beetje vreemde antwoord ,ik ben namelijk op zoek naar serieuze mensenquote:
Henkjens!quote:
Ik ga die shit hosselen, jeweet. Alleen volgende week ben ik niet thuis.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week verwacht ik die cam man
Jaquote:
ik doe nooit alsof ik tieten hebquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ze niet zien, voor het zelfde geld heb je heulemaal geen tieten en die je net alsof
Een computer en internet is alles wat je nodig hebtquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik ga die shit hosselen, jeweet. Alleen volgende week ben ik niet thuis.(Heb wel een PC uiteraard.)
Wel toch Flips?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik doe nooit alsof ik tieten heb
Eerlijk gezegd ben jij wel één van de grootste prachtusers van dit forum, no shit.quote:
Ja kan ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kan jij me uitleggen wat TLK betekent?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:
mensen die baggeren zijn geweldig !
The_Legend_Killerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kan jij me uitleggen wat TLK betekent?
kunstenaresje!quote:
Die moeten we ook nog hebben jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kunstenaresje!
we zijn bijna compleet
waar is Rockie?
iddquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
1e 150 posts; hoi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoi
dat dus, maarja echt diepgaand wordt het toch nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
1e 150 posts; hoi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoi
Krijg het er warm vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |