Ik vond het prachtig om naar te kijken. Hij is een fenomeen geworden maar wil dat niet beseffen en Rutger was heel redelijk tegenover hem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Verhaal rondom Mo viel wat tegen, er gebeurde helemaal niks
Jojanneke?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Catch_me het volgende:
wie is die chick btw? die is echt cancer lekker
Die jongen schaamde zich kapot tegenover zijn vader. Vandaar ook zijn afstandelijkheid, me dunkt. Het stukje kon me ook niet echt bekoren, had op meer quotes gehoopt stiekem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig om naar te kijken. Hij is een fenomeen geworden maar wil dat niet beseffen en Rutger was heel redelijk tegenover hem.
Dat leek mij haas in scene gezet. Zo erg was hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef UncleDolan het volgende:
Jesus was een kneuzen die daar zitten te sjorren aan die ambulance.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef UncleDolan het volgende:
Jesus was een kneuzen die daar zitten te sjorren aan die ambulance.
dubbele punt niet vergeten he !quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
H T T P schuine streep schuine streep
Denk dat ie overvallen is door Rutger en dacht het wel ff af te doen ,maar toen met zn bek vol tanden stond ....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:23 schreef zeebeschuit het volgende:
Die kan toch nooit het afgestudeerd zijn
Of het is een autistische advocaat en kan die goed stampen.. Wat een drama..
Eergisteren stond pownews op de 25ste plek bij de top25 met 550.000 kijkers ongeveer. Niet slecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef Alxander het volgende:
Programma groeit wel steeds zeg, kijkcijfers ook zeker?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Catch_me het volgende:
wie is die chick btw? die is echt cancer lekker
gmtaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:41 schreef lelouch het volgende:
Ik had zo gehoopt dat ze die brief gingen verscheuren! En ze deden het!
Daarom ben ik lid geworden, laat die ouderwetse instellingen maar eens goed zien dat de tijd veranderd is!
Dat was geen grapquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef fespo het volgende:
ik snapte de grap niet van die amber alert?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:01 schreef StephanL het volgende:
LOL die homo
Een mitrailleur, gaat sneller
Leg mij eens uit hoe jij het ziet dan? Jij vind het normaal dat ze iemand helemaal door het slijk halen op internet?quote:
Als advocaat heb je een vrij publieke functie. Daar moet je mee leren leven. Als je dan ook als een infantiel ten tonele verschijnt, is het je eigen fout.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jij het ziet dan? Jij vind het normaal dat ze iemand helemaal door het slijk halen op internet?
Hij doet het zichzelf aan. Ik zie er niets mis mee; zie hierboven. Het is best een publieke functie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jij het ziet dan? Jij vind het normaal dat ze iemand helemaal door het slijk halen op internet?
Hij had wel zijn lesje geleerd na de eerste keer dunkt mij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als advocaat heb je een vrij publieke functie. Daar moet je mee leren leven. Als je dan ook als een infantiel ten tonele verschijnt, is het je eigen fout.
Ik heb niets gedaan, en bedankt voor je mening over mijn niveauquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Gorill0r het volgende:
Dus omdat iemand een publieke functie geeft maak je hem maar even belachelijk omdat ie zenuwachtig is voor de camera? Getuigt van weinig respect en mensen die dit "leuk" vinden, dat zegt ook genoeg over je niveau dan.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan, en bedankt voor je mening over mijn niveau
Welkom nieuw Lid!
We hebben nu niet alleen je geld, maar ook je email, je adres, je geboortedatum én je rekeningnummer. Hieronder zie je het overzicht. Kan je kijken of deze gegevens allemaal kloppen?
Ik keur het niet goed, maar ik ga ook niet overdreven reageren. Ik herken mij verder niet in je schets, feit is wel dat jij een moraalridder bent.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Gorill0r het volgende:
Dus omdat iemand een publieke functie geeft maak je hem maar even belachelijk omdat ie zenuwachtig is voor de camera? Getuigt van weinig respect en mensen die dit "leuk" vinden, dat zegt ook genoeg over je niveau dan.
Zie het maar zo. Ik zie het als een stukje fatsoen in de journalistiek. PowNed en GS zijn gewoon tot een kinderachtig niveau gezakt. Dat valt niet te ontkennen. Ik had meer er van verwacht en ben blij dat ik geen lid meer ben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar ik ga ook niet overdreven reageren. Ik herken mij verder niet in je schets, feit is wel dat jij een moraalridder bent.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef braddofiel het volgende:
Ik kom er net achter dat er een ooit een filmpje is gemaakt bij mijn vorige school
Ze gingen leerlingen interviewen, ik schaam me ervoor dat ik bij zulke domme kinderen op school zat.
Iets met appels en peren.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is dit nu weer dan
Richard de Mos vindt het schandalig dat homo's zich in Qatar moeten aanpassen, maar vindt tegelijkertijd dat moslims hier in NL zich koste wat kost moeten aanpassen. Wat is dus voor dubbele moraal, niet te geloven!
Ik vind dat echt onvoorstelbaar, diep triest. Dat soort mensen hebben dus ook gewoon stemrecht enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:53 schreef chufi het volgende:
Ombudsmanmomentje, niemand kan Egypte aanwijzen
Vind het altijd een beetje flauw om telkens maar door te gaan op iemands naam. "Tiny Kox" is grappig, maar om dat in 1 interview 25x te vermelden... dat kan sterker vind ik. Net als met die mevrouw Prakke die toen steevast meneer Prakke werd genoemd. Flauw, en daar zouden ze het niet van moeten hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |