Dus je hebt wel een volwaardig reservewiel, maar je laat het gewoon thuis.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nog nooit geprobeerd..
Want, hoewel ik een volwaardig reservewiel heb, heb ik altijd zo'n busje mee als jij bedoeld.. Ik heb namelijk geen plaats voor een reservewiel...
Volgens mij is het meer een tijdelijk reparatiemiddel, zoiets als een thuisbrenger.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:04 schreef junkiexp het volgende:
Je hebt toch ook van die busjes met schuim, werkt dat een beetje ?
jup, is nogal een groot ding, zou direct bijna al mijn bagageruimte in beslag nemen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een volwaardig reservewiel, maar je laat het gewoon thuis.
Zoiets
Prima, ik ga zo een busje halenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer een tijdelijk reparatiemiddel, zoiets als een thuisbrenger.
Maar het ligt niet verdiept in je laadruimte oid ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, is nogal een groot ding, zou direct bijna al mijn bagageruimte in beslag nemen..
Vind je ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Purdey het volgende:
Hoe leuk is dit, car lashes!
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat je ook een compressor nodig hebt die het doet op 12V, zodat je je lekke leeggelopen band weer kan oppompen.quote:
Haha omg, Purdey accessoirequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Purdey het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Heb wel voorzichtig gereden want het was super glad.. Maargoed, was uiteindelijk pas om 01:30 thuis. Jij ook alweer terug om 4 uur zie ik
Checkquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook een compressor nodig hebt die het doet op 12V, zodat je je lekke leeggelopen band weer kan oppompen.
Nou, pimp die micra!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Purdey het volgende:
[ afbeelding ]
heb je een jongens of meisjesauto?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Purdey het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was trouwens ook lache vanmiddag, bij ons op het werk hebben we een gans groete parkeerplaats, want vrachtwagens enzo. En die hadden de sneeuw ook mooi vastgereden, het is in feite 1 grote ijsbaan daar nu. En dan de Bartmobile d'r op, in z'n achteruit, stuur om, hop in z'n 2, stuur helemaal in de andere richting, en zo in dezelfde richting al rijdend omdraaien en wegrijden. Zoals in de filmquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:35 schreef Dubish het volgende:
Wow dikke pak sneeuw hier, dat word vanavond donuts doen op een parkeerplaats![]()
Maaar.. Eerst moet ik naar werk
Een dag niet gereden is een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Oja, dit topic hadden we ook nogMaar ik heb ook niet meer gereden, vandaar.
Ik heb al twee weken niet geredenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd
Dus vertel
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd
Dan hier de oplossing voor dergelijk kinderachtig geneuzelquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken niet gereden. Met dit weer wil m'n vader me helemaal niet in zijn auto hebben, hij moest laatst opgehaald worden van het werk en dat moest m'n moeder doen en gisteren zou ik met m'n moeder even naar het dorp gaan en toen mocht ik ook niet rijden terwijl er niks aan de hand was. Gemuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |