Vertel meer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, op de bank, sokken, wit-tshirt, korte mouwen. Alleen.
Shit is illquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
Aah, even serieus. Wat zijn dat een rotbeelden. Een gast (v/d Laak) die al eerder zware blessures heeft gehad verdraait z'n knie en scheurt z'n kruisbanden. Ligt ie op het veld te schreeuwen als 'n kind. Bwah. Rillingen over m'n rug.
Ben jij dat vergeten dan? Schaam je. Het is dat de seks zo goed is maar anders.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ah oke, nou, hoe heet je broertje en hoe oud is die?
vertel meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sorry, ik ben van de goede kant. Ik vertel dat soort dingen niet aan niet-vrouwen.
De gladde praat uit deze gladde jongen blijft maar komen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ben jij dat vergeten dan? Schaam je. Het is dat de seks zo goed is maar anders.
Vertel meer!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef Panzermaus het volgende:
Sorry, ik ben van de goede kant. Ik vertel dat soort dingen niet aan niet-vrouwen.
Mag ik alles weten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat wil je weten over de situatie dan. Één vraag. Misschien één antwoord.
HIHIHIHIHquote:
ik voelde de pijn superhart in mijn hardquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de 'geïnteresseerden'. Vanaf 0:20 ongeveer.
http://www.eredivisie.nl/(...)oningen-vitesse.html
Die schreeuw gaat echt door merg en been.Fucking sneu..
Bleh wat een kut blessure.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de 'geïnteresseerden'. Vanaf 0:20 ongeveer.
http://www.eredivisie.nl/(...)oningen-vitesse.html
Die schreeuw gaat echt door merg en been.Fucking sneu..
Alles allesquote:
Je hoeft het hier niet te vertellen, je kan er ook nog mee naar wikileaksquote:
Echt sneu voor hem.quote:
Zelfs in de NB moet je beeldspraak af en toe met respect behandelen. We zijn niet harteloos ofzo hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |