Je weet dat dit een vergelijking is die kant noch wal raakt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen kan je net zo goed de spullen met de lift naar beneden brengen in plaats van ze uit het raam te gooien, nou goed?
Die heb ik elke dagquote:
En je weet dat ik dat expres doe om aan te geven dat ik jouw voorstel ook kant noch wal vind raken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je weet dat dit een vergelijking is die kant noch wal raakt?
pics or it.....ow, wacht.....quote:
Eens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je weet dat ik dat expres doe om aan te geven dat ik jouw voorstel ook kant noch wal vind raken?
Idem voor jou gezeurquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je weet dat dit een vergelijking is die kant noch wal raakt?
Alsnog pics.quote:
jij gaat met deze kou in die auto zitten luisteren? RESPECT!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
M'n vader heeft een Renault Megane Estate BOSE besteld, als dat geen aangenaam 3FM luisteren wordt
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:
Auto's hebben tegenwoordig ook kachels.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gaat met deze kou in die auto zitten luisteren? RESPECT!
Als je onderweg bent wel ja, heb je geen verwaming?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gaat met deze kou in die auto zitten luisteren? RESPECT!
Renaults ook?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Auto's hebben tegenwoordig ook kachels.
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Auto's hebben tegenwoordig ook kachels.
Dat staat uit is toch zinloos want je kan ook iTunes aanzettenquote:
Goed bezig! Ik probeer dat nog een beetje te voorkomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen man-boobs al gekweekt met pizza
quote:
quote:
En of ze het doen!quote:
a faboulous body you have honey!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik probeer dat nog een beetje te voorkomen.
gelukkig maarquote:
Roestquote:
Extra feature een kolen kachel voor slechts 2.000,00 + 1000 airmiles extra!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.renault.nl/sho(...)n90KUCFUWHDgod9gxEkg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |