quote:
Hallo, Senes zal de laatste zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
Je hebt de OP er uit geknipt omdat je zo van oh-oh houdt?
Dubbele faalquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
Ja pfff, ik zorg er meestal voor de lastpost niet te hebben
Das wel rot ja. Was het eigenlijk geplanned?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zie ik het momenteel echt niet meer zitten.
Ik ben nog nooit zo ziek geweest. En ik heb ook niet het idee dat het snel stopt en dan duren 28 weken echt nog heel erg lang.
Ik zat echt bij de HA van ik wil het niet meer. Als je het dan zit op de echo wil je het ook niet kwijt.
De gene naast mij was 22 wk zwanger en dit was al haar 8e opname. Ook zij had die gevoelens.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
Ja pfff, ik zorg er meestal voor de lastpost niet te hebben
Die deed ik en er was geen OPquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je hebt dat nieuwe deel linkje toch? Dan hoef je geen OP te knippen en plakken
Joh, dat is toch ook waardeloos, als je je al zo lang zo beroerd voelt. Ik kan me goed voorstellen dat je het dan niet ziet zitten om nog zo lang te moeten. Ook al krijg je straks het schattigste kindje van de hele wereld (uiteraard!), nu is het niet leuk [insert big hug]quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nog nooit zo ziek geweest. En ik heb ook niet het idee dat het snel stopt en dan duren 28 weken echt nog heel erg lang.
Ik zat echt bij de HA van ik wil het niet meer. Als je het dan zit op de echo wil je het ook niet kwijt.
De gene naast mij was 22 wk zwanger en dit was al haar 8e opname. Ook zij had die gevoelens.
t is zeker niet makkelijk als je er zo'n bijwerkingen bij hebt, maar hey, je krijgt er wel wat heel leuks voor terug strakjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja te laat hoor, waarom zou ik nu nog naar boven gaan scrollen?quote:
Heb je echt gezegd dat je het niet meer wilt ja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel rot ja. Was het eigenlijk geplanned?Of is dat een beetje te prive
En je schijnt het na de bevalling allemaal zo vergeten te zijn, toch?
Ik denk hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Die deed ik en er was geen OP![]()
Of misschien typte ik te snel en moest hij nog even nadenken?
Dat dus, don't blame it on the oh-ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het
Want de vorige OP was van oh-oh en daar stond ie echt in
Je bent nu 12 weken? En je ziet het nu al niet meer zitten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet geplannend cq 'ongelukje' (voor zover je daarvan kan praten in een relatie) hoeft idd nooit te zeggen dat het niet welkom is natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.
Laat ik het zo zeggen het is wel welkom.
Bij mijn schouder riep ik ook dat ze hem niet terug hoefde te zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je echt gezegd dat je het niet meer wilt ja?
Ik zou dat toch niet over mijn hart kunnen verkrijgen denk ik
Maar uit wanhoop ga je vast rare dingen zeggen die je helemaal niet meent.
Goede tradities moet je in ere houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dus, don't blame it on the oh-oh
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn, dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vergeet niet snel iets. En dat is ook mijn angst dat ik het het kindje kwalijk ga nemen ofzo.
Laat ik het zo zeggen het is wel welkom.
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent nu 12 weken? En je ziet het nu al niet meer zitten?Die misselijkheid en dat spugen is 9 van de toen keer na de eerste 3 a 4 maanden voorbij toch?
k weet dat Kersjes t heel zwaar gehad heeft tijdens de zwangerschap van Toby, misschien heeft zij nog wat tips voor jequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.
En dat denk ik zelf ook vandaag heb ik nog niks binnen gehouden en ik ben net 24uur thuis.
Nou ja dat is ook gewoon klote toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je de hele dag spuugt zeiden ze in het z-huis zien we je nog wel een keer terug.
En dat denk ik zelf ook vandaag heb ik nog niks binnen gehouden en ik ben net 24uur thuis.
Fijne mensen in het ziekenhuis dan, weten wel hoe ze mensen de moed erin moeten laten houden he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
de DVR staat al aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, waar is iedereen, de Voice gaat zo beginnen hoor
k ga flikken kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, waar is iedereen, de Voice gaat zo beginnen hoor
Ik Harry Potterquote:
die van over 3 weken moet ik nog inplannenquote:
Jamaar des te meer tijd om lekker hier mee te lullenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
de DVR staat al aanPrima manier, alle reclame, Red Room onzin en het vele gelul tussendoor doorspoelen
Ik ga zo lekker op de bank hangen, PC uit, en vroeg onder de wol, lag er gister om 04:15 in ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar des te meer tijd om lekker hier mee te lullen
Hoe komen die sokken nat dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
grrrr alweer ijskoude voeten, kan toch niet 3 keer per dag droge sokken aandoen
Nou, als ze zo vaak nat worden zou ik dat wel doen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Ynske het volgende:
grrrr alweer ijskoude voeten, kan toch niet 3 keer per dag droge sokken aandoen
Dat uitvinden is misschien een betere remedie dan iedere keer droge sokken aan doen jaquote:
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Het sneeuwt echt heeeeeeeeeeel hard hier nu
Bij jou ook, Ll?
zweetvoetenquote:
k probeer t zo vaak mogelijk te doen, maar zelfs als ik geen schoenen aan heb heb ik er last van, en t zijn geen synthetische sokkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als ze zo vaak nat worden zou ik dat wel doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |