abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89542354
Nogmaals: Waarom zou je met iemand willen gaan die eigenlijk niet met jou wil gaan?

Vreemd wezen ben je...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 5 december 2010 @ 09:33:57 #77
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_89543064
Je kunt het je nu misschien nog niet voorstellen maar achteraf zul je blij en trots zijn dat je haar de deur wijst voordat die kerel hier komt. Ze houdt waarschijnlijk niet van alleen zijn dus zolang ze niet 100% overtuigt is dat haar gevoel voor hem wederzijds is zal ze jou als vangnet aanhouden.

Dit topic geeft me ook al een idee waarom ze niet houdt van alleen zijn trouwens, het lijkt mij ook vreselijk om veroordeeld te zijn tot zo'n persoonlijkheid, dan heb je alle afleiding nodig die je kan krijgen.
Life is what you make it.
pi_89543081
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 04:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar denken de meeste mensen toch heel anders over: http://www.nu.nl/lifestyl(...)massaal-ontrouw.html

Maar goed, dat hij het nog met haar wil proberen kan ik nog inkomen, maar dat zij die andere vent nog wil laten overkomen voor een vakantie is echt onacceptabel :D Ze is zo gek op hem dat ze hem kostte wat het kost nog een keer wil zien en doet dan tegenover TS alsof dat een bewijs van haar liefde is. Whahahaha! Te zot voor woorden, wat een idioot mens.
Het zou mijn ex kunnen zijn, echt.. Die kwam ook met dingen aan, dat is met geen keyboard te beschrijven :D
Maar ja, dat was een borderliner en ook nog één met spinsels in haar eencellige brein. (Dat was wel knap trouwens)
Maar ok, TS, die gozer gewoon even afbellen is wel het minste wat ze kan doen. Dat ze daar moeilijk over doet betekent gewoon dat die jongen wrs. niet weet dat ze al een vriend heeft.
Wat is haar manier van redeneren dan? Ze vindt hem gewoon aardig en ze vindt achteraf dat ze hem niet per ongeluk had moeten zoenen oid? En nu wil ze wel gewoon met hem om blijven gaan als beste vriend ofzo?
Op zich zou dat nog kunnen, maar dan gaat ze wel helemaal voorbij aan jouw gevoelens. En ze neemt je iig. niet serieus. Ze heeft zich kennelijk niet afgevraagd hoe ze zich zou voelen als de situatie omgekeerd was.
Ik denk niet dat ze dat zou pikken. Mijn gok is dat ze een hysterische krijsaanval zou hebben gekregen.
pi_89543441
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Niet netjes om hem af te bellen? :')

TS, ik weet niet waar je ballen zijn, maar zoek ze, je hebt ze duidelijk nodig.
HAHAHAH _O-

Dit dus.
pi_89543535
Dat een knuppel waarmee ze vreemd is geweest alleen zit met kerst zou me echt niet boeien, en dat ie al tickets heeft gekocht breekt echt mijn hart :')

Als ze 100% voor jou kiest, belt ze hem af, subito! Anders zit je de hele vakantie te stressen, ofwel je bent er niet bij en dan wil je niet weten wat ze doen.. ofwel je bent erbij en dan wordt je voortdurend met die gast waarmee ze vreemdging geconfronteerd.
Heeft die vriendin van jou echt helemaal geen inlevingsvermogen?
Leuk dat je haar een 2e kans hebt willen geven, maar die verdient ze niet.

Mijn god zeg, wat een maf, onbeschoft wijf.. Ik vond het in haar in het vorige topic al raar en nu ben ik alleen maar gesterkt in mijn mening.

(Ik had dit in het andere topic willen plaatsen, maar die is dicht, inmiddels.)

[ Bericht 16% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-12-2010 10:29:44 ]
pi_89543578
Even serieus gast, als je toestaat dat hij hier naartoe komt en je het niet uitmaakt, ben jij haar bitch.
Whaaaat???? No money?
pi_89543595

[ Bericht 100% gewijzigd door henk91 op 06-12-2010 17:24:04 ]
pi_89543617
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:28 schreef henk91 het volgende:
ze vind dat ze hem niet kan "onuitnodigen" omdat zijn ouders haar ouders hadden opgebeld om te vragen of hij echt kon komen en die hebben een verre reis geboekt o.i.d (als dat al waar is) en hij zit dan alleen met kerst.

ze vindt het dus te onbeschoft om hem af te bellen. daarnaast zegt ze dat als ik haar dit niet kan vergeven dat ik haar dan uberhaupt nooit meer kan vergeven en dat ik altijd boos zal blijven. ik he bgezegd dat het al een goede stap in de richting om naar het vergeving toe als ze hem afbelt maar hier wil ze dus niets van weten
uitmaken Henk
haar redenering slaat nergens op en is gewoon pure emotionele chantage
pi_89543641
ze is lief

[ Bericht 92% gewijzigd door henk91 op 06-12-2010 17:24:51 ]
pi_89543650
quote:
ze vind dat ze hem niet kan "onuitnodigen" omdat zijn ouders haar ouders hadden opgebeld om te vragen of hij echt kon komen en die hebben een verre reis geboekt o.i.d (als dat al waar is) en hij zit dan alleen met kerst.

ze vindt het dus te onbeschoft om hem af te bellen. daarnaast zegt ze dat als ik haar dit niet kan vergeven dat ik haar dan uberhaupt nooit meer kan vergeven en dat ik altijd boos zal blijven. ik he bgezegd dat het al een goede stap in de richting om naar het vergeving toe als ze hem afbelt maar hier wil ze dus niets van weten
Dan zou ik jouw en haar en zijn ouders maar snel op de hoogte stellen :)

En anders komt ie maar over, maar dan is er geen enkel contact tussen jouw vriendin en die gozer. Nooit meer, in feite.
pi_89543666
ze is lief

[ Bericht 100% gewijzigd door henk91 op 06-12-2010 17:24:40 ]
  zondag 5 december 2010 @ 10:34:13 #87
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89543671
Gast echt. Je laat over je heenlopen. Je bent nog maar 17! Maak het uit en geniet van de komende jaren als vrijgezel. Relatie komt vanzelf wel.
pi_89543677
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:31 schreef henk91 het volgende:
haar ouders zijn het dus met haar eens he :?
ja dat vond ik ook al apart... lijkt mij het beste om die hele boel af te kappen, vriendschap lijkt me ook niet meer mogelijk met zo'n iemand.
Verder lijkt er wel meer aan de hand als zelfs haar ouders het goed vinden, ik denk dat ze dus niet op een al te leuke manier over je praat tegenover haar ouders.
Kortom: laten vallen die bende en verder gaan met je eigen leven.
pi_89543701
quote:

En hoe weten haar ouders van zijn bestaan af??
En denk je nu echt dat het alleen bij die ene zoen is gebleven?? Ik geloof er niks van...voor een zoen reis je niet de wereld over....

en niet alleen zitten met de kerst :') :') :') WTF dit gaat wel op een All you need is love aflevering lijken 8)7
pi_89543704
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:33 schreef henk91 het volgende:
daarna bedoel je? nee dat heb ik dus ook al gezegd.
reactie hierop: dat neem ik je dan wel heel erg kwalijk
hoe bedoel je 'daarna'?
pi_89543710
quote:
Op zondag 5 december 2010 10:31 schreef henk91 het volgende:
haar ouders zijn het dus met haar eens he :?
Wat kan jou die ouders van haar nou schelen???

man man man :')
pi_89543713
ze is lief

[ Bericht 72% gewijzigd door henk91 op 06-12-2010 17:25:03 ]
pi_89543718
ze is lief

[ Bericht 78% gewijzigd door henk91 op 06-12-2010 17:25:20 ]
pi_89543746
quote:
Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef henk91 het volgende:
zij luistert dus als een malle naar haar ouders
Ja dat moet zij weten.

Eerlijk gezegd denk ik dat die ouders niet eens weten hoe de vork werkelijk in de steel zit. Tegen hen zal ze ook wel gelogen hebben. Maar wat haar ouders er verder van vinden is jouw probleem verder helemaal niet.
pi_89543752
spreek af met je 'vriendin' en geef elkaars persoonlijke eigendommen terug... maak het uit en vertel dat je haar nooit meer hoef te zien.
klaar
pi_89543766
En hoe weten haar ouders van zijn bestaan af??
En denk je nu echt dat het alleen bij die ene zoen is gebleven?? Ik geloof er niks van...voor een zoen reis je niet de wereld over....

en niet alleen zitten met de kerst :') :') WTF dit gaat wel op een All you need is love aflevering lijken alleen niet met jou in de hoofdrol als gelukkig partner
pi_89543769
wat wil je nu gaan doen Henk? Ga je gewoon maar afwachten hoe het afloopt afhankelijk wat zij doet?
pi_89543774
ja wil je nu echt 2e keus zijn?
  zondag 5 december 2010 @ 10:44:37 #99
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89543805
TS je bent een fucking softbag. Zacht watje.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89543815
Een vrouw naar m'n hart heb je Henk, ik zou trouwens even een vriendin erbij uitnodigen/scoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')