Ik sleur je aan je ballen door de kamer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:18 schreef Proletariaat het volgende:
Ik detecteer homofielie in dit topic
he no homo maar dit gaat te ver dushi slechte herrinnerringen aan enso.. van vroeger maja praat er liever ni over...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
oeh oeh lysdesxyie op je kont ik spenk je leker hard anaal haha op je bips hup hup
tinychatquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
IS IeDEREEN Z"N AVONDRUKJE AAN HET DOEN OFZO?
Kusje op de binnenkant van je onderste slokdarmkanaalweefsel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh jammer.
en ik ben weg hier, daag![]()
o.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik sleur je aan je ballen door de kamer.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
he no homo maar dit gaat te ver dushi slechte herrinnerringen aan enso.. van vroeger maja praat er liever ni over...
Dit betekend dus dat ik ook mee moet. Ik zit nogal onder de plak... en over 2 uur is het andersom.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh jammer.
quote:
slaap zequote:
jij ook al?quote:
quote:
slaap liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh jammer.
Olifantenketelquote:
de 2e is voor mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:23 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die mij ooit gequote heeft, hoe voelt dat?
quote:
Euforisch, baanbrekend, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:23 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die mij ooit gequote heeft, hoe voelt dat?
slaap ze testkipjequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:25 schreef poqpoq het volgende:
Ik ga ook menseh
slaap lekker allemaal, kusjes op jullie voorhoofden en linkerbillen.
Nou graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Euforisch, baanbrekend, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Ik ben diep geëerd, geëmotioneerd en geraakt in mijn ziel.
Bedankt,
nogmaals,
bedankt,
vanuit het diepste van mijn hart.
quote:
2?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |