Blijf toch lekker thuis met dit weer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:59 schreef The6thgate het volgende:
Zo 1.5 uur rijden, hopelijk gaat het nog niet ijzelen
Wat dacht u voor 250 euries per maand in godsvredesnaam te gaan verzekeren dan? Een SLS AMG die met diamanten bezet is ofzo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, tijdelijke onderhuur dus ik betaal niet de volle mep, maar ik moet voor mezelf nog een verzekering afsluiten die 250 in de maand gaat kosten. Dus daar gaat m'n eigen stekkie plus de volgende reis en m'n auto
ik had het niet over een autoverzekering, maar een verzekering voor iets andersquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dacht u voor 250 euries per maand in godsvredesnaam te gaan verzekeren dan? Een SLS AMG die met diamanten bezet is ofzo?
Jah, zo ver was ik, grapjasquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had het niet over een autoverzekering, maar een verzekering voor iets anders.
Hoezo? Zit nu lekker (niet) in een rolstoelbus. Al vanaf 13.00 bezig....quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:59 schreef The6thgate het volgende:
Zo 1.5 uur rijden, hopelijk gaat het nog niet ijzelen
Arbeidsongeschiktheidsverzekeringquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, zo ver was ik, grapjasDe vraag van vandaag is natuurlijk: wát dan
Dan mag je wel goud verdienenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arbeidsongeschiktheidsverzekering
Nee, ik mankeer wat dingen die ze niet willen verzekeren, en je krijgt er ook vrij weinig voor terug, dus ik zit in dubio wat ik zal doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan mag je wel goud verdienenEn krijgen ook
Wat dat aangaat is vierwiel-aandrijving top, je ploegt gewoon overal doorheen (al moet je niet off-road gaan).quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:45 schreef junkiexp het volgende:Ik reed naar een mooie parkeerplaats maar ik durfde er niet op, er lag wel 10 cm sneeuw en ik was bang om vast te komen te zitten.
Anders had ik even kunnen 'spelen'
Al die Micra's hier straksquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar m'n vader ging vandaag winterbanden bestellen bij een kennis en liet toevallig vallen dat ik een autootje wilde, het liefst een Micraatje, dus die kennis zou het laten weten als hij een mooie kon bemachtigen
Jeeeeejquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar m'n vader ging vandaag winterbanden bestellen bij een kennis en liet toevallig vallen dat ik een autootje wilde, het liefst een Micraatje, dus die kennis zou het laten weten als hij een mooie kon bemachtigen
Ook al een Micraquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil stiekem een Toyota Aygo maar die is me nog te duurquote:
Die dingen zijn na een paar jaar nog vrijwel hetzelfde waard jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil stiekem een Toyota Aygo maar die is me nog te duurAl is hij in gebruik weer goedkoper.
Klopt, mits fatsoenlijke banden en een niet te lage auto.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dat aangaat is vierwiel-aandrijving top, je ploegt gewoon overal doorheen (al moet je niet off-road gaan).
Goed, daar kan ik inkomen, als de sneeuw te hoog ligt dan ben je met een lage auto verloren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, mits fatsoenlijke banden en een niet te lage auto.
Met een A4 quattro had ik er ook niet opgegaan hoor.
Met jouw auto wel.
aaah jeetje. Irritant is dat he.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:18 schreef Dubish het volgende:
na 13 rondjes hier in de buurt gereden te hebben, heb ik eindelijk een parkeerplaats gevonden...
Nee idd dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:44 schreef Dubish het volgende:
De mijne staat helemaal aan het einde van de straat..Ik voel me niet goed wanneer het zo ver staat
![]()
BMW X5 3.0d M, uit 2010?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
Zo zo, wat merk ik, ik ontbreek in de op!
Zou iemand mij kunnen toevoegen, foto's kun je hier vinden (mag je zelf uitkiezen welke je erin zet):
http://picasaweb.google.c(...)1sRgCKSMm-_esaT8vQE#
Dank voor de moeite!
Ik heb mijn spiegels al ingeklaptquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Ben ik blij dat hij gewoon op de stoep voor het huis kan![]()
Al vertrouw ik het met die gladheid ook niet helemaal, ben altijd bang dat er iemand uit de bocht tegenaan vliegt
Trappen? Met je voeten bedoel je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb mijn spiegels al ingeklaptmen wil hier nogal vaak er tegen aan trappen.
Precies. Dronken boeren aan het werk die naar huis gaan van de lokale kroegjes.quote:
Bijna helemaal juist, alleen is deze van 02/2009.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
BMW X5 3.0d M, uit 2010?
Ik woon recht langs een van de directe routes naar de huizen toequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Dubish het volgende:
Wow.. gelukkig hebben wij hier in de buurt geen kroeg
Over 2 minuten sta je er inquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bijna helemaal juist, alleen is deze van 02/2009.
Ligt er een beetje aan hoe je overkomt en met wat voor een auto je aan komt rijden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:56 schreef Dubish het volgende:
Denken jullie dat een 18e jarige een proefrit in een audi a8 bj 2005 mag maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |