Parkeerplaats was wel lekker glijden netquote:
Is leuk om te doen he om een parkeerplaatsquote:Op zaterdag 4 december 2010 04:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Parkeerplaats was wel lekker glijden netThuis, tijd voor bedje.
![]()
monsterd nog veilig teruggekomen van 't vliegveld?
Bespaart benzinequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar toch heb ik me voorgenomen om niet veel weg te gaan dit weekend.
Ja gelukkig wel. Heb wel voorzichtig gereden want het was super glad.. Maargoed, was uiteindelijk pas om 01:30 thuis. Jij ook alweer terug om 4 uur zie ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 04:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Parkeerplaats was wel lekker glijden netThuis, tijd voor bedje.
![]()
monsterd nog veilig teruggekomen van 't vliegveld?
Hieeeeerrr!quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:57 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Is leuk om te doen he om een parkeerplaats
En waar is monsterd![]()
Ik heb overal 40, max 50 gereden waar ik normaal met 70-80 langs scheur.. Het punt was meer dat het net had geregend en dat alle sneeuw bleef liggen op de weg. Daarnaast vroor het, dus was alles een grotte blubberzooi. Op stukken waar er even niet gereden was was het dus gewoon ijs. Gezien het feit dat ik op zomerbanden rij is dat dus niet al te bestquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:42 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]was het echt héél glad op de wegen?
Zo... Nee niet erg handig maar je hebt het overleefdquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb overal 40, max 50 gereden waar ik normaal met 70-80 langs scheur.. Het punt was meer dat het net had geregend en dat alle sneeuw bleef liggen op de weg. Daarnaast vroor het, dus was alles een grotte blubberzooi. Op stukken waar er even niet gereden was was het dus gewoon ijs. Gezien het feit dat ik op zomerbanden rij is dat dus niet al te best
Doe dan maar jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:35 schreef Goddelijker het volgende:
Zo de ruitenwisservloeistof maar bijvullen, die was gisteren leeg.
Heb je ook wat te doen johquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:35 schreef Goddelijker het volgende:
Zo de ruitenwisservloeistof maar bijvullen, die was gisteren leeg.
Zo groot is de kans niet dat je nóg een lekke band rijdt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Heb je ook wat te doen joh.
Ik moet nog steeds mijn band laten fixen.
Ik rijd nu rond op mijn reserve wiel en heb een lekke band in de achterbak liggen.
Als ik nu dus nog een lekke band krijg .....:')
Daarom, ik heb er 2 lek gehad in 6 jaar en dat vind ik eigenlijk al veel....quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo groot is de kans niet dat je nóg een lekke band rijdt.
nog nooit geprobeerd..quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:04 schreef junkiexp het volgende:
Je hebt toch ook van die busjes met schuim, werkt dat een beetje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |