niets niet de derde K hequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zet ik standaard te vroeg in![]()
Potver, en jij en Cat kunnen wel zingen
Ik hoef geen puntenquote:
Kinect = camera mutsiequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoef geen punten
En ik check op camera's van te voren, dan weten jullie dat vast
Die van mij ook, dan kan ik lekker hees de tweede stem doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Kinect maakt idd foto's intussen, maar die gebruik je niet bij Singstarrrr.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoef geen punten
En ik check op camera's van te voren, dan weten jullie dat vast
Handjes draaien, handjes draaienquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
Oeh, gaan we dan ook K4 doen, de 29e?
Alle kleuren van de regenboogggggggggggg!
Neem maar pleisters mee voor alle webcam'squote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het wordt toch niet opgenomen?
Toch?
Toch?
*zwarte plakkers in tas gooit*quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neem maar pleisters mee voor alle webcam's
Mama Se Mama Saquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Handjes draaien, handjes draaien
Later wil ik koningin zijn, van een lillilallilillilallilollipoplandquote:
Ik denk dat je het meest bang moet zijn voor meneer I. qua camera.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neem maar pleisters mee voor alle webcam's
Ik vrees dat je dan ff K1 bent, want die ken ik nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Later wil ik koningin zijn, van een lillilallilillilallilollipopland
Uiteraard, we gooien de voortafelt eruitquote:
Mijn kater ligt op de vensterbank inmiddels, maar ik doe mee met het bed-gedeelte.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef APK het volgende:
Zo, effe de kater verder fine tunen in bed
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, met allemaal een MSN-jasjequote:
Ik lig op de bank met 1 kater op schoot, en die ander is zn wilde kwartier aan het botvieren op de krabpaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kater ligt op de vensterbank inmiddels, maar ik doe mee met het bed-gedeelte.
Ik ga zo boodschappen doen met moedersquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan jullie weer op bed?![]()
Ik neem nog een bakske en dan ga ik ff naar de CeeTausend.
Er komt veul sneeuw aan en dan wil ik eiks niet meer naar buiten hoeven
Kom je naast mij liggen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Mijn kater ligt op de vensterbank inmiddels, maar ik doe mee met het bed-gedeelte.
Gesjelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen met moedersOeh, even snowboots inspuiten
Zet je deze aan als we aankomen?quote:
Mijn Mr zegt nt dattie naar de + gaatquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan jullie weer op bed?![]()
Ik neem nog een bakske en dan ga ik ff naar de CeeTausend.
Er komt veul sneeuw aan en dan wil ik eiks niet meer naar buiten hoeven
Die is al getuned.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
Laat jij je kater dan ook op de vensterbank liggen?
Daag me nou niet uit hequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die is al getuned.
Tombo, doe maar twee pizza's vanavond!
Jouw bed of het mijne?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die is al getuned.
Tombo, doe maar twee pizza's vanavond!
Owee als ik daar vanavond aanbel en jij ligt er nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
Oh dom, het jouwe natuurlijk, da's dichterbij voor PizzaTombo
Hier sneeuwt het woestharderquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
Jouw bed of het mijne?
Hier sneeuwt het keiwoesthard! Da's wel knus!
Dielquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zet je deze aan als we aankomen?
Welkom welkom!
Oh hemeltjequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
1 klein kusje en de tijd bleef staan
2 grote ogen lieten mij niet meer gaan
3 mooie woorden en je sprak me aan met:
I love you, baby!
Je krijgt 3 vrijgezelle vrouwen op bezoek hequote:
Ik wel. Hoewel 11.000 wel laat isquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan jullie het trouwens redden om hier tussen 10.30 en 11.000 te zijn?
Ik heb er eentje in de aanbieding.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je krijgt 3 vrijgezelle vrouwen op bezoek heNog vrienden van meneer I. "per ongeluk"op visite?
Jaaa, maar gezelligheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel. Hoewel 11.000 wel laat is
quote:
Hier sneeuwt het ook weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hier nog niets, maar volgens buienradart komt het eraan.
En ik heb zooo geen zin om naar de winkel te gaan
Liever een voorverwarmd bed dan een voorverwarmde wc-brilquote:
Hier zitten T&L steeds vanuit de ren sneeuw naar binnen te scheppenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
De katten willen naar buitenDie kennen duidelijk geen sneeuw
Sjefke zit echt verlangend voor het raam, ik zou hem bijna even laten proberenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier zitten T&L steeds vanuit de ren sneeuw naar binnen te scheppen
Mogen ze niet naar buiten dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjefke zit echt verlangend voor het raam, ik zou hem bijna even laten proberen
Waarom naar drie supermarkten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:54 schreef Qwea het volgende:
MM gaat zo vet pissig zijnDie is naar de vomar en lidl, en ik zou naar de deka gaan
Omdat ik kip van de vomar wil (die worden vers gegrild ), een gourmet schotel van de lidl moest en de normale boodschappen altijd bij deka doequote:
Nu sowieso niet, want ik ga zo (over half uur wegquote:
Ik doe wel andersom, lekker opwarmen onder de douchequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, ik ben stoerrrr....douchen en boodschappen doen
Ik had hem de extra boodschappen bij de vomar laten doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:03 schreef Qwea het volgende:
ooh, daar issie
Nou, ik ben dood hea. Doeidoei
die gourmetschotels van de Lidl vallen vies tegen vond ik, die van 5 euro zag er niet zo lekker uit, wild ben ik niet zo wild vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik kip van de vomar wil (die worden vers gegrild ), een gourmet schotel van de lidl moest en de normale boodschappen altijd bij deka doe
Ik was hem net aan het lezenquote:
Oh fuck, ik moet ook een pasfoto laten makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Ll, toch ff anders wakker worden dan afgelopen week he?![]()
Ik ben weer frips ende fruitig, zometeen maar es richting durp
Vergeet je oren niet, die moeten er ook opquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fuck, ik moet ook een pasfoto laten maken![]()
* make-up tevoorschijn tovert *
Mooi niet, dit is voor sollicitatie, dus ik ga lachenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeet je oren niet, die moeten er ook op
Ja, als ik daar naar buiten keek;quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Ll, toch ff anders wakker worden dan afgelopen week he?![]()
Wel alletwee mooi op zichquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, als ik daar naar buiten keek;
[ afbeelding ]
Als ik hier nu naar buiten kijk;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, als ik daar naar buiten keek;
[ afbeelding ]
Als ik hier nu naar buiten kijk;
[ afbeelding ]
Hier is het bijna droogquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja, daar zitten een paar graadjes tussen![]()
Net de kratten verzameld en klaar om te gaan, gaat het sneeuwen
Eerste was is er hier al uitquote:
Buffy normaal ook weleens, dan voel je ineens zo'n natte neus in je oogquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerste was is er hier al uit
Wat dat betreft is Nelis een goede wekker
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buffy normaal ook weleens, dan voel je ineens zo'n natte neus in je oogDan wil ze vreten. Maar net lag ze languit in de vensterbank. Vindt ze schijnbaar lekker zo boven de hete verwarming
Bij jou alleen of in het hele durp? Als het bij jou alleen is zou ik eens even alle stekkers er uit halen en dan 1 voor 1 terug stoppen, wss heb je dan een verrot apparaat wat je aardlek over de zeik laat gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:15 schreef senesta het volgende:
Halleuh!
De elektriciteit ligt er hier steeds even uit
quote:
ff Langere sluitertijd instellen, als dat kan. Dan krijg je mooie sneeuwgordijnen.quote:
Dat zou ik net zeggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:49 schreef Strega het volgende:
[..]
ff Langere sluitertijd instellen, als dat kan. Dan krijg je mooie sneeuwgordijnen.
Mogge allen!
wat leuk ! foto!quote:
Geen SeSa pakjequote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Je foon Baaf???????
![]()
Ik heb 11 kaarten geschreven en ik heb al geen zin meer
dat zijn ook leuke pakketjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geen SeSa pakje, gewoon een postpakket met daarin
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Die was leuk he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh de leukste Flirt je stijf ever was op de radio net
JA!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die was leuk he?Ik heb het einde gemist, hebben ze de dame nog mobiel kunnen bereiken?
Ik vond Sanne zo leuk, met haar ECG.
oh noes ik krijg geen kerstkaart van mensen waar ik 1'tjes en 0'etjes mee uitwisselquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Nope, je staat als een van de heel weinigen hier niet op de lijst
aan schrijven ben ik nog niet toegekomenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Je foon Baaf???????
![]()
Ik heb 11 kaarten geschreven en ik heb al geen zin meer
Dune2quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:40 schreef Pagan het volgende:
He who controls the Spice controls the universe.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh noes ik krijg geen kerstkaart van mensen waar ik 1'tjes en 0'etjes mee uitwissel
Roze nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
Bestaan er ook roze Blackberries?
En moet je daar dan weer een apart internetabbo voor hebben?
Ik snap dat nooit
Ik wacht nog ff met boodschappen doen. Sluit niet uit dat ik gewoon de pizzaboer laat komen straksquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
GREYS IS WAKKERT!![]()
Toen ik de winkel net uitkwam zat ik midden in een sneeuwstorm.
Zie dan je volle karretje maar es fatsoenlijk bij de auto te krijgen
Roze wel, in soorten en matenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roze nietWit wel
En ja das wel handig, anders kan je er praktisch niks mee. Bij Crapberry moet je vaak weer een apart internetabo hebben, omdat hun alles weer via een Blackberry systeempje doen ofzo.
Ik heb stoofpeertjes meegenomenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff met boodschappen doen. Sluit niet uit dat ik gewoon de pizzaboer laat komen straks
Jezus wat een kitschquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Roze wel, in soorten en maten![]()
http://www.google.nl/imag(...)g1&aql=&oq=&gs_rfai=
En ik heb gewoon een Hi! online abbo, niets bijzonders aan
Ik heb gewoon onbeperkt internet van T-mobile al, maar daar heb ik dan weer geen reet aan met een Blackberry dus? Waarom maken ze het toch allemaal zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roze nietWit wel
En ja das wel handig, anders kan je er praktisch niks mee. Bij Crapberry moet je vaak weer een apart internetabo hebben, omdat hun alles weer via een Blackberry systeempje doen ofzo.
Dat was ik al die tijd, hoorquote:
Aldus Baaf wel, ik weet het niet precies, ik weet dat een hoop providers ook wel aparte BB-internet abo's hebben. Omdat een hoop bij Blackberry via hun Blackberry Internet Service gaat. Maar geen idee of je daar met een 'normaal' internetabo ook toegang tot heb...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gewoon onbeperkt internet van T-mobile al, maar daar heb ik dan weer geen reet aan met een Blackberry dus? Waarom maken ze het toch allemaal zo ingewikkeld
Ik wil van dat touch screen af.
Whut?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus Baaf wel, ik weet het niet precies, ik weet dat een hoop providers ook wel aparte BB-internet abo's hebben. Omdat een hoop bij Blackberry via hun Blackberry Internet Service gaat. Maar geen idee of je daar met een 'normaal' internetabo ook toegang tot heb...
Heb je een capacitief of resistief touchscreen? Dat maakt nog heel veel uit kwam ik bij mijn huidige tel achter. Want na m'n vorige wilde ik ook nooooooooooooit tutsskrien meer, maar deze is echt wel fijn
Wat lieieieieieieffff!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA!
En Elsemieke die op alles wat leeft valt hoopte dat het Sanne was en ze bleven giechelen met zn tweetjes, echt zooooooo leuk![]()
![]()
Leukste Flirt je Stijf ever
Internetten en mailen wilde ik zeker wel maar de doorslag gaf dat ik deze eigenlijk gewoon mooi vindquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus wat een kitschmaar die roze zie je hier zelden volgens mij?
Maar waarom een Blackberry? Je wilde toch niet zakelijk, en al dat internet hoefde niet? Als er íets zakelijk is en gericht op continu mailen, agenda bijwerken en internetten is het wel een Blackberry
Ik denk dat ie wel op youtube gaat komen, zo leuk was ie , ik zal het in de gaten houden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lieieieieieieffff!En morgen gaat Sanne voor een maand weg.
Eentje die je NIET met zo'n stokje kunt prikken in elk gevalquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je een capacitief of resistief touchscreen?
capacitief dus, dan zou het opzicht wel goed moeten gaan. Ik heb echt zelden dat het niet werkt. Alleen als ik bv. vette vingers heb, maar dan écht vet, van boter of olie ofzo. Verder werkt het altijd wel primaquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje die je NIET met zo'n stokje kunt prikken in elk geval
En als ik koude vingers heb - en dat heb ik nogal eens- dan kan ik smsen wel vergeten.
Das natuurlijk ook gewoon het belangrijkstequote:Op zaterdag 4 december 2010 14:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Internetten en mailen wilde ik zeker wel maar de doorslag gaf dat ik deze eigenlijk gewoon mooi vinden met wat ik aan features vergeleken heb ga ik aan deze in ieder geval niet snel iets missen.
Ik ben met draaiende motor even stil blijven staan toen ik bij m'n laatste cliënt was.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel op youtube gaat komen, zo leuk was ie , ik zal het in de gaten houden.
Dr was ook een jongen die smste vanuit de auto dat ie een extra rondje ging rijden omdat ie het zo spannend vond maar al thuis was en het af wilde luisteren
Wheheheh, ja een andere vent smste al dat ie al tijden met draaiende motor op zijn oprit stond en zich al zorgen maakte wat de buurvrouw dr van ging denken, te grappig, ik had de telefoon echt ff niet opgenomenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben met draaiende motor even stil blijven staan toen ik bij m'n laatste cliënt was.En toen kwam moeders aan de telefoon.
Mijn toestel is er ook met uitschuifbaar toetsenbord.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Vaak werkt het ook prima hoor, maar soms is het frustrating as hell en hoe hard ik dan ook zit te prikken op dat scherm, dan komt er gewoon niets
En op zich hoef ik niet een Blackberry, als het maar een toetsenbord heeft.
Maar als ik dan bv een Nokia met toetsenbord neem, dan is het weer geen smartphone en dan kan ik er weer van alles niet mee dat anderen wel kunnen en dan wil ik weer een andere![]()
\quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:40 schreef Pagan het volgende:
He who controls the Spice controls the universe.
[ afbeelding ]
Nokia zou ik sowieso niet doen eerlijk gezegd, das écht stervende op de smartphone markt, kut OS, weinig compatible dus met PC en andere systemen, ze hebben wel een shitload goeiekope smartphones, óf die hele dure zoals de N8, maar persoonlijk vind ik het allemaal nét niet. Nokia is gewoon het beste in dumbphones.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Vaak werkt het ook prima hoor, maar soms is het frustrating as hell en hoe hard ik dan ook zit te prikken op dat scherm, dan komt er gewoon niets
En op zich hoef ik niet een Blackberry, als het maar een toetsenbord heeft.
Maar als ik dan bv een Nokia met toetsenbord neem, dan is het weer geen smartphone en dan kan ik er weer van alles niet mee dat anderen wel kunnen en dan wil ik weer een andere![]()
Gewoon een worst pakken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje die je NIET met zo'n stokje kunt prikken in elk geval
En als ik koude vingers heb - en dat heb ik nogal eens- dan kan ik smsen wel vergeten.
Ja dat hebbie weer met toestellen met toetsenbord natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Ja nou, over nagels gesproken...
dat vind ik dus ook weer het nadeel van dit soort slide dingen:
[ afbeelding ]
Als je nagels dan eens wat langer zijn en je wilt een letter op de bovenste rij van je toetsenbord indrukken, dan gaat dat niet omdat dat randje daar zit en je met je nagel knel komt dus. Echt zó dom vind ik dat, dat het steeds zo dicht op elkaar zit
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gewoon een worst pakken.![]()
http://www.mobilyz.com/ni(...)-capacitieve-stylus/
Dat sowiesoquote:
Ja maar mop, dat werkt dus volgens mij niet als je er eentje hebt die op het magnetisme werkt van je vinger, dan moet je dus een tutsskrien hebben wat met druk werktquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik zie dat je toch ook stylus dingetjes hebt voor die touch screens.
Toch maar eens naar kijken, misschien gaat dat beter.
Gelukkig maar! *opgelucht*quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nie ma problemas hoor!
Gewoon interesse
Arme eendjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:24 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
http://cdn.static.viddler(...)wf?key=3c675ac6&ref=
quote:Op woensdag 8 juni 2011 is GelreDome het toneel voor een show van de Britse metalband Iron Maiden. De show maakt deel uit van 'The Final Frontier World Tour', ter promotie van het gelijknamige recentelijk verschenen nieuwe album van de band.
Oh ik dacht dat ik las dat daar dus speciale stylusjes voor zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar mop, dat werkt dus volgens mij niet als je er eentje hebt die op het magnetisme werkt van je vinger, dan moet je dus een tutsskrien hebben wat met druk werkt![]()
Probeer maar eens met een gewone pen iets aan te tikken. Bij mij doet mn telefoon dan écht helemaal niks hoor
Ik moet gewoon zorgen dat mijn handen nooit meer koud zijnquote:
Ze heeft ze vast allemaal weer teruggevondenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Arme eendjes.
* Pagan vind het stiekum wel grappig.
Dat zou misschien nog kunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik las dat daar dus speciale stylusjes voor zijn![]()
Als het met een worst lukt () moet er ook een stylus zijn voor die magnetische dingen werkt.
[..]
Ik moet gewoon zorgen dat mijn handen nooit meer koud zijn![]()
Heb even gemist of je planning/pieten/sint trouble nog goed gekomen is qua tijden?
Nog niks van broerlief gehoord, ik was vandaag om 12.30 uur klaar. Morgen een iets kortere route dus het zou net-aan moeten passen. Maar dan wel recht vanuit het werk naar hen toe en daar omkleden. Niks douche, niks tijd voor mezelf, niks tutten. Dus ideaal is het niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik moet gewoon zorgen dat mijn handen nooit meer koud zijn![]()
Heb even gemist of je planning/pieten/sint trouble nog goed gekomen is qua tijden?
Vast wel, en om een mooie faceplant kunnen we ook best lachen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze heeft ze vast allemaal weer teruggevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Wat ook wel logisch is dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef Ynske het volgende:
enige wat ik tot nu toe tegengekomen ben, is dat ik met handschoenen aan niet op kan nemen
dat deed ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:30 schreef Pagan het volgende:
Ik gebruik zo'n ding echt alleen om te bellen, en dat ook maar zelden, met dank aan het klotenetwerk van T-Mobile.
Ow, da's balen jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn ouders gaan maandag naar Tenerife op vakantie en een maat van me morgen naar Fuertaventura, leuk allemaal met die Spanjaarden die ineens het hele vliegverkeer platgooien daar.
Goed begin van je vakantie als je misschien niet eens kan vliegen
zekers logisch, maar das t enige wat ik ietwat lastig vindquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ook wel logisch is dusaangezien het met het magnetisme van je vinger werkt
Das waar natuurlijk, zeker met dit weer. Ik vind het alleen irritant als je vette vingers hebt van boter of olie, en ook al was je ze lijkt het soms nog amper te reageren. Dan zit er gewoon nog een 'filmpje' over je vinger ofzo waardoor het magnetisme niet goed doorkomt. Maar niks is irritanter en dan ga ik ook ala Greys gewoon zitten rammen, wetende dat dat eigenlijk niks helpt. Maar tochquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
zekers logisch, maar das t enige wat ik ietwat lastig vind
Nee, dat gehaast in je weekend, bahquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niks van broerlief gehoord, ik was vandaag om 12.30 uur klaar. Morgen een iets kortere route dus het zou net-aan moeten passen. Maar dan wel recht vanuit het werk naar hen toe en daar omkleden. Niks douche, niks tijd voor mezelf, niks tutten. Dus ideaal is het niet.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:42 schreef Rewimo het volgende:
qltel ging net op zijn knieën voor meWat romántisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
lolquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk, zeker met dit weer. Ik vind het alleen irritant als je vette vingers hebt van boter of olie, en ook al was je ze lijkt het soms nog amper te reageren. Dan zit er gewoon nog een 'filmpje' over je vinger ofzo waardoor het magnetisme niet goed doorkomt. Maar niks is irritanter en dan ga ik ook ala Greys gewoon zitten rammen, wetende dat dat eigenlijk niks helpt. Maar toch
Koken, bakken, braden, grillen, marinerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
wat doe jij met boter/olie aan je vinger
Het gaat hier ook weer bizar hard nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Gister een sneeuwalarm en drie vlokken.
Nu geen sneeuwalarm en onmogelijk haast om te rijden, zo hoog ligt de sneeuw
Ja hèquote:
Ik kijk nu eens naar buiten:quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koken, bakken, braden, grillen, marineren
[..]
Het gaat hier ook weer bizar hard nuGister waarschuwden ze er idd voor, ik zat toen in de auto en je kon makkelijk nog 100 rijden op de snelweg hoor, dat ga ik nu maar niet proberen
![]()
Typisch weer, dat geneuzel met die weeralarmen altijd
Hang hem op zijn kop!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:52 schreef APK het volgende:
Effe de kokosnoot sneeuwvrij maken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:42 schreef Rewimo het volgende:
qltel ging net op zijn knieën voor meEn in ruil daarvoor mag jij vanavond op je knieën voor qtel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Vanavond pas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
En in ruil daarvoor mag jij vanavond op je knieën voor qtel?
Ik ga zo wel ff lopend naar het dorp.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk nu eens naar buiten:SNEEUW!
![]()
Als dat de rest van de dag zo door blijft gaan loopt mijn planning morgen helemaal in de soep.Kan ik net zo goed niet gaan.
Ritje stad is bij deze wel afgeblazen.Ik kijk wel wat ik op voorraad heb qua eten. En de dootjes kan ik volgende week ook nog kopen.
Een Groenling, wat leuk. Die zie je hier zelden bij huis.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:52 schreef APK het volgende:
Effe de kokosnoot sneeuwvrij maken
[ afbeelding ]
Lilazalm.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef APK het volgende:
Hoe heette dat groenlila spul nou ook alweer?
Ze komen bij mij al het hele jaar, dacht eigenlijk dat ze op doorreis waren...quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Pagan het volgende:
Een Groenling, wat leuk. Die zie je hier zelden bij huis.
Gek he dat ze dan wel midden in Amsterdam zitten!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een Groenling, wat leuk. Die zie je hier zelden bij huis.
Jullie zouden een leuk stel zijn; APK als het hulpeloze mannetje en Greys als Florence Nightengalequote:
Nee, we gaan zwemmen dus die ploft afgemat in bed vanavondquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:53 schreef Pagan het volgende:
En in ruil daarvoor mag jij vanavond op je knieën voor qtel?
En dan voor het slapen gaan samen nog even YouTube'jes kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie zouden een leuk stel zijn; APK als het hulpeloze mannetje en Greys als Florence Nightengale
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan voor het slapen gaan samen nog even YouTube'jes kijken
Ik stuur hem wel naar zijn eigen badkamerquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Vanavond pas?
Die badkamer moet toch ingewijd worden?
Vooral het 'vlotje' gedeelte was heel Florence Nightingale achtig he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie zouden een leuk stel zijn; APK als het hulpeloze mannetje en Greys als Florence Nightengale
Ik voelde de onderliggende liefde wel in die boodschapquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral het 'vlotje' gedeelte was heel Florence Nightingale achtig he?
Die beesten kunnen in alle standen eten hoorquote:
't Is meer een zwerfvogel als een trekvogel, meestal zijn ze de wintermaanden, dec. t/m febr. hier weg. Meestal.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ze komen bij mij al het hele jaar, dacht eigenlijk dat ze op doorreis waren...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan voor het slapen gaan samen nog even YouTube'jes kijken
ws. Omdat Groenlings in de gemeenteraad zit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek he dat ze dan wel midden in Amsterdam zitten!
Er zit papegaaienvoer inquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Die beesten kunnen in alle standen eten hoor
Overstag!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tien man aan de riemen!
Kap de bazaan!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Slaat-ie dan in?
Keihard hakken [ afbeelding ]
Ik heb nog wel codeine over.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmiddag om 13:20 een afspraak bij de HAP. Ik spuug nu nog meer dan voor de opname dus eens kijken wat ze te zeggen hebben.
Nee, klazen is morgen. Op De Dag natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Stofzuigen hier klaar en nu heb ik het warm![]()
Catteke, ik dacht dat jullie vandaag zouden klazen?
Kun je je broer niet bellen of het een uurtje later kan?
Ikzelf heb echt zo'n hekel aan dat gevlieg als ik net uit m'n werk ben
Tis te hopen dat ze haar opnemen; infuusje vocht/glucose en infuusje anti-kotsquote:
Gewoon broertje bellen en duidelijk uitleggen? Mannen snappen hints en toespelingen niet meestal héquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, klazen is morgen. Op De Dag natuurlijk.![]()
Ik heb hem gisteren duidelijk aangegeven dat 1 uur gewoon heel erg krap haalbaar is en dat een uurtje later al ontzettend zou schelen. En dat ik hem vorige week al heb gezegd dat ik moest werken. (daarom was 4 uur bij hen ook yay)
Hij = man, ik ben vrouw maar ik dacht dat mijn boodschap toch evengoed duidelijk was.
Ik vind vliegen niet zo erg, maar meer dat je dan in je werkkloffie binnenvalt. Dan wil ik gewoon even fris doesen en me klaarmaken voor mijn sociale leven. Nu heb ik het idee dat ik al mijn cliënten meeneem op familiebezoek, zeg maar.![]()
En sowieso: ik verrek altijd van de honger als ik thuiskom dus dan maak ik meteen wat lekkers klaar. Nu is er eerst een uur klaas, dan bladibla en daarna pas eten. En ik houd niet van bammetje eten in de auto.Maar als ik vooraf niks eet val ik daar om.
Als ik ooit zwanger word dan zorg ik dat ik al tijdens het oefenen weg ben uit F&F. Want dit forum heeft een desastreuze invloed op de gezondheid.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis te hopen dat ze haar opnemen; infuusje vocht/glucose en infuusje anti-kots
Ik zou hem gewoon melden dat ze maar een uur later beginnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, klazen is morgen. Op De Dag natuurlijk.![]()
Ik heb hem gisteren duidelijk aangegeven dat 1 uur gewoon heel erg krap haalbaar is en dat een uurtje later al ontzettend zou schelen. En dat ik hem vorige week al heb gezegd dat ik moest werken. (daarom was 4 uur bij hen ook yay)
Hij = man, ik ben vrouw maar ik dacht dat mijn boodschap toch evengoed duidelijk was.
Ik vind vliegen niet zo erg, maar meer dat je dan in je werkkloffie binnenvalt. Dan wil ik gewoon even fris doesen en me klaarmaken voor mijn sociale leven. Nu heb ik het idee dat ik al mijn cliënten meeneem op familiebezoek, zeg maar.![]()
En sowieso: ik verrek altijd van de honger als ik thuiskom dus dan maak ik meteen wat lekkers klaar. Nu is er eerst een uur klaas, dan bladibla en daarna pas eten. En ik houd niet van bammetje eten in de auto.Maar als ik vooraf niks eet val ik daar om.
Nee, idd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon broertje bellen en duidelijk uitleggen? Mannen snappen hints en toespelingen niet meestal hé
Nee. [/vrouw]quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon broertje bellen en duidelijk uitleggen? Mannen snappen hints en toespelingen niet meestal hé
Draakje en DML waren idd ook kotsers.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik ooit zwanger word dan zorg ik dat ik al tijdens het oefenen weg ben uit F&F. Want dit forum heeft een desastreuze invloed op de gezondheid.
Heb jij de cadeautjes in huis?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee. [/vrouw]![]()
En mijn broer is helemaal into mensen, die snapt dat echt wel. Het is meer dat hij het niet wil snappen omdat hij dan zijn programma weer moet wijzigen.
Ja, dat gaat werken: om 1 uur staat daar een zwarte piet voor de deur. Dan kun je die kinderen echt niet laten wachten hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon melden dat ze maar een uur later beginnen![]()
ff douchen, omkleden, ondertussen saucijzenbroodje in de oven...en poessies knuffen
Ik heb kadootjes voor mezelfquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb jij de cadeautjes in huis?
Zo ja, dan heeft ie dikke vette pech
Jouw probleem toch nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat werken: om 1 uur staat daar een zwarte piet voor de deur. Dan kun je die kinderen echt niet laten wachten hoor.
Efficiëntie heet dat. Gewoon kort, duidelijk en helder zeggen wat je wil. Niet A roepen als je B wil in de hoop dat de man dan A hoort, zelf doordenkt en er dan achter komt dat je eigenlijk B wil.quote:
Jullie snappen ook nietsquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Efficiëntie heet dat. Gewoon kort, duidelijk en helder zeggen wat je wil. Niet A roepen als je B wil in de hoop dat de man dan A hoort, zelf doordenkt en er dan achter komt dat je eigenlijk B wil.
Ik vind de hele zondag onchristelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
En die Piet was toch een vriend/collega ofzo, die kan toch ook gewoon ff wat later komen? Ik vind het sowieso een onchristelijke tijd voor de zondag![]()
Weet je wat het is?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jouw probleem toch niet![]()
Jij maakt een afspraak met hem en hij houdt zich er niet aan.
En dan kan jij je dus in allerlei bochten gaan wringen om je aan te passen![]()
Of ben ik nou een kreng?
Maar ís het ook niet gewoon zo een beetjequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Ik krijg het gevoel dat er geen afspraak met mij gemaakt is. Dat ik welkom ben erbij aan te schuiven als het uitkomt, maar als het me niet uitkomt dan kunnen ze het net zo goed zonder mij af. En tja.. dan hoef je ook niks met me af te stemmen en kun je met een mededeling volstaan.
Zo voel ik het dus he? Het is niet gezegd dat hij het zo bedoelt. Maar dat voelt gewoon niet leuk.![]()
En ja, dat moet ik met hem bespreken maar daar ben ik niet zo goed in.![]()
'Oh, dat komt mij slecht uit want ik moet werken en dat heb ik je gezegd'.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Efficiëntie heet dat. Gewoon kort, duidelijk en helder zeggen wat je wil. Niet A roepen als je B wil in de hoop dat de man dan A hoort, zelf doordenkt en er dan achter komt dat je eigenlijk B wil.
Ja, misschien wel. En da's niet leuk om je te realiseren als je zelf denkt dat er toch meer is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ís het ook niet gewoon zo een beetjeOf zeg ik dan iets heel raars? Ze vieren het in weze met hun gezinnetje en het is leuk als Tante Catteke mee kan, maar als deze tijden hun het beste uitkomen willen ze het niet omgooien? Zo zien zij het misschien?
das echt een klote gevoelquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Ik krijg het gevoel dat er geen afspraak met mij gemaakt is. Dat ik welkom ben erbij aan te schuiven als het uitkomt, maar als het me niet uitkomt dan kunnen ze het net zo goed zonder mij af. En tja.. dan hoef je ook niks met me af te stemmen en kun je met een mededeling volstaan.
Zo voel ik het dus he? Het is niet gezegd dat hij het zo bedoelt. Maar dat voelt gewoon niet leuk.![]()
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Ja dan moeten ze dat idd ook gewoon zeggen. Maarja, meestal verloopt wat voor communicatie dan ook via allerlei onderliggende boodschappen en hints. En het ligt er natuurlijk totaal aan hoe de familiebanden in elkaar zitten. En als die hecht zijn bij jullie en het altijd met de hele club gevierd wordt is het wel raar dat ze er nu ineens amper rekening mee willen houden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. En da's niet leuk om je te realiseren als je zelf denkt dat er toch meer is.
Maar het is ook weer zo dat we een kleine familie hebben en we feestdagen altijd met z'n allen vieren. Ouders, grootouders en tante (schoonzus heeft geen broes/zussen).
En de enige reden dat ze het hebben verzet is dat de kinderen dan langer met de kadootjes konden spelen. Maar dan maakt een uur later ook niks uit. Het is niet alsof ze andere afspraken hebben, want daarna gaan we gourmetten.
Enne... als zij het zo ervaren dan zouden ze dat volgens jouw redenatie ook tegen me moeten zeggen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |