Doe net zo als ik, Top Gear tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw kijkt naar VoH, maar na 5 minuten heb ik het gehad. Wat een nontalent
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer
[..]
Sterke jonge![]()
Lijkt me wel zo handig
Ik snap het ook niet zo goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw kijkt naar VoH, maar na 5 minuten heb ik het gehad. Wat een nontalent
Jaaaa, we maken een levende sneeuwmanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollen.
Is nu goede sneeuw voorquote:
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST helpt vast wel even om jou door de sneeuw naar die sneeuwbal toe te rollen.
Ik ook niet, mijn ma kijkt ook alquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed
Goede keuzequote:
Dan ga ik je wel knuffelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, we maken een levende sneeuwman![]()
maar waar laten we de wortel dan?
Ik vond het in het begin wel leuk, talentenshows in het algemeen. Maar nu is het zo uitgekauwd... Na deze komt er weer een, meteen de week erna. Come on. Dus voortaan kijk ik zelf maar naar het danstalent, dat is nog wel leuk om te zien. Ook niet te vaak per jaar op tvquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed
Het zijn pijnstillers, dus ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over een uurtje dus veel plezier?
Die klemmen we tussen zijn tandenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, we maken een levende sneeuwman![]()
maar waar laten we de wortel dan?
Hildeknuffeltijdquote:
Nee, het hoort zonder pijn en dus zonder pijnstillersquote:
Hee, wat inventiefquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die klemmen we tussen zijn tanden.
Nog steeds zoveel pijn?quote:
Das waar maar helaas kan dat lang niet altijd zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het hoort zonder pijn en dus zonder pijnstillers
Nah, ik wil gewoon slapen . En niet woelen om een houding te vinden die dragelijk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |