een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?quote:
Waar kan ik mn kaartje bestellen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Juston bierber komkt naar nederland !
Justin Bierbuikquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
JAHWOHLquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?
Nee. Heb hem niet gesproken vandaag.quote:
Hoe staan de zaken knakkerquote:
Weet je dat nu pas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
waß kärtjes bemächtugungenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij komt op mijn verjaardag liedjes zingenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kaartje bestelt jou.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar kan ik mn kaartje bestellen?
De Bob!quote:
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee. Heb hem niet gesproken vandaag.
Plus de wallen van vorige nacht zijn even groot als mijn gezicht. Dus da's een no-go.
Hij komt op mijn verjaardag de jassen ophangenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Hij komt op mijn verjaardag liedjes zingen
sperma verzadigt de huid!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtje
Sorry.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtje
Ik heb tietenquote:
Whaahaaaa wat een goei!!!!!Dan wordt iedereen zijn jas gayquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij komt op mijn verjaardag de jassen ophangen
Ze is gewoon heel erg gegroeid na het passenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
en dan nog wel in maagdelijk wit trouwen
Net koud, nu warm met een broeiend laptopje op m'n schootquote:
Jaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb tietenen merel ook en nog een paar foksters ook
En hoooooi binnenkomers ben nog mobiel dus kan niet gedag quoten. Kuajes. Liefde
Mijn naam is Mike van der Straat, ik ben 17 jaar en ik ben de man voor uw job!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja maar ik kan ze niet zien, voor het zelfde geld heb je heulemaal geen tieten en die je net alsofquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb tietenen merel ook en nog een paar foksters ook
En hoooooi binnenkomers ben nog mobiel dus kan niet gedag quoten. Kuajes. Liefde
easy, easy.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
...
Oké jongens, hoe is dit überhaupt mogelijk?
Hier is het ook warmquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Net koud, nu warm met een broeiend laptopje op m'n schoot
Echte fans wisten dat dus vorige week alquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja zet net sinds weken mijn msn aan en zie het aan het nieuws
ik zit hier ook in m'n T-shirtje hier hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier is het ook warmIk heb geloof ik een te dikke trui aangetrokken
Zometeen maar even t-shirtje aan doen
kijk die nerd achteraan zitten in zijn zwarte hemdjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
...
Oké jongens, hoe is dit überhaupt mogelijk?
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel erg gegroeid na het passen
Hoi franiehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |