Dit is wel erg waar. Van die ouders is weer nieuw feitje.quote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef sherezade het volgende:
ik geloof er geen hol van, ik zou zeggen neem zelf eens contact met hem op dan...
ze heeft toch wel een email adres van hem?? of een msn adres??
en dan zou ik dan eens precies vragen wat hij wel en niet weet...want ik geloof er allemaal geen hol van wat ze jou wijsmaakt
En what about die ouders?? was het dan ZO serieus dat zijn ouders zich ermee gaan bemoeien??? blijkbaar wel dan
Beter ga je het snel uitmaken en verwerk je deze shit, lekker zielige liedjes opzettenquote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef henk91 het volgende:
is ook lastig maar zou wel weer willen dat t allemaal weer was als 6 maanden geleden
En als ze boos wordt van dit topic, dan heeft ze d'r keuze al lang gemaakt en zoekt ze naar excuses om jullie relatie op te blazen. Maarja ik zou d'r hoe dan ook dumpen. Vreemdgaan is einde vertrouwen.quote:Op zondag 5 december 2010 11:43 schreef henk91 het volgende:
nee dat d8 ik ook al maar ik hou jullie wel op de hoogte
Ja, dus als hij dan avances maakt (en dat gaat hij ZEKER doen) dan kan zij het erop gooien dat ze hem verteld heeft dat ze een vriend heeft en dan is het dus niet haar schuld.quote:Op zondag 5 december 2010 10:52 schreef henk91 het volgende:
ze zegt dat ze heel duidelijk heeft gemaakt dat ze een vriend heeft en dat ze voor mij kiest, maarja ik denk dat daarom ook die ouders van hem hebben gebeld zo van huh wtf denkt zij wel niet?
Dat vind ik dus zo tokkie hequote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef henk91 het volgende:
is dat eisbaar? en als ik hem spreek dan gaat hij waarschijnlijk kapot gemaakt worden
Omdat ze sowieso al niet echt logisch redeneert, zo te lezen.quote:Op zondag 5 december 2010 11:45 schreef henk91 het volgende:
waarom zou ze boos worden?
hoort ze eens wat buitenstaanders ervan denken
Haar mogelijk boze reactie is ook geen argument om het niet te doen.quote:Op zondag 5 december 2010 11:54 schreef henk91 het volgende:
maar dan breekt ze wel uit de kleine cirkel vna mensen die er van weten en er een mening over hebben
Deze quote stoort me nog het meest. Dat ze dreigt dat ze het je kwalijk zal nemen als je haar hierom niet meer wilt zienquote:Op zondag 5 december 2010 10:33 schreef henk91 het volgende:
daarna bedoel je? nee dat heb ik dus ook al gezegd.
reactie hierop: dat neem ik je dan wel heel erg kwalijk
Ze is gewoon bang om alleen te zijn en ze weet dat een lange afstands relatie met die andere gozer ook niet ideaal is, maar gast....ze is verliefd op die ander, ze is vreemdgegaan met hem én ze nodigt hem uit!quote:Op zondag 5 december 2010 10:48 schreef henk91 het volgende:
ze zegt dat ze 100% voor mij kiest en huilt ook veel in mijn bijzijn enzo, dus ik denk wel dat ze spijt heeft maarja ...
Succes.quote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef henk91 het volgende:
ik weet t vanaf woensdag dus ik slaap al 4 dagen slecht enzo
Wat een kreng met die doorzichtige manipulatie.quote:Op zondag 5 december 2010 12:49 schreef henk91 het volgende:
ze doet dat idd ze zegt ja je maakt me kapot etc etc. ik heb ook nog gevoel en dat soort dingen
Laat je niet gek maken jongen!quote:Op zondag 5 december 2010 12:49 schreef henk91 het volgende:
ze doet dat idd ze zegt ja je maakt me kapot etc etc. ik heb ook nog gevoel en dat soort dingen
Dat weet ik wel zeker. Daarom suggereerde ik ook eens met haar ouders te praten. Misschien geloven ze jouw versie van het verhaal in de eerste instantie niet maar zij hoeft dan er niet mee aan te komen dat het toevallig net uit met jou was en zij toevallig een relatie kreeg met die andere jongen.quote:Op zondag 5 december 2010 10:40 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Ja dat moet zij weten.
Eerlijk gezegd denk ik dat die ouders niet eens weten hoe de vork werkelijk in de steel zit. Tegen hen zal ze ook wel gelogen hebben. Maar wat haar ouders er verder van vinden is jouw probleem verder helemaal niet.
Wat vind je zelf van deze uitspraken?quote:Op zondag 5 december 2010 12:49 schreef henk91 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |