Wat voorn mislukte kut ui heb jij danquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef porsche1 het volgende:
www.ikzoekiemandophyvesmaarhebgeenideewaarikhemkanopzoekenwantikbeneenstommeluldienietmethyvesomkangaan,enbtwik,porsche1,haathyves.groetjens.
Ik heb deze ui al meer dan een jaar inmiddels denk ik. Nu heeft ie een gabberklaas mutsje op, omdat het gabberklaas is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:21 schreef Creeg het volgende:
[..]
Wat voorn mislukte kut ui heb jij dan
Ik verwachte kenijnen.
Mongool, daar naast.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef Madridista het volgende:
Rechtsboven staat hyvesmobile.
OIk zie ''zoeken'' nergens
er moet rechtsboven een wit vakje staanquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef Madridista het volgende:
Rechtsboven staat hyvesmobile.
OIk zie ''zoeken'' nergens
Ja die muts verneukt je ui.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb deze ui al meer dan een jaar inmiddels denk ik. Nu heeft ie een gabberklaas mutsje op, omdat het gabberklaas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, na gabberklaas krijgt hij weer een weekje ofzo rust, en dan gaat de die rode muts met dat coke lijntje op.quote:
Kijk, die is masterquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, na gabberklaas krijgt hij weer een weekje ofzo rust, en dan gaat de die rode muts met dat coke lijntje op.
[ afbeelding ]
Nee jij bent gewoon dom.quote:
Hij wil fappen op 13 jarige meisjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom maak je dan hyves aan?
ja dat moet ook gebeuren natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:26 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hij wil fappen op 13 jarige meisjes.
Wat erg, ik las 'ui' als in 'onion'. Snapte er al niks van, "Maar dat lijkt niet op een ui, dat lijkt op een panda"... Ik ga nu echt koffie zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb deze ui al meer dan een jaar inmiddels denk ik. Nu heeft ie een gabberklaas mutsje op, omdat het gabberklaas is.
'Vrouwen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat erg, ik las 'ui' als in 'onion'. Snapte er al niks van, "Maar dat lijkt niet op een ui, dat lijkt op een panda"... Ik ga nu echt koffie zetten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat erg, ik las 'ui' als in 'onion'. Snapte er al niks van, "Maar dat lijkt niet op een ui, dat lijkt op een panda"... Ik ga nu echt koffie zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |