Mail um dan en vraag het hemd van zijn lijfquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:21 schreef Qunix het volgende:
Ik moet meer info hebben over Freek... Anders gaat de wiki pagina weg
Heb je ook gelijk in!! En warm is het hier welquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, lig je iig nog 6dagen per week in je iegen bed...en dat is meer dan daklozen kunnen zeggen
hier niet...hier is t koud, maar als ik de verwarming aandoe wordt het vochtig....blegh maar dekentje is prima gelukkigquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in!! En warm is het hier wel
bij de Pet Shop Boys Alarm had niemand gestemd, maar hij heeft nog te weinig gedaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:24 schreef Qunix het volgende:
# Freek van Leeuwen - wiu - lijkt me nogal NE. Jonas overleg 4 dec 2010 00:54 (CET)
* ik dacht dus ook eerder {{ne}} dan {{wiu}} maar goed, --Dolledre Overleg 4 dec 2010 00:56 (CET)
* Symbol support vote.svg Voor verwijderen Aanstormend talent dat pas vanaf 2 weken een programma heeft, wat niet eens dagelijks is. Michael 1988 4 dec 2010 01:07 (CET)
* (bwc) Symbol support vote.svg Voor verwijderen - NE. --ErikvanB 4 dec 2010 01:08 (CET)
3 mensen zijn het eens om te verwijderen.
Heb hier een typische droge kantoorwarmte, dus de schuifpui aan het voeteneind gaat er straks bij open!!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier niet...hier is t koud, maar als ik de verwarming aandoe wordt het vochtig....blegh maar dekentje is prima gelukkig
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa! Giel uitgezet, ik ga er nu echt vandoor...hoop dat ik op tijd wakker ben om voor Timur boodschappen te kunnen doen
slaap lekker!
quote:
Slaap lekker allemaalquote:
zonde van al dat werk of we moeten massaal toestemmen om deze wiki te behoudenquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef Qunix het volgende:
Wordt goed uitgebreid: http://nl.wikipedia.org/wiki/Freek_van_Leeuwen
Moet je nu zijn wiki checken
Dank Naatje
k heb het opnieuw toegevoegd en staat nu op alfabetische volgorde... Wanneer is die wikigast nou wel tevreden?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
(Niet gealfabetiseerd en twijfel: landelijk bekend? (Freek van Leeuwen genomineerd).)
die ErikvanB is geen Mod voor de duidelijkheid http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Gebruikerslijst/sysopquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wiki is vrij maar op deze manier niet leuk.
Ik blijf door strijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |