Zo wat had die een opgeblazen kop zeg!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef Tware het volgende:
Rutger heeft te veel oliebollen gehad in de kerstvakantie
Dit vind ik juist een groot voordeel. Kijk het meestal nog even vanuit bed voordat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:02 schreef FoXje het volgende:
Waarom komt het zo laat, en waarom duurt het zo kort.
Ik vond het prachtig om naar te kijken. Hij is een fenomeen geworden maar wil dat niet beseffen en Rutger was heel redelijk tegenover hem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Verhaal rondom Mo viel wat tegen, er gebeurde helemaal niks
Jojanneke?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Catch_me het volgende:
wie is die chick btw? die is echt cancer lekker
Die jongen schaamde zich kapot tegenover zijn vader. Vandaar ook zijn afstandelijkheid, me dunkt. Het stukje kon me ook niet echt bekoren, had op meer quotes gehoopt stiekem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig om naar te kijken. Hij is een fenomeen geworden maar wil dat niet beseffen en Rutger was heel redelijk tegenover hem.
Dat leek mij haas in scene gezet. Zo erg was hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef UncleDolan het volgende:
Jesus was een kneuzen die daar zitten te sjorren aan die ambulance.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef UncleDolan het volgende:
Jesus was een kneuzen die daar zitten te sjorren aan die ambulance.
dubbele punt niet vergeten he !quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
H T T P schuine streep schuine streep
Denk dat ie overvallen is door Rutger en dacht het wel ff af te doen ,maar toen met zn bek vol tanden stond ....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:23 schreef zeebeschuit het volgende:
Die kan toch nooit het afgestudeerd zijn
Of het is een autistische advocaat en kan die goed stampen.. Wat een drama..
Eergisteren stond pownews op de 25ste plek bij de top25 met 550.000 kijkers ongeveer. Niet slecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef Alxander het volgende:
Programma groeit wel steeds zeg, kijkcijfers ook zeker?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Catch_me het volgende:
wie is die chick btw? die is echt cancer lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |