Het zou mijn ex kunnen zijn, echt.. Die kwam ook met dingen aan, dat is met geen keyboard te beschrijvenquote:Op zondag 5 december 2010 04:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar denken de meeste mensen toch heel anders over: http://www.nu.nl/lifestyl(...)massaal-ontrouw.html
Maar goed, dat hij het nog met haar wil proberen kan ik nog inkomen, maar dat zij die andere vent nog wil laten overkomen voor een vakantie is echt onacceptabelZe is zo gek op hem dat ze hem kostte wat het kost nog een keer wil zien en doet dan tegenover TS alsof dat een bewijs van haar liefde is. Whahahaha! Te zot voor woorden, wat een idioot mens.
HAHAHAHquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Niet netjes om hem af te bellen?
TS, ik weet niet waar je ballen zijn, maar zoek ze, je hebt ze duidelijk nodig.
uitmaken Henkquote:Op zondag 5 december 2010 10:28 schreef henk91 het volgende:
ze vind dat ze hem niet kan "onuitnodigen" omdat zijn ouders haar ouders hadden opgebeld om te vragen of hij echt kon komen en die hebben een verre reis geboekt o.i.d (als dat al waar is) en hij zit dan alleen met kerst.
ze vindt het dus te onbeschoft om hem af te bellen. daarnaast zegt ze dat als ik haar dit niet kan vergeven dat ik haar dan uberhaupt nooit meer kan vergeven en dat ik altijd boos zal blijven. ik he bgezegd dat het al een goede stap in de richting om naar het vergeving toe als ze hem afbelt maar hier wil ze dus niets van weten
Dan zou ik jouw en haar en zijn ouders maar snel op de hoogte stellenquote:Op zondag 5 december 2010 10:28 schreef henk91 het volgende:
ze vind dat ze hem niet kan "onuitnodigen" omdat zijn ouders haar ouders hadden opgebeld om te vragen of hij echt kon komen en die hebben een verre reis geboekt o.i.d (als dat al waar is) en hij zit dan alleen met kerst.
ze vindt het dus te onbeschoft om hem af te bellen. daarnaast zegt ze dat als ik haar dit niet kan vergeven dat ik haar dan uberhaupt nooit meer kan vergeven en dat ik altijd boos zal blijven. ik he bgezegd dat het al een goede stap in de richting om naar het vergeving toe als ze hem afbelt maar hier wil ze dus niets van weten
ja dat vond ik ook al apart... lijkt mij het beste om die hele boel af te kappen, vriendschap lijkt me ook niet meer mogelijk met zo'n iemand.quote:Op zondag 5 december 2010 10:31 schreef henk91 het volgende:
haar ouders zijn het dus met haar eens he
quote:Op zondag 5 december 2010 10:28 schreef henk91 het volgende:
En hoe weten haar ouders van zijn bestaan af??
En denk je nu echt dat het alleen bij die ene zoen is gebleven?? Ik geloof er niks van...voor een zoen reis je niet de wereld over....
en niet alleen zitten met de kerst![]()
![]()
WTF dit gaat wel op een All you need is love aflevering lijken
![]()
hoe bedoel je 'daarna'?quote:Op zondag 5 december 2010 10:33 schreef henk91 het volgende:
daarna bedoel je? nee dat heb ik dus ook al gezegd.
reactie hierop: dat neem ik je dan wel heel erg kwalijk
Wat kan jou die ouders van haar nou schelen???quote:Op zondag 5 december 2010 10:31 schreef henk91 het volgende:
haar ouders zijn het dus met haar eens he
Ja dat moet zij weten.quote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef henk91 het volgende:
zij luistert dus als een malle naar haar ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |