Mooi zeg! Heb je lang moeten wachten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Lindytje het volgende:
Mijn pakketje van All Cosmetics Wholesale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Lindytje het volgende:
Mijn pakketje van All Cosmetics Wholesale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet dat de palettes van zoeva op ebay te vinden zijn voor veel goedkoper?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Lillyfield het volgende:
22 dollar is inderdaad wel veel, maar dat was voor dat hele pakket. Dan is het per product niet zo veel dus. Had nog even gekeken op die site maar ze hebben jammer genoeg de mac fluidline niet. Nu moet ik alsnog naar Utrecht.
Heb gisterde 88 palette, fresh pink palette en een brush besteld bij zoeva. Had eerst de sun power besteld, maar was weer lekker blond bezig want wilde juist die andere (sun power leek bij nader inzien toch heel donker), toen had ik ze snel gemaild en ze konden het nog veranderen.
Dus ben benieuwd wanneer die binnen komt...
Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef Lindytje het volgende:
Thanx ladies!
Even denken, hij was de 28ste verstuurd, en gisteren binnen. Dus best snel, helemaal zo rond de feestdagen! Dus ik vind het wel echt een aanrader om daar te bestellen!
Wel zijn de verzendkosten aan de hoge kant, was bij mij 22 dollar geloof ik. Maar aan de andere kant, dat haal je er ook wel weer uit, omdat de producten ee stuk goedkoper zijn
jaa ik weet dat ze daar inderdaad wel goedkoper zijn, maar ben nog een beetje huiverig over ebay. Koop daar eigenlijk nog niet veel en als ik iets koop zijn het maar een aantal, goedkope dingen. Dat als het kwijt raakt, dat ik dan niet al te veel geld kwijt ben. Beetje paranoïde ben ik waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet dat de palettes van zoeva op ebay te vinden zijn voor veel goedkoper?
Je mag best huiverig zijn over ebay, ik ben verslaafdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Lillyfield het volgende:
[..]
jaa ik weet dat ze daar inderdaad wel goedkoper zijn, maar ben nog een beetje huiverig over ebay. Koop daar eigenlijk nog niet veel en als ik iets koop zijn het maar een aantal, goedkope dingen. Dat als het kwijt raakt, dat ik dan niet al te veel geld kwijt ben. Beetje paranoïde ben ik waarschijnlijk.
Maar als mijn palette goed bevalt wil ik er waarschijnlijk nog 1 (de warm of shimmer versie) en die koop ik dan denk wel op ebay
in het winkelcentrum neem ik aan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Tis niet echt een winkel. Als je met je rug naar de jumbo staat dan is het 50 meter lopen en dan rechts. Echt zo'n armoedige hut
Ja dat doe ik ook vaak, geeft een mooi effect.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:48 schreef Grunge. het volgende:
Wat k zelf heb ontdekt en vrijwel dagelijks toepas: wanneer je je gezicht bedekt met een beetje foundation je lippen meenemen. Die zijn dan dus huidkleurig. Dan wat rode lippenstift op je vinger en dat er overheen smeren en deppen. Dan krijg je een hele mooie, natuurlijke kleur.
Intense!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook vaak, geeft een mooi effect.
Ik een bon gekregen van de douglas en nu wil ik graag een mascara halen van dior show.
Maar er zijn dus verschillende soorten, welke raden jullie aan?
Vergeet het en weet niet echt waarmee ik het moet combineren. Hoe gebruik jij ze?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh dat is jammer zeg. Vergeet je het gewoon of vind je het niks?
Ik heb ze nu in kleurtjes besteld voor als ik even snel snel wat kleur op mijn giechel moet smeren.
Sowieso ben ik nog oefenende met het netjes oogschaduw aanbrengen dus een back up is wel handig
Ik gebruik ze vaak als 2e basis na mn too faced shadow insurance, elke kleur onder 1 bepaalde kleur oogschaduw geeft weer een ander effect, is echt supermooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergeet het en weet niet echt waarmee ik het moet combineren. Hoe gebruik jij ze?
Op mijn wang, kaaklijn, hals, stukje decollete en dan ook effe buiten kijken of de kleur goed is. Jij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:25 schreef Assiej het volgende:
Hoe testen jullie je foundation in de winkel?
Just curious..
Zelfde want dat is ook de manier hoe het moetquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op mijn wang, kaaklijn, hals, stukje decollete en dan ook effe buiten kijken of de kleur goed is. Jij?
Je hand heeft andere pigmenten dan je gezicht...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik op mijn hand, stukje tussen duim en wijsvinger aan de bovenkant. Dat is bij mij heel wit namelijk, dus als de foundation daarop mooi uitkomt is het ook goed voor mijn gezicht.
Helaas gebruik ik het dus niet meer. Ik doe nu een beetje poeder op voor een beetje extra effect.
Je bent erg licht neem ik aan dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee ik krijg er irritaties van. En omdat het al enorm moeilijk is een foundation te vinden voor mijn huidskleur ga ik geen moeite meer doen
Dat is balen inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Klopt, qua huidskleur ben ik zo goed als dood
Hij is echt goed he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gebruik ook Stay Matte.. al diverse andere poeders gebruikt, maar ik keer altijd bij deze terug.
Nicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:30 schreef deerntie het volgende:
Ik heb stay matte ook een hele tijd gebruikt, heb hem denk ik al 3x opnieuw gekocht. Een hele fijne poeder is dat, ik gebruik het nu alleen even niet omdat mijne een tijdje terug op is gegaan en ik heb nog geen nieuwe gekocht. Ik gebruik op het moment toch even geen poeder omdat mn huid op het moment redelijk droog is door het winterweer. Maar zodra het weer wat mooier weer wordt, is dat zeker een product dat ik weer opnieuw ga kopen.
Ohhh....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:38 schreef Diconnected het volgende:
Gisteren m'n pakketje van Sephora binnen gehad
[ afbeelding ]
Blush in Merenque Jalouze, erg mooie subtiele roze blush.
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En vandaag nog een MAC lipstick gekocht en een eyeliner bij de Sephora. En nou stop ik met kopen.
Ik gebruik een kabuki kwast om het aan te brengen en als ik bijvoorbeeld uitga doe ik zo'n poederspons ding erin, zodat ik sommige plekjes kan bijwerken. M'n t-zone wordt snel vettig, bij mij gaat hij helaas niet zo lang mee (en dat is de reden dat ik vaak op zoek ben gegaan naar een ander product). Maar goed, af en toe bijwerken is natuurlijk ook niet echt een grote moeitequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij is echt goed he!![]()
Nou idd, ik denk ik ook.. Je betaald wel een tientje (nja, eik valt dat ook wel mee), maar je hebt echt een superproduct vind ik
![]()
Gebruiken jullie 'm trouwens met een kwast of zo'n poederspons-ding?
Vrouw in sephora zei dat ze weer nieuwe voorraad krijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Die buit
*Heeft hoop opgegeven dat Naked Palette nog komt*
Ah, mooi zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vrouw in sephora zei dat ze weer nieuwe voorraad krijgen
Ja idd, ik doe het nu met een sponsje maar een kabuki lijkt me ook wel een puik plan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik gebruik een kabuki kwast om het aan te brengen en als ik bijvoorbeeld uitga doe ik zo'n poederspons ding erin, zodat ik sommige plekjes kan bijwerken. M'n t-zone wordt snel vettig, bij mij gaat hij helaas niet zo lang mee (en dat is de reden dat ik vaak op zoek ben gegaan naar een ander product). Maar goed, af en toe bijwerken is natuurlijk ook niet echt een grote moeite.
Ik gebruik nooit foundation. Alleen met optredens.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef Lillyfield het volgende:
Mijn pakje van zoeva was van de week binnen. Wat een megadoos bouwen ze daarom heen. Zit meer verpakkingspul in dan producten. Maar was super blij met mijn aankopen.
Nu heb ik een ander vraagje. Ik wil graag een nieuwe foundation kopen. Heb al een tijdje l'oreal true match, maar merk toch dat hij in deze tijd van het jaar absoluut niet matcht met mijn huidskleur. Dus ik wil me graag in een winkel laten informeren over de beste kleur/ merk etc.
Zit nu alleen te twijfelen of ik naar de douglas (incl mac gedeelte) of de sephora in utrecht zou gaan. Ik hoor namelijk van sommige mensen hele goede verhalen over mac foundation en van andere niet. Of zeggen jullie; als ze maar de juiste kleur voor je vinden maakt het niet uit wat voor merk foundation je neemt. Ik heb gelukkig niet meer een hele moeilijke huid maar nu in de winter wel wat roodheid.
Ooh ik zeg niet dat je verkeerde producten gebruikt! Heb zelf nog niet veel verstand van de verschillende producten, maar ik vraag mij gewoon af waarvoor mensen foundation gebruiken.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef Lillyfield het volgende:
ik ben niet heel bleek, vooral in de zomer/lente maanden ben ik best tevreden met mijn huid en teint. Dan heb ik gewoon een gezond kleurtje. Maar merk altijd in de winter (en vooral deze maanden, januari en februari) dat als mijn huid de zon al heel lang niet gezien heeft dat ik dan zo ongezonde kleur krijg en dan krijg ik vaak van die rode plekken op mijn gezicht (ik noem het zelf altijd mijn dronken zonder te drinken roodheid, merk namelijk dat ik die roodheid ook vaak krijg als ik een glaasje te veel op heb)
En ik weet dat daar inderdaad andere producten voor zijn (concealer voor de roodheid en bronzer/ blusher voor de bleekheid) Maar ik combineer altijd mijn foundation met mijn dagcreme voor net een beetje gezonde teint.
Maar misschien gebruik ik inderdaad ook absoluut niet de juiste producten, maar vandaar dat ik me ook graag ergens wil laten adviseren.
ben ik ook nieuwsgierig naarquote:Op zondag 16 januari 2011 17:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit foundation. Alleen met optredens.
Omdat ik heel bleek ben, zeker in de ochtend, gebruik ik wel een beauty powder van de mac. Is eigenlijk niet te zien maar zorgt wel voor een gezondere teint in mijn gezicht, nog steeds licht maar wel gezond![]()
Wat is jullie motivatie eigenlijk voor het gebruik van foundation?
MAC Face & Body is erg transparant en ik heb gemerkt dat als je een tikje naast je eigen kleur van je huid zit, dit geen probleem is. Een compleet andere kleur zie je natuurlijk wel goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:13 schreef Assiej het volgende:
Ik wil eens kijken naar een goede foundation die de juiste kleur voor mij heeft....
En goed werkt en blijft zitten
Ik had als idee om face+body foundation van MAC te kopen en dan in een kleur die dicht bij mijn huid zit en als ie dan nog te donker is, witte foundation en mengen
Vind je niet dat die trio's van Bourjois weinig pigment hebben? Ik was er erg in teleurgesteld helaas, vond de variant Vert de Gris erg mooi qua kleuren, maar toch maar niet genomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Sjeen het volgende:
Valt best mee, tutorials op youtube zijn vrij goed te volgenEn op deze palletjes staat ook een soort van handleiding. Ik gebruik wel vaak andere kwasten om het te doen
Ik was MAC Pro member voor een tijdjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
MAC Face & Body is erg transparant en ik heb gemerkt dat als je een tikje naast je eigen kleur van je huid zit, dit geen probleem is. Een compleet andere kleur zie je natuurlijk wel goed.
Ik heb zelf een MAC kleur NW20 en heb de kleur N2 van Face & Body gekocht. Iets te licht maar dat zie je niet als ik hem goed geblend heb.
Maar je kunt hem toch laten opbrengen door de MAC-medewerker? F&B is wel alleen verkrijgbaar in A'dam, omdat het alleen in de Pro-winkel verkrijgbaar is, mocht je dit nog niet weten. (ik stond namelijk in Den Haag en kon toen weer naar huis zonder foundation...)
Ligt eraan wat voor poeder je bedoeltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef Mirjam het volgende:
vraagje
doen jullie poeder gewoon zo opbrengen, of moet daar nog van alles onder?
of kan dat ook gewoon zo, met een kwast?
ja, goeie vraag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor poeder je bedoelt
Meestal gebruik je eerst foundation en 'poeder' je dat af. Maar ik heb bijvoorbeeld een minerale foundation poeder en daar doe ik verder niks onder behalve dagcreme.
poeders heb ik net gepostquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Het kan zo op je droge huid, maar ik krijg dan altijd een huid die eruit ziet alsof ik een korstige pruim ben
Dagcreme eronder of foundation, iets cremerigs in ieder geval, en je kunt lekker de poederkwast over je gezicht zwiepen, da's echt mooier.
Maar het ligt er een beetje aan welk effect je wilt bereiken met je poeder en hoe gepigmenteerd je poeder is. Wil je afpoederen (= make-up die langer blijft zitten zonder "eraf te glijden"), poeder als vervanging voor een lichte foundation (dus huidskleur meer effen maken) of gewoon een gematteerd koppie?
En heb je poeder die los is of geperst (compact), losse transparante poeder of poeder met kleur en zo ja, hoeveel. Dat maakt ook nog uit voor hoe het eruit komt te zien en voor wat je wilt.
Wat voor poeder heb je Mirjam, en wat is je "doel" ermee?
Anders probeer je ze allemaal even uit? Kijk je welke het mooiste effect heeft! Ik zou denk ik voor die minerale poeder gaan. Die minerale poeder moet je, althans bij die van bare minerals, wel eerst in de deksel fijnpletten met je kwast, ik weet niet of dat bij die van catrice ook de bedoeling is eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:56 schreef Mirjam het volgende:
maar wat dus zou kunnen, begrijp ik?
is dagcreme smeren op m'n toet, en meteen daarna ff met de poederkwast eroverheen?
maakt het dan uit of ik de compactpoeder of de losse poeder kies?
dus een klein beetje in de deksel, ff met je kwast erop rossen en dan smeren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:58 schreef Marloes het volgende:
[..]
Anders probeer je ze allemaal even uit? Kijk je welke het mooiste effect heeft! Ik zou denk ik voor die minerale poeder gaan. Die minerale poeder moet je, althans bij die van bare minerals, wel eerst in de deksel fijnpletten met je kwast, ik weet niet of dat bij die van catrice ook de bedoeling is eerlijk gezegd.
Ja ik ben een wandelend lijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
NC15 is echt licht zeg, jeutje!
Lijkt me inderdaad lastig om een kleur te vinden die precies goed is als je zo licht bent. NW20 is al een crime vaak...
De F&B is transparant, is een gek spulletje hoor vind ik, aparte substantie ook om aan te brengen, maar dat went vanzelf wel na een tijdje. Je kunt het bij 1 laagje houden maar ook meerdere laagjes achter elkaar aanbrengen en het zo opbouwen qua dekking.
In 1 keer wat meer opbrengen is een minder goed idee (ik dacht, da's sneller) want dan droogt het ongelijk op en glibbert juist van de plekken af waar je de dekking wilde hebben
Dit poedertje is om wat kleur op te brengen als je huid wat "saai" is, je kunt het als blush gebruiken, highlighter of over heel je gezicht (zou ik niet doen, er zit vast glitter/shimmer in en dan lijkt je zo'n kerstbal). Ik gebruik dit soort spulletjes met name als blush op mijn jukbeen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb verschillende poeders, misschien kan iemand me tips geven bij die poeders, of is het voor allemaal hetzelfde..?
[ afbeelding ]
Dit is een compact powder, dat betekent dat het gepigmenteerd poeder is in dit geval in je huidskleur. je kunt dit gebruiken na je dagcreme om je huid een klein beetje egaler te maken (werkt maar een klien beetje hoor), om je huid (in de loop der dag)wat matter te maken en om je foundation (als je die gebruikt) voorzichtig af te poederen. In het laatste geval moet je heel weinig gebruiken, anders krijg je vaak zo'n poeder-cake--plamuur-hoofd omdat er dus ook nog pigmenten in zitten, terwijl je ook al foundation op hebt.quote:[ afbeelding ]
Dit is echt een foundation, minerale poederfoundation geeft vaak een medium dekking, da's dus nog een stuk meer dan de compact powder die je beschreef.quote:[ afbeelding ]
Bij die eerste afbeelding zie je een vlekkerige poeder..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb verschillende poeders, misschien kan iemand me tips geven bij die poeders, of is het voor allemaal hetzelfde..?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thanksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dit poedertje is om wat kleur op te brengen als je huid wat "saai" is, je kunt het als blush gebruiken, highlighter of over heel je gezicht (zou ik niet doen, er zit vast glitter/shimmer in en dan lijkt je zo'n kerstbal). Ik gebruik dit soort spulletjes met name als blush op mijn jukbeen.
[..]
Dit is een compact powder, dat betekent dat het gepigmenteerd poeder is in dit geval in je huidskleur. je kunt dit gebruiken na je dagcreme om je huid een klein beetje egaler te maken (werkt maar een klien beetje hoor), om je huid (in de loop der dag)wat matter te maken en om je foundation (als je die gebruikt) voorzichtig af te poederen. In het laatste geval moet je heel weinig gebruiken, anders krijg je vaak zo'n poeder-cake--plamuur-hoofd omdat er dus ook nog pigmenten in zitten, terwijl je ook al foundation op hebt.
[..]
Dit is echt een foundation, minerale poederfoundation geeft vaak een medium dekking, da's dus nog een stuk meer dan de compact powder die je beschreef.
Als je dit gebruikt als foundation moet je echt eerst dagcreme op doen, dan de poeder met je kwast over je huid zwiepen en erin "werken" om het als het ware goed te laten versmelten met je dagcreme. Mijn ervaring is dat je minder moet gebruiken dan je denkt, omdat het al snel dekkend genoeg is. Als je teveel gebruikt krijg je een korstig poederbekkie en lijk je geplamuurd. Als het ietsie pietsie poederig is na aanbrengen is dit vaak niet erg, het zit dan een uurtje later eigenlijk vaak mooier, omdat het dan al meer gemengd is met je dagcreme.
Dit soort poeder moet je niet tussendoor gebruiken om je hoofdje wat matter te maken (te dekkend daarvoor) en zeker niet om je foundation af te poederen, tenzij je een plamuur-cake-hoofd wilt
Hoop dat je hier iets aan hebt
Ja sorry, we zaten precies door elkaar heen te posten hahahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus een klein beetje in de deksel, ff met je kwast erop rossen en dan smeren?
en het blijft beter zitten als ik het meteen na m'n dagcreme doe?
Je gezicht maakt talg aan, daardoor krijg je een vette huidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thankshier heb ik zeker wat aan
volgens mij zitten er geen glitters in die eerste hoor.
maar als ik het zo lees, kan ik het beste eerst met die middelste gaan experimenteren.
dus dagcreme op, en dan lichtjes poeder eroverheen.
blijft het de hele dag netjes zitten, of moet je veel tussendoor 'bijpoederen'?
ik heb nogal de neiging vaak aan m'n toet te zitten
maar foundation is wel zo'n vloeibaar spullie dan toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef Assiej het volgende:
@Mirjam
Foundation is voornamelijk om je huid rust te geven en egaal te laten maken
en met poeder 'zet' je de foundation zodat het in plaats blijft en je er Matt uit ziet
Tsja... er is een heel grijs gebied.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef Mirjam het volgende:
en wat is nou het verschil tussen poeder en foundation dan?
ik dacht altijd dat foundation zo'n vloeibaar spulletje met een kleurtje was>?
Minerale foundation = Poeder die meer dekking heeft dan een normale poederquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar foundation is wel zo'n vloeibaar spullie dan toch?
of kan dat ook weer poeder zijn? @
*verward is*
Ja je hebt gelijk, foundation is meestal vloeibaar maar je hebt ook (minerale) poeder foundations die qua dekking dus als een vloeibare foundation werken maar het is poederquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar foundation is wel zo'n vloeibaar spullie dan toch?
of kan dat ook weer poeder zijn? @
*verward is*
Vaak wordt er een kwast gebruikt die de haren veel op elkaar heeft staan zodat de poeder goed in de kwast gaat zitten en het weer op de huid komt ipv dat je 10x het product op moet nemen met je kwast en er alsnog weinig van merkt...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:12 schreef Mirjam het volgende:
het lijkt wel rocket science
maar bedankt dames, ik ben in een kwartiertje al heel veel wijzer geworden
ik zal binnenkort eens gaan experimenteren met die middelste compact, de uitkomsten zal ik natuurlijk hier posten
Je kunt dan die bovenste poeder natuurlijk wel over je compacte poeder/minerale poeder doen he! Dat geeft wel een mooi effect! Niet over je hele gezicht, maar bijv. een beetje net boven je blush!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:12 schreef Mirjam het volgende:
het lijkt wel rocket science
maar bedankt dames, ik ben in een kwartiertje al heel veel wijzer geworden
ik zal binnenkort eens gaan experimenteren met die middelste compact, de uitkomsten zal ik natuurlijk hier posten
zonnebank = instant skincancer... en een blanke huid is gewoon mooi, als die maar gezond is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ik ben een wandelend lijk
Anders zou ik zeggen ik doe een zonnebankje + in de zon buiten met mooi weer maar dat zit er ook helaas niet in
Duss... ik klaag gewoon een fabriek aan en zeg dat ze per direct een voor mij moeten makenhahah!
Thanks voor je reacties
Dat langzame opdrogen is niet wat, als ik b.v. haast heb ofzo kom ik later met vlekken aan haha
ik heb zulke kwasten:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vaak wordt er een kwast gebruikt die de haren veel op elkaar heeft staan zodat de poeder goed in de kwast gaat zitten en het weer op de huid komt ipv dat je 10x het product op moet nemen met je kwast en er alsnog weinig van merkt...
Die onderste wordt het meeste gebruiktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zulke kwasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zijn wel ok toch?
True maar ik ben allergisch voor de stralingen dus heb ik er alsnog niks aan..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zonnebank = instant skincancer... en een blanke huid is gewoon mooi, als die maar gezond is.
Beter nu lastig foundation uitzoeken dan straks als een baklap rondlopen en huidkankerplekjes hebben toch
Ik vind de Bourjois Healthy Mix ideaal als ik weinig tijd heb en wel foundation wil op doen, die hoef ik niet af te poederen, breng ik met mijn vingers heel snel aan en vlekt niet. Alleen si de lichtste kleur hiervan zeker weten een verkeerde kleur voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |