Als die maat van jou echt zo "poepgoed" is dan had hij er wel RNLMC van gemaakt...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef Iska het volgende:
?? Waarom zou ik liegen??
Volgens mij ken je me ondertussen wel een beetje.. Weet je hoe ongelooflijk goed die jongens zijn in hun werk
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef Iska het volgende:
Dan hoop ik al glorieus te einde te zijn gegaan
ja mooi he, zelf geschotenquote:
Gaaf? Wat is daar in hemelsnaam gaaf aan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef Iska het volgende:
Vriend van mij heeft RNTMC + servicenummer aan binnenkant arm laten zetten.. echt heel gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Hey Cobra. Werken vandaag?quote:
Yep, aan het werk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey Cobra. Werken vandaag?
Ga je nog iets krijgen van die goedheiligman?
hehe.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, aan het werk.
En ik krijg de roe denk ik.
quote:
het gaat zondag en maandag dooienquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het bij mij ook weer gaat sneeuwen.
Nu is de roe krijgen niet zo erg. Want Maitje is natuurlijk de piet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
Wij doen er niks aan. Maar bij wijze van hoge uitzondering gaan Lotusss en ik wel samen koken. Dat gaat hilarisch worden
Goeiemorgen Maitje.quote:
Ikke. Maar ik denk wel dat ErwinRommel preventief alle messen uit de keuken verwijdert....quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu is de roe krijgen niet zo erg. Want Maitje is natuurlijk de piet.
En samen koken? Wie heeft de broek aan in de keuken?
Reken er maar niet op. Na de sneeuw van nu en vanmiddag komt er vanavond nog meer sneeuw.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:59 schreef Maitje het volgende:
Haai Cobra!
Vanmiddag moet het hier weer flink gaan sneeuwen... Ik ga vanaaf de stad in dus hoop dat het wat begaanbaar blijft
Is hij anders ziijn leven niet zeker of ben jij slecht met scherpe dingen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke. Maar ik denk wel dat ErwinRommel preventief alle messen uit de keuken verwijdert....
Omdat ik me teveel wil bemoeien met het eten en Lotusss moordneigingen daarvan krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is hij anders ziijn leven niet zeker of ben jij slecht met scherpe dingen?
Goed zo!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:07 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Echte bikkels gaan toch wel! Is vorig winterseizoen ook goed gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik me teveel wil bemoeien met het eten en Lotusss moordneigingen daarvan krijgt
Bij mij komt de sneeuw nu bijna horizontaal voorbij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Het sneeuwt hier nu weer héél erg licht.
Ik ga je maar niet benijden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij komt de sneeuw nu bijna horizontaal voorbij.
Snert.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga je maar niet benijden.
Straks trouwens ff een blik snert kopen.
Morgen als het goed is gaan we tapas eten.
Ja, heerlijk. En dan met roggebrood en spek!!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En dan met roggebrood en spek!!
Het is alleen zo verdomde jammer dat Lotusss allergisch is voor varkensvleesquote:
Des te meer is er voor jou.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is alleen zo verdomde jammer dat Lotusss allergisch is voor varkensvlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |