quote:
Hallo, Senes zal de laatste zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
Je hebt de OP er uit geknipt omdat je zo van oh-oh houdt?
Dubbele faalquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
Ja pfff, ik zorg er meestal voor de lastpost niet te hebben
Das wel rot ja. Was het eigenlijk geplanned?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zie ik het momenteel echt niet meer zitten.
Ik ben nog nooit zo ziek geweest. En ik heb ook niet het idee dat het snel stopt en dan duren 28 weken echt nog heel erg lang.
Ik zat echt bij de HA van ik wil het niet meer. Als je het dan zit op de echo wil je het ook niet kwijt.
De gene naast mij was 22 wk zwanger en dit was al haar 8e opname. Ook zij had die gevoelens.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
Ja pfff, ik zorg er meestal voor de lastpost niet te hebben
Die deed ik en er was geen OPquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je hebt dat nieuwe deel linkje toch? Dan hoef je geen OP te knippen en plakken
Joh, dat is toch ook waardeloos, als je je al zo lang zo beroerd voelt. Ik kan me goed voorstellen dat je het dan niet ziet zitten om nog zo lang te moeten. Ook al krijg je straks het schattigste kindje van de hele wereld (uiteraard!), nu is het niet leuk [insert big hug]quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nog nooit zo ziek geweest. En ik heb ook niet het idee dat het snel stopt en dan duren 28 weken echt nog heel erg lang.
Ik zat echt bij de HA van ik wil het niet meer. Als je het dan zit op de echo wil je het ook niet kwijt.
De gene naast mij was 22 wk zwanger en dit was al haar 8e opname. Ook zij had die gevoelens.
t is zeker niet makkelijk als je er zo'n bijwerkingen bij hebt, maar hey, je krijgt er wel wat heel leuks voor terug strakjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja te laat hoor, waarom zou ik nu nog naar boven gaan scrollen?quote:
Heb je echt gezegd dat je het niet meer wilt ja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel rot ja. Was het eigenlijk geplanned?Of is dat een beetje te prive
En je schijnt het na de bevalling allemaal zo vergeten te zijn, toch?
Ik denk hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Die deed ik en er was geen OP![]()
Of misschien typte ik te snel en moest hij nog even nadenken?
Dat dus, don't blame it on the oh-ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het
Want de vorige OP was van oh-oh en daar stond ie echt in
Je bent nu 12 weken? En je ziet het nu al niet meer zitten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet geplannend cq 'ongelukje' (voor zover je daarvan kan praten in een relatie) hoeft idd nooit te zeggen dat het niet welkom is natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.
Laat ik het zo zeggen het is wel welkom.
Bij mijn schouder riep ik ook dat ze hem niet terug hoefde te zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je echt gezegd dat je het niet meer wilt ja?
Ik zou dat toch niet over mijn hart kunnen verkrijgen denk ik
Maar uit wanhoop ga je vast rare dingen zeggen die je helemaal niet meent.
Goede tradities moet je in ere houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dus, don't blame it on the oh-oh
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn, dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.
Laat ik het zo zeggen het is wel welkom.
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent nu 12 weken? En je ziet het nu al niet meer zitten?Die misselijkheid en dat spugen is 9 van de toen keer na de eerste 3 a 4 maanden voorbij toch?
k weet dat Kersjes t heel zwaar gehad heeft tijdens de zwangerschap van Toby, misschien heeft zij nog wat tips voor jequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.
En dat denk ik zelf ook vandaag heb ik nog niks binnen gehouden en ik ben net 24uur thuis.
Nou ja dat is ook gewoon klote toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.
En dat denk ik zelf ook vandaag heb ik nog niks binnen gehouden en ik ben net 24uur thuis.
Fijne mensen in het ziekenhuis dan, weten wel hoe ze mensen de moed erin moeten laten houden he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
de DVR staat al aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, waar is iedereen, de Voice gaat zo beginnen hoor
k ga flikken kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, waar is iedereen, de Voice gaat zo beginnen hoor
Ik Harry Potterquote:
die van over 3 weken moet ik nog inplannenquote:
Jamaar des te meer tijd om lekker hier mee te lullenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
de DVR staat al aanPrima manier, alle reclame, Red Room onzin en het vele gelul tussendoor doorspoelen
Ik ga zo lekker op de bank hangen, PC uit, en vroeg onder de wol, lag er gister om 04:15 in ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar des te meer tijd om lekker hier mee te lullen
Hoe komen die sokken nat dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
grrrr alweer ijskoude voeten, kan toch niet 3 keer per dag droge sokken aandoen
Nou, als ze zo vaak nat worden zou ik dat wel doen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
grrrr alweer ijskoude voeten, kan toch niet 3 keer per dag droge sokken aandoen
Dat uitvinden is misschien een betere remedie dan iedere keer droge sokken aan doen jaquote:
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Het sneeuwt echt heeeeeeeeeeel hard hier nu
Bij jou ook, Ll?
zweetvoetenquote:
k probeer t zo vaak mogelijk te doen, maar zelfs als ik geen schoenen aan heb heb ik er last van, en t zijn geen synthetische sokkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als ze zo vaak nat worden zou ik dat wel doen hoor
maar als ze nat worden van t zweet zijn ze iig met dit weer snel steenkoudquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je zweetvoeten heb dan zijn ze toch te warm?
Anders zweten ze niet neequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je zweetvoeten heb dan zijn ze toch te warm?
deo? nee nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Al een keer odorex extra dry op je voet gedept?
ze hadden em per ongeluk in de vriezer gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef Ynske het volgende:
die gast van vermist:
"duikt 3 jarig jongetje na 3 decennia op"
knap
t zijn van die dunne katoenen, dus geen sportsokken iodquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Probeer eens minder (dikke) sokken aan te doen dan? Je voeten zweten dus als koeling, dus ze hebben het in eerste instantie gewoon te warm schijnbaar. Zeker als je er in de zomer geen/weinig last van hebt
Sloffen met een dikke zool maar achter open?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zijn van die dunne katoenen, dus geen sportsokken iod
dat kan ik idd wel eens proberenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sloffen met een dikke zool maar achter open?
Kan dr wel frisse lucht bij je stinkpootjes, maar blijven ze ook goed warm?
Tot 23:45quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:45 schreef Qwea het volgende:
ooh jullie kijken tvoh? Nou dan ga ik wel GA kijkentot straks als dat ruk programma is afgelopen?
Oh meisje, meisje, ik weet er even niks op te zeggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ze is achterstevoren door de heg getrokkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
En wtf is dr aan de hand met Wendy dr kapsel??????
Ziet dat dr zo uit ja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is achterstevoren door de heg getrokken
Kinkyquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, er gaan weken voorbij dat ik geen BH draag
Heel even; ga zo met de beeb op de bankquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Ziet dat dr zo uit ja?
Nog nooit met iemand gedaan![]()
Hey mop, kom je meekijken?
Gore smeerlap dat je dr ook bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel even; ga zo met de beeb op de bank
F_R, het is ook belangrijk dat je dit aankaart in het ziekenhuis en bij je vk of HA. Zij kunnen je doorverwijzen om eens met iemand te gaan praten over je gevoelens. Ook met het oog op de tijd na je bevalling. Je loopt een verhoogd risico op een postpartum depressie zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Nahquote:
Wat kuisquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah
Gewoon lekker op de bank liggen heurik op mijn bank en beeb op heur bank
Doe iets goeds voor de mensheid en deel iets van de jouwequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Die Meike of Maaike, die heeft geen tieten
Zo zijn wijquote:
Ik vind het best knapt dat ie t niet eens supergoed zingtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Slim gekozen, dit nummer!
Niet moeilijk om te zingen, zo komt die Bart ook es lekker uit de verf
Ow, ze mogen best een onsje links en rechts weghalen hoor; stuur maar langsquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Nooooo way, my boobs are mine, doe jij maar een schenking![]()
Agreequote:Oh, dit vind ik zo een mooi nr.
Ondanks dat het van Snow Patrol is en eigenlijk heel cheesy.
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het best knapt dat ie t niet eens supergoed zingt
Maar wie is dr nou de baas bij jullie dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik wil ook HP kijken maar de meneer heeft een suffe film op rtl8 op gezet
Fijn dat we het wetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ligt echt heeeeeeeeeeeeeele gore scheten te laten naast me
De mijne is liefffffquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik wil ook HP kijken maar de meneer heeft een suffe film op rtl8 op gezet
Qua tv? Dat verschilt. Hij vindt meestal dat ik niet kan laptoppen en tv kan kijken tegelijk en dan ook nog bepalen wat er op staat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wie is dr nou de baas bij jullie dan?
Waarom zou je dat genant vinden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Crack the Shutters vind ik ook zo een goed nummer van ze trouwens![]()
En ik vind het echt genant.
Nog ff en ik ga iets van Kane leuk vinden
Dikke schijt!?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je dat genant vinden?
Je vindt mooi wat je mooi vindt toch, dikke schijt (let je ff op! ik zeg dikke schijt!) aan wat een ander vindt.
Ik ben door het dolle dat Italië voor het eerst sinds 13 jaar weer aan het songfestival gaat deelnemen bv en care dat anderen dat niet interessant vinden
En voor jou dus ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
F_R, het is ook belangrijk dat je dit aankaart in het ziekenhuis en bij je vk of HA. Zij kunnen je doorverwijzen om eens met iemand te gaan praten over je gevoelens. Ook met het oog op de tijd na je bevalling. Je loopt een verhoogd risico op een postpartum depressie zo.
Bij mij hebben de gesprekken in ieder geval de scherpe randjes van het gevoel gehaald en zo langzaam ruimte gemaakt voor af en toe positieve gedachten over een baby krijgen.
Ja, het klinkt eiiiiigenlijk niet als ik zoiets zeg he?quote:
Van TE dikke schijt kun je aambeien krijgen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Beter dikke schijt dan platte spetterpoep![]()
Nou gewoon, omdat ik Snow Patrol eigenlijk maar een commercieel suf bandje vind.
Nee iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het klinkt eiiiiigenlijk niet als ik zoiets zeg he?
Komt ie nog een keer hoor, zit je er klaar voor?
DIKKE!!
SCHIJT!!!!
en van bevallen ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van TE dikke schijt kun je aambeien krijgen hoor
Ja en? Je vindt één of twee nummers wel mooi.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Beter dikke schijt dan platte spetterpoep![]()
Nou gewoon, omdat ik Snow Patrol eigenlijk maar een commercieel suf bandje vind.
Hele dunne spetterpoep kan pas echt rotzooi gevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van TE dikke schijt kun je aambeien krijgen hoor
Zwabber leert hier zulke nuttige feitenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en? Je vindt één of twee nummers wel mooi.
Dat doet niets af aan het feit dat je het verder een commercieel suf bandje vindt.
Dus niets genant.
Zullen we december uitroepen tot gene-loze maand?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het klinkt eiiiiigenlijk niet als ik zoiets zeg he?
Komt ie nog een keer hoor, zit je er klaar voor?
DIKKE!!
SCHIJT!!!!
Maar daar krijg je iets leuks voor terug, geen drol als het goed isquote:
Nou, zo leuk is dat kind nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar daar krijg je iets leuks voor terug, geen drol als het goed is
Zit je al aan de zuip?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar daar krijg je iets leuks voor terug, geen drol als het goed is
Je hoeft het er niet om te doen ofzo hoor, laat je vooral niets opleggen door moiquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Mag je doen Greys maar als ik nog schaamtelozer moet zijn dan normaal dan gaat het echt mis, en laat het Qwea ook maar niet horen
Nee, zou ik dat doen vandaag dan?quote:
oh-oh quote een beetje scheef geloof ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zou ik dat doen vandaag dan?
Whehehehequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh vanmorgen in de bus zat dr zo een kutkind de hele weg keihard te brullen om niks.
Tot degene waar ik naast zat die Chico altijd op schoot neemt hem the evil eye ging geven en pas op deed met dr vinger ( de moeder stond met de rug naar ons toe).
Kind scheet 7 kleuren, en zn zusje moest dr van huilen, zo evil keek ze naar ze![]()
We hebben echt hard gelachen![]()
quote:
Nickelback ken ik niks van en van Kane moet ik kotsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Haha oh-oh luistert Nickelback, Kane en Snow Patrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |