Gastquote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik heb net huisgenote opgehaald van een vriendin van haar, nu wilt ze me bedanken op deze manier: Ze wilt mijn versnellingspook berijdenik weet niet wie het was die dat zei van rodeostick ofso maar heel erg bedankt
OT: ijsdriften is zo leuk
Wanneer chauffeurshumor te ver gaat...quote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik heb net huisgenote opgehaald van een vriendin van haar, nu wilt ze me bedanken op deze manier: Ze wilt mijn versnellingspook berijdenik weet niet wie het was die dat zei van rodeostick ofso maar heel erg bedankt
Nope, wie weet komt het nogquote:Op zondag 5 december 2010 20:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ok nu weer serieus... Iemand hier al schade gereden door de gladheid? Ik gelukkig nog niet
Omgquote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Whoa... Er stopt hier net een 106 met vleugeldeuren
Sommige zijn leukquote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omg.. Kheb zelf tijdje terug nog een leuk 106je gezien.. Vind ze wel gaaf
Talking about cheapquote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Zou ze lekker laten ploeteren.quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Sommige zijn leukmaar deze was
![]()
Staat nu op een parkeerplaats te klooien :p
Ze hebben pech... Zal k gaan helpen? :p
Verkoop ze een sneeuwschepquote:
Hej, it wasn't me this timequote:
Gast. Dat is hier serieus 20 minuten rijden vandaan. Even afhankelijk van welke Bocholt je bedoeltquote:Op zondag 5 december 2010 19:07 schreef gateway het volgende:
hier (bocholt) dooit het ook (in elk geval vanmiddag)
vieze sneeuw/waterbende
Mijn auto brengt me geen geluk met de damesquote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hej, it wasn't me this timeEn ach, je kunt zeuren wat je wil, die auto brengt blijkbaar geluk, zeg maar
Of iemand die alleen winterbanden om zn voorwielen doet (voorwielaandrijving) en daardoor 180 graden spint, doordat de achterkant geen grip heeft.quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef Marco001 het volgende:
Leuk, alleen winterbanden om de aandrijvende wielen, niet de sturende. Paar keer in een bocht recht door geleden en bijna lantaarnpaal/schutting geramd...
En begon buurman te zeuren over mijn rijgedragquote:Op zondag 5 december 2010 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
En toen kwam ik driftend de straat in rijden.
Ik kwam met m'n 206 driftend de straat in, omdat het wegdek een beetje spiegelglad is.quote:Op zondag 5 december 2010 22:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
En begon buurman te zeuren over mijn rijgedrag
Hij rijdt zelf een Dacia... En is 24...
Maar dat is leukquote:Op zondag 5 december 2010 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik kwam met m'n 206 driftend de straat in, omdat het wegdek een beetje spiegelglad is.
Knap dat dat is geluktquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zeker als je in de ene hand je telefoon hebt, dus alles met je andere hand moet oplossen.
Och, geen enkel probleem voor finse buschauffeurs.. die eten gewoon rustig een broodje tijdens het driftenquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zeker als je in de ene hand je telefoon hebt, dus alles met je andere hand moet oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |