quote:
Hallo, Senes zal de laatste zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
Je hebt de OP er uit geknipt omdat je zo van oh-oh houdt?
Dubbele faalquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
Ja pfff, ik zorg er meestal voor de lastpost niet te hebben
Das wel rot ja. Was het eigenlijk geplanned?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zie ik het momenteel echt niet meer zitten.
Ik ben nog nooit zo ziek geweest. En ik heb ook niet het idee dat het snel stopt en dan duren 28 weken echt nog heel erg lang.
Ik zat echt bij de HA van ik wil het niet meer. Als je het dan zit op de echo wil je het ook niet kwijt.
De gene naast mij was 22 wk zwanger en dit was al haar 8e opname. Ook zij had die gevoelens.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
Ja pfff, ik zorg er meestal voor de lastpost niet te hebben
Die deed ik en er was geen OPquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je hebt dat nieuwe deel linkje toch? Dan hoef je geen OP te knippen en plakken
Joh, dat is toch ook waardeloos, als je je al zo lang zo beroerd voelt. Ik kan me goed voorstellen dat je het dan niet ziet zitten om nog zo lang te moeten. Ook al krijg je straks het schattigste kindje van de hele wereld (uiteraard!), nu is het niet leuk [insert big hug]quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nog nooit zo ziek geweest. En ik heb ook niet het idee dat het snel stopt en dan duren 28 weken echt nog heel erg lang.
Ik zat echt bij de HA van ik wil het niet meer. Als je het dan zit op de echo wil je het ook niet kwijt.
De gene naast mij was 22 wk zwanger en dit was al haar 8e opname. Ook zij had die gevoelens.
t is zeker niet makkelijk als je er zo'n bijwerkingen bij hebt, maar hey, je krijgt er wel wat heel leuks voor terug strakjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja te laat hoor, waarom zou ik nu nog naar boven gaan scrollen?quote:
Heb je echt gezegd dat je het niet meer wilt ja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel rot ja. Was het eigenlijk geplanned?Of is dat een beetje te prive
En je schijnt het na de bevalling allemaal zo vergeten te zijn, toch?
Ik denk hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Die deed ik en er was geen OP![]()
Of misschien typte ik te snel en moest hij nog even nadenken?
Dat dus, don't blame it on the oh-ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het
Want de vorige OP was van oh-oh en daar stond ie echt in
Je bent nu 12 weken? En je ziet het nu al niet meer zitten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet geplannend cq 'ongelukje' (voor zover je daarvan kan praten in een relatie) hoeft idd nooit te zeggen dat het niet welkom is natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.
Laat ik het zo zeggen het is wel welkom.
Bij mijn schouder riep ik ook dat ze hem niet terug hoefde te zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je echt gezegd dat je het niet meer wilt ja?
Ik zou dat toch niet over mijn hart kunnen verkrijgen denk ik
Maar uit wanhoop ga je vast rare dingen zeggen die je helemaal niet meent.
Goede tradities moet je in ere houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dus, don't blame it on the oh-oh
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn, dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.
Laat ik het zo zeggen het is wel welkom.
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent nu 12 weken? En je ziet het nu al niet meer zitten?Die misselijkheid en dat spugen is 9 van de toen keer na de eerste 3 a 4 maanden voorbij toch?
k weet dat Kersjes t heel zwaar gehad heeft tijdens de zwangerschap van Toby, misschien heeft zij nog wat tips voor jequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.
En dat denk ik zelf ook vandaag heb ik nog niks binnen gehouden en ik ben net 24uur thuis.
Nou ja dat is ook gewoon klote toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.
En dat denk ik zelf ook vandaag heb ik nog niks binnen gehouden en ik ben net 24uur thuis.
Fijne mensen in het ziekenhuis dan, weten wel hoe ze mensen de moed erin moeten laten houden he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
de DVR staat al aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, waar is iedereen, de Voice gaat zo beginnen hoor
k ga flikken kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, waar is iedereen, de Voice gaat zo beginnen hoor
Ik Harry Potterquote:
die van over 3 weken moet ik nog inplannenquote:
Jamaar des te meer tijd om lekker hier mee te lullenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
de DVR staat al aanPrima manier, alle reclame, Red Room onzin en het vele gelul tussendoor doorspoelen
Ik ga zo lekker op de bank hangen, PC uit, en vroeg onder de wol, lag er gister om 04:15 in ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar des te meer tijd om lekker hier mee te lullen
Hoe komen die sokken nat dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
grrrr alweer ijskoude voeten, kan toch niet 3 keer per dag droge sokken aandoen
Nou, als ze zo vaak nat worden zou ik dat wel doen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
grrrr alweer ijskoude voeten, kan toch niet 3 keer per dag droge sokken aandoen
Dat uitvinden is misschien een betere remedie dan iedere keer droge sokken aan doen jaquote:
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Het sneeuwt echt heeeeeeeeeeel hard hier nu
Bij jou ook, Ll?
zweetvoetenquote:
k probeer t zo vaak mogelijk te doen, maar zelfs als ik geen schoenen aan heb heb ik er last van, en t zijn geen synthetische sokkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als ze zo vaak nat worden zou ik dat wel doen hoor
maar als ze nat worden van t zweet zijn ze iig met dit weer snel steenkoudquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je zweetvoeten heb dan zijn ze toch te warm?
Anders zweten ze niet neequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je zweetvoeten heb dan zijn ze toch te warm?
deo? nee nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Al een keer odorex extra dry op je voet gedept?
ze hadden em per ongeluk in de vriezer gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef Ynske het volgende:
die gast van vermist:
"duikt 3 jarig jongetje na 3 decennia op"
knap
t zijn van die dunne katoenen, dus geen sportsokken iodquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Probeer eens minder (dikke) sokken aan te doen dan? Je voeten zweten dus als koeling, dus ze hebben het in eerste instantie gewoon te warm schijnbaar. Zeker als je er in de zomer geen/weinig last van hebt
Sloffen met een dikke zool maar achter open?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zijn van die dunne katoenen, dus geen sportsokken iod
dat kan ik idd wel eens proberenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sloffen met een dikke zool maar achter open?
Kan dr wel frisse lucht bij je stinkpootjes, maar blijven ze ook goed warm?
Tot 23:45quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:45 schreef Qwea het volgende:
ooh jullie kijken tvoh? Nou dan ga ik wel GA kijkentot straks als dat ruk programma is afgelopen?
Oh meisje, meisje, ik weet er even niks op te zeggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ze is achterstevoren door de heg getrokkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
En wtf is dr aan de hand met Wendy dr kapsel??????
Ziet dat dr zo uit ja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is achterstevoren door de heg getrokken
Kinkyquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, er gaan weken voorbij dat ik geen BH draag
Heel even; ga zo met de beeb op de bankquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Ziet dat dr zo uit ja?
Nog nooit met iemand gedaan![]()
Hey mop, kom je meekijken?
Gore smeerlap dat je dr ook bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel even; ga zo met de beeb op de bank
F_R, het is ook belangrijk dat je dit aankaart in het ziekenhuis en bij je vk of HA. Zij kunnen je doorverwijzen om eens met iemand te gaan praten over je gevoelens. Ook met het oog op de tijd na je bevalling. Je loopt een verhoogd risico op een postpartum depressie zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Nahquote:
Wat kuisquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah
Gewoon lekker op de bank liggen heurik op mijn bank en beeb op heur bank
Doe iets goeds voor de mensheid en deel iets van de jouwequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Die Meike of Maaike, die heeft geen tieten
Zo zijn wijquote:
Ik vind het best knapt dat ie t niet eens supergoed zingtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Slim gekozen, dit nummer!
Niet moeilijk om te zingen, zo komt die Bart ook es lekker uit de verf
Ow, ze mogen best een onsje links en rechts weghalen hoor; stuur maar langsquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Nooooo way, my boobs are mine, doe jij maar een schenking![]()
Agreequote:Oh, dit vind ik zo een mooi nr.
Ondanks dat het van Snow Patrol is en eigenlijk heel cheesy.
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het best knapt dat ie t niet eens supergoed zingt
Maar wie is dr nou de baas bij jullie dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik wil ook HP kijken maar de meneer heeft een suffe film op rtl8 op gezet
Fijn dat we het wetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ligt echt heeeeeeeeeeeeeele gore scheten te laten naast me
De mijne is liefffffquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik wil ook HP kijken maar de meneer heeft een suffe film op rtl8 op gezet
Qua tv? Dat verschilt. Hij vindt meestal dat ik niet kan laptoppen en tv kan kijken tegelijk en dan ook nog bepalen wat er op staat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wie is dr nou de baas bij jullie dan?
Waarom zou je dat genant vinden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Crack the Shutters vind ik ook zo een goed nummer van ze trouwens![]()
En ik vind het echt genant.
Nog ff en ik ga iets van Kane leuk vinden
Dikke schijt!?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je dat genant vinden?
Je vindt mooi wat je mooi vindt toch, dikke schijt (let je ff op! ik zeg dikke schijt!) aan wat een ander vindt.
Ik ben door het dolle dat Italië voor het eerst sinds 13 jaar weer aan het songfestival gaat deelnemen bv en care dat anderen dat niet interessant vinden
En voor jou dus ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
F_R, het is ook belangrijk dat je dit aankaart in het ziekenhuis en bij je vk of HA. Zij kunnen je doorverwijzen om eens met iemand te gaan praten over je gevoelens. Ook met het oog op de tijd na je bevalling. Je loopt een verhoogd risico op een postpartum depressie zo.
Bij mij hebben de gesprekken in ieder geval de scherpe randjes van het gevoel gehaald en zo langzaam ruimte gemaakt voor af en toe positieve gedachten over een baby krijgen.
Ja, het klinkt eiiiiigenlijk niet als ik zoiets zeg he?quote:
Van TE dikke schijt kun je aambeien krijgen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Beter dikke schijt dan platte spetterpoep![]()
Nou gewoon, omdat ik Snow Patrol eigenlijk maar een commercieel suf bandje vind.
Nee iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het klinkt eiiiiigenlijk niet als ik zoiets zeg he?
Komt ie nog een keer hoor, zit je er klaar voor?
DIKKE!!
SCHIJT!!!!
en van bevallen ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van TE dikke schijt kun je aambeien krijgen hoor
Ja en? Je vindt één of twee nummers wel mooi.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Beter dikke schijt dan platte spetterpoep![]()
Nou gewoon, omdat ik Snow Patrol eigenlijk maar een commercieel suf bandje vind.
Hele dunne spetterpoep kan pas echt rotzooi gevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van TE dikke schijt kun je aambeien krijgen hoor
Zwabber leert hier zulke nuttige feitenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en? Je vindt één of twee nummers wel mooi.
Dat doet niets af aan het feit dat je het verder een commercieel suf bandje vindt.
Dus niets genant.
Zullen we december uitroepen tot gene-loze maand?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het klinkt eiiiiigenlijk niet als ik zoiets zeg he?
Komt ie nog een keer hoor, zit je er klaar voor?
DIKKE!!
SCHIJT!!!!
Maar daar krijg je iets leuks voor terug, geen drol als het goed isquote:
Nou, zo leuk is dat kind nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar daar krijg je iets leuks voor terug, geen drol als het goed is
Zit je al aan de zuip?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar daar krijg je iets leuks voor terug, geen drol als het goed is
Je hoeft het er niet om te doen ofzo hoor, laat je vooral niets opleggen door moiquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Mag je doen Greys maar als ik nog schaamtelozer moet zijn dan normaal dan gaat het echt mis, en laat het Qwea ook maar niet horen
Nee, zou ik dat doen vandaag dan?quote:
oh-oh quote een beetje scheef geloof ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zou ik dat doen vandaag dan?
Whehehehequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh vanmorgen in de bus zat dr zo een kutkind de hele weg keihard te brullen om niks.
Tot degene waar ik naast zat die Chico altijd op schoot neemt hem the evil eye ging geven en pas op deed met dr vinger ( de moeder stond met de rug naar ons toe).
Kind scheet 7 kleuren, en zn zusje moest dr van huilen, zo evil keek ze naar ze![]()
We hebben echt hard gelachen![]()
quote:
Nickelback ken ik niks van en van Kane moet ik kotsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Haha oh-oh luistert Nickelback, Kane en Snow Patrol
GA JE SCHAMENquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik moet lachen om die pretface van Bart, die linker
Nou nee dat jasje is sexy zullen we maar zeggen danquote:
quote:
Neujj hij heeft een mooi gezicht that's it die broek is gewoon te smal voor de bovenbenen en blijven stekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee dat jasje is sexy zullen we maar zeggen dan
Ja, zou ze elke dag moeten doenquote:
Opletten Ml!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb een half blikje passoa jus (normaal zou ik nudoen, maar ik doe het niet
) op.
Hoezeeeeee.
Het is wel gezelligquote:
Zeg dr schaamteloos de waarheid meidquote:
Was ze maar een hoer, ze is zo saaiquote:
Alsof ik anders niet gezellig benquote:
Ja he, trek ook es een fles open jijquote:
Hou op, had een meisje op de middelbare met die naam. Arm kind.quote:
Als enige, hij bleeeeeef klappenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind Robert lief dat ie er steeds is.
En zélfs vrolijk mee klapte toen zijn dochter 81 keer FUCK YOU zong
Kan je nagaan hoe erg het eerst wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Ze beweegt nog steeds als een al heel lang dood lijk
Zo nou, daar werd ik no way nat vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg het eerst was
Toen ze quasi-geil tegen die paal aan stond te rijden, weet je dat nog?
Hoppa, tegelijk, in de sandwich , you go girlquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon, wat zeiken ze vanavond
Ik zou ze nog steeds doen, dat wel.
Nee, maar morgen denk ik welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Greys, heb je al kaartjes voor Symphonica in Rosso met Neuk en Simon?
Nee joh, één tegelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoppa, tegelijk, in de sandwich , you go girl
NOU IK WIL NIETquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar morgen denk ik wel
Al wordt het nog een hele toer om iemand te vinden die mee zal willen.
Oh nee, Gb wil wel, zeker weten.
Dubbel genieten joh, doe es wildquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, één tegelijk.
Dan heb je er meer aan
Daar voel je niets van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
Euhh wil je pret niet bedervenwas dat niet degene met die baby op komst die leukste van die twee?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik je wel smsen en bellen daar vandaan.
Kee?
Ja dat mag, dan heb ik de grootste lol dat jij dr wel bent en ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik je wel smsen en bellen daar vandaan.
Kee?
Wijze woordenquote:
Dealquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat mag, dan heb ik de grootste lol dat jij dr wel bent en ik niet
Je hebt mn nr heul nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Deal
Kijken of je het ook nog leuk vindt als ik ga zingen door de telefoon
Oeh, das een mooie, die mag je niet voor me verkrachten jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Hello darkness my old friendddddddddddd
(Ik oefen vast)
De hondjes van oh-oh vinden die schoentjes wél fijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef wesleycool het volgende:
ff ´n klein tipje: als je in de sneeuw gaat wandelen met je hond smeer dan vaseline op de kussentjes van de pootjes. anders kan er sneeuw/ijs blijven zitten en gaat zeer doen bij ze. (wat je ook nog kunt doen is schoentjes kopen maar dat vinden ze niet echt fijn
Ook al heb je de schurft aan Neuk en Simon, deze verkrachten ze echt heul niet zo erg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, das een mooie, die mag je niet voor me verkrachten ja![]()
Crap, ff de was in de droger doen, geen leuke voorzetjes geven tot ik trug ben ok?
quote:
Het dansje helemaal hetzelfde als Gagaquote:
Dat zei ik net ook tegen mijn Mr.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Zo, exit Rafaella![]()
Wat een wit kind, das ook balen zeg
Mijn hondje vindt schoenen heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef wesleycool het volgende:
ff ´n klein tipje: als je in de sneeuw gaat wandelen met je hond smeer dan vaseline op de kussentjes van de pootjes. anders kan er sneeuw/ijs blijven zitten en gaat zeer doen bij ze. (wat je ook nog kunt doen is schoentjes kopen maar dat vinden ze niet echt fijn
Ze is erg goed bezigquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Nu is ze minder saai, zo staand achter de piano.
En d'r beugel is weg
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Zo, exit Rafaella![]()
Wat een wit kind, das ook balen zeg
Wat?quote:
Dat is dus het rare.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Zo, dat was wel ff een toepasselijk nr voor Kim de Boer hoer hoer![]()
Maar ze deed het wel echt knetterknap
Kom op jij wil zelfs naar Neuk en Simonquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dus het rare.
Ze deed het echt bizár goed. Echt. Maar ik zou echt nooit een half uur naar haar willen luisteren, ik zou in slaap vallen. Laat staan een heel concert.
Nee, maar ik ben ook heel witquote:
En jouw moeder is ook een neger?quote:
Ja, schijtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op jij wil zelfs naar Neuk en Simon
Deze keer kon ze me absoluut boeien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dus het rare.
Ze deed het echt bizár goed. Echt. Maar ik zou echt nooit een half uur naar haar willen luisteren, ik zou in slaap vallen. Laat staan een heel concert.
Ja, das wel essentiëel hier hoor.quote:
Mij ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze keer kon ze me absoluut boeien.
Nee, maar jij zegt dat een wit kind balen isquote:
En wéér dat gejank over dat kindquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, das wel essentiëel hier hoor.
Ah, ze treedt heel erg op in gaycafé's, want dat soort mensen passen heel erg bij haar.
Rafaëlla toch
Nou, daar hoef ik ook niet heen hoor, tis toch net geen Princequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Ik zou liever naar een concert van tattoo Ben gaan, bv.
Volgens mij verrast die veel meer.
Dat soort volkquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, das wel essentiëel hier hoor.
Ah, ze treedt heel erg op in gaycafé's, want dat soort mensen passen heel erg bij haar.
Rafaëlla toch
Als je een neger bentttttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar jij zegt dat een wit kind balen is
Da's ook een vergelijking die je mij echt niet ziet makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, daar hoef ik ook niet heen hoor, tis toch net geen Prince
Oh oh-oh mijn Mr moest lachen om de schoentjes maar dat deed ie een jaar terug ook om jasjesquote:
Greys snapt mequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een neger benttttttttttttttttttttt
*giechel*quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeezus, daar is een ander forum voor![]()
![]()
Sowwy
Oh echt? Nou doeiiiquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Sowwy
Jeminee, is jouw moeder ook al een neger?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik word steeds witter, wat moet ik danvitiligo
Zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook een vergelijking die je mij echt niet ziet maken
Maar liever Ben dan RaffaelaJa toch, niet dan?
De laatste keer dat ik haar zag nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Jeminee, is jouw moeder ook al een neger?
Hallo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar morgen denk ik wel
Al wordt het nog een hele toer om iemand te vinden die mee zal willen.
Oh nee, Gb wil wel, zeker weten.
M-M, wat doe jij onder Ing's account?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Sowwy
Oh haiiiiiiiiiiiiii!quote:
Echt het afgrijselijkste nummer ooit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een slecht eerste couplet![]()
Wat een teringjankzeiknummer ook
Oh haiiii, ik vind Neuk en Piem0l ook best leuk heurquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh haiiiiiiiiiiiiii!
Guus Meeuwis komt niet hoor
Maar ik reken op je dat je mee komt joelen
Nou...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt het afgrijselijkste nummer ooit.
Hoezeequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh haiiii, ik vind Neuk en Piem0l ook best leuk heur
Jah, jammer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef senesta het volgende:
Hmm die Ray valt me een beetje tegen hoor
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou...
Tis wel echt een nummer om van te kotsen![]()
Weg met Ray![]()
INNGGGGGGGGGGGGGGGGGG JAAAAAAAAAAAANKZAAAAAAAAAAAK![]()
Oh, ik moest dr spontaan hardop om lachen
Net als wij, bedoel je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Kan Simon ook es gewoon NIET een garpje maken?
Nja vond ik voorheen ook, ik vind het nu een beetje een dramaqueen die aanstuurt op vooral sympathiestemmen met zijn gitaargejank.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee
[..]
Jah, jammer.
Wat ik vind het best een sympathiekerd.
Als ie de geinbroek uit wil hangen meldt ie zich maar aan op Fok! met zn paling jaquote:
STOP DE PERSEN, IK BEN HET MET SENESTA EENS!!!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja vond ik voorheen ook, ik vind het nu een beetje een dramaqueen die aanstuurt op vooral sympathiestemmen met zijn gitaargejank.
True, ik ergerde me er ook een beetje aan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja vond ik voorheen ook, ik vind het nu een beetje een dramaqueen die aanstuurt op vooral sympathiestemmen met zijn gitaargejank.
Ik ben vóór!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie de geinbroek uit wil hangen meldt ie zich maar aan op Fok! met zn paling ja
Logisch schmogischquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Hij speelt gewoon niet zo goed gitaar als dat die grietjes piano spelen, das best logisch Greyske
Mja ik snap nu hij met gitaar speelt wel waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
True, ik ergerde me er ook een beetje aan.
Máár.... (er komt een maar, voel je het?) ik vond het ook echt van de idiote dat ie de eerste paar keer zonder die gitaar moest optreden, verplicht, terwijl anderen wel gewoon met piano mochten etc.
Ik zat niet op te lettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja ik snap nu hij met gitaar speelt wel waarom
Wat Senesta dus ook zegt.quote:
OMGquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten
Probeerde me af te sluiten voor dat biejoetiefoehoelllllll.
Was elke keer bang dat dat witte kind van Raffaela terug zou roepen.
Die heet toch zo?
Ik ben zelf ook pigment-challenged.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOU ES OP MET WITTE KINDEREN BELEDIGEN![]()
![]()
![]()
Dalijk komt Tombo weer jankzakken
Hou opquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook wit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook pigment-challenged.
Dus dan mag het
Ja, die Grunninger genen hadden de overhand daar, da's wel duidelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ook wit.
Maar mijn vader is dan ook geen neger zoals Rafaëlla![]()
Ik zou je zeggen, als ik een neger zou doen zo bruin als zij is dan zou ik wel bruinere kids wensen hoor, hallo zeg
of als het mengen niet goed gegaan is, een soort van duo-penotti streepjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ook wit.
Maar mijn vader is dan ook geen neger zoals Rafaëlla![]()
Ik zou je zeggen, als ik een neger zou doen zo bruin als zij is dan zou ik wel bruinere kids wensen hoor, hallo zeg
Ik sluit me bij je aan ik kijk nog liever voetbal bahhhquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een OEH NOES WAT WIT TT![]()
Dan kunnen de mensen altijd nog denken dat het weer over die shitsneeuw gaat.
WTF is dit voor een gemekker????????
![]()
GEHOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRD .
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die heet Beautiful Hopequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten
Probeerde me af te sluiten voor dat biejoetiefoehoelllllll.
Was elke keer bang dat dat witte kind van Raffaela terug zou roepen.
Die heet toch zo?
Das toch sneu?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die Grunninger genen hadden de overhand daar, da's wel duidelijk
Oh ja, mss is ze vanaf de billen wel bruin.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of als het mengen niet goed gegaan is, een soort van duo-penotti streepjes
Mocht ik kut maar overdoeeeeeeehoeeeeeeeeenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
WTF
Hij zingt 'Mocht ik het maar een keer overdoen'.
Maar dat eerste stuk klinkt elke keer als 'Mocht die kut...'
Hij heeft het van de week ook pas uit zijn dikke duim gezogen, dus dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dat hele nummer had ik mn hele leven nog nooit gehoord.
Tot vanavond.
WTF did I do wrong?
En daarna zijn schoenen op Marktplaats. Mwehehehe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ray weer met zn pauperverf, KOOP toch gewoon es wat man
Nou Greys, je hoort hetquote:
Neuh, lees maar gewoon wat wij zeggen, das leuker , I promisequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft het van de week ook pas uit zijn dikke duim gezogen, dus dat kan wel kloppen
[..]
En daarna zijn schoenen op Marktplaats. Mwehehehe.
Oehquote:
Je quote de verkeerde weer, schelequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, lees maar gewoon wat wij zeggen, das leuker , I promise
Ze is schaamteloos de rest van de maand en heeft overal schijt aan.quote:
Popje, we zitten al drie pagina's in een nieuw topicquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef senesta het volgende:
Ik vind dit liedje ook niet bij haar passen, vond ook dat het liedje haar neerdrukte of zo.
En waarom verteld niemand mij dat dan, huh?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, we zitten al drie pagina's in een nieuw topic
Als je opschiet kan je nog meedoenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef senesta het volgende:
[..]
En waarom verteld niemand mij dat dan, huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |