Zeg, diequote:
Ohquote:Nou, omdat ik het bedacht om vanochtend braaf ff een bakkie te doen bij m'n ouders, maar kreeg om 9 uur een sms van Zusje dat pa daar kwam te klussen en ma mee zou nemen.
En toen was ik al wakker![]()
Boor wel. Die bejaarde niet, die durft niet meer van de trap afquote:Kan Boor niet zelf naar beneden?
En dan toch zo snelquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had niet door dat ik em sloot, want pas na refreshen verschijnt pag. 7 bij mij
Ga dat paars-met-zalmkleurig doosje even halen straks he?quote:
Ja, diequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, die![]()
van gisteravond van jullie bleken ook onterecht he?
[..]
OhEn geen zin om daar mee te gaan klussen?
Nee. Domme vraag
[..]
Boor wel. Die bejaarde niet, die durft niet meer van de trap af
En dan blijft Boor dus boven zeiken tot zowel Bink als ik mee naar beneden komen.
Wat was daarmee dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die![]()
neem ik terug, maar ik doelde meer op je posts in het algemeen van gisteravond
![]()
![]()
Op een hete ovenschotel zuigen, dan ben je direct van keelpijn afquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dat paars-met-zalmkleurig doosje even halen straks he?
Als ik dichterbij woonde kwam ik het brengen.
Misschien moeten we Tombo even vragen of ze het langs kan gooien, met een ovenschotel?
Ik rook nu een sigaret en het voelt al een stuk beterquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
Ga dat paars-met-zalmkleurig doosje even halen straks he?
Als ik dichterbij woonde kwam ik het brengen.
Misschien moeten we Tombo even vragen of ze het langs kan gooien, met een ovenschotel?
Euhm...nou, het was gewoon lollig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was daarmee dan?
Ik heb net teruggelezen maar kan er niets vreemds aan ontdekken
You Jane?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op een hete ovenschotel zuig, dan ben je direct van keelpijn af
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op een hete ovenschotel zuigen, dan ben je direct van keelpijn af
Ik rook ook alquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik rook nu een sigaret en het voelt al een stuk beter
Je weet, ze dóet het he?quote:Doet Tombo ook pizza's?![]()
Nah, die zit inmiddels in haar dorp, toch?quote:
Kun jij trouwens een beetje zingen Greys?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je gewoon te hard met Shine hebt meegeblèrd gister APK.
Gewoon even niet te veel zingen dit weekend.
Ssssshhht.
Ik ga keihard doorzingen voor de ultieme schorre 'Belle'-stemquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je gewoon te hard met Shine hebt meegeblèrd gister APK.
Gewoon even niet te veel zingen dit weekend.
Ssssshhht.
Ja maar als je in nood zou zitten dan komt ze hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:12 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, die zit inmiddels in haar dorp, toch?
Ik vind het zélf altijd uitstekend klinken, maar de overige meningen zijn daar nog wel eens over verdeeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun jij trouwens een beetje zingen Greys?
I.v.m. buren waarschuwen enzo
Drie hoogquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Ja maar als je in nood zou zitten dan komt ze hoor
Dus zeg het maar, hoe hoog is ie? De nood?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga keihard doorzingen voor de ultieme schorre 'Belle'-stem
Jup...lekker warmquote:
Dat heb ik dus ook altijd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je in nood zou zitten dan komt ze hoor
Dus zeg het maar, hoe hoog is ie? De nood?
[..]
Ik vind het zélf altijd uitstekend klinken, maar de overige meningen zijn daar nog wel eens over verdeeld
Na deze mededeling gaat ze haar Sherlock notities er weer even bij pakkenquote:
* noteert *quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Na deze mededeling gaat ze haar Sherlock notities er weer even bij pakken
Zou ze echt een dossierkast hebben met allemaal van die hangmappen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Na deze mededeling gaat ze haar Sherlock notities er weer even bij pakken
Turnnnnnnnnnnnnn aroundddddddquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heb ik dus ook altijd.
Wat zullen we samen mooi klinken met Total Eclips of the heart
Nee, dat zit allemaal in mijn hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou ze echt een dossierkast hebben met allemaal van die hangmappen?
Omdat meneer en mevrouw de chirurg/dermatoloog in me gaan snijden en prikkenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Turnnnnnnnnnnnnn arounddddddd
(Doe je dat dan ook, als ik zing 'turn around'? Dan doe ik het ook als jij het zingt!)
# Once upon a time we were falling in love, now we're only falling apart.... #quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heb ik dus ook altijd.
Wat zullen we samen mooi klinken met Total Eclips of the heart
Dat moet ook volgens het spelletjequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Turnnnnnnnnnnnnn arounddddddd
(Doe je dat dan ook, als ik zing 'turn around'? Dan doe ik het ook als jij het zingt!)
Oeh, aderen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat meneer en mevrouw de chirurg/dermatoloog in me gaan snijden en prikken
Jaquote:
Once upon a time there was light in my life... now there's only love in the darkquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef APK het volgende:
[..]
# Once upon a time we were falling in love, now we're only falling apart.... #
Hebbie een laatje in je hoofd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat zit allemaal in mijn hoofd
Together we can take it to the end of the linequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef APK het volgende:
[..]
# Once upon a time we were falling in love, now we're only falling apart.... #
Heel veel laatjes, en ik doe nooit de goede openquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebbie een laatje in je hoofd?
Hendig!
I REALLY NEED YOU TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time.
Da's wel m'n favo stukje, dan komt m'n stem het best tot z'n recht
Ja daar kan je lekker alle registers open trekken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sssssssssssht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I REALLY NEED YOU TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!
Dan zet ik standaard te vroeg inquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I REALLY NEED YOU TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIGHT! FOREVER'S GONNA START TONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!
Kinectquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar kan je lekker alle registers open trekken.
Dan moet je die 'time' wel ff flink uitrekken he.
(En WTF, dat was toch een grapje hoop ik, dat je dan around moet turnen?)
Nou ja, ik was niet voor niets niet de derde K hequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zet ik standaard te vroeg in![]()
Potver, en jij en Cat kunnen wel zingen
Ik hoef geen puntenquote:
Kinect = camera mutsiequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoef geen punten
En ik check op camera's van te voren, dan weten jullie dat vast
Die van mij ook, dan kan ik lekker hees de tweede stem doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |