Je had het al uitgemaakt, dus hoe kan ze dan zijn vreemdgegaan..? :Squote:Op zaterdag 4 december 2010 18:55 schreef AmorFati het volgende:
[..]
Bij mij was het bijvoorbeeld zo dat ik het had uitgemaakt en m'n ex in alle emoties naar me toe kwam en het niet wilde accepteren. Twee dagen later was haar iets overkomen waar ze heel erg mee zat, ik kon er niet voor haar zijn (door ziekte), diezelfde avond ging ze uit en was ze vreemdgegaan.
De avond dat ze naar me toe kwam, kon ik het niet afsluiten... we bleven bij elkaarquote:Op zondag 5 december 2010 20:34 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Je had het al uitgemaakt, dus hoe kan ze dan zijn vreemdgegaan..? :S
Zal wel, maar we hebben in ieder geval een paar testikels. Iets wat jij mist.quote:Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef henk91 het volgende:
Hee,
jullie hebben allemaal idd geen leven en geen enkel gevoel van liefde.
Grote kans dat we meer van je zien nadat die gozer is langs geweest.quote:Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef henk91 het volgende:
Hee,
Mijn vriendin heeft echt super veel spijt en is heel erg verliefd op me. Ik blijf dan ook bij haar en geef haar een eerlijke kans.
groeten
Je moet echt wel een troll zijn, maar succes ermeequote:Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef henk91 het volgende:
Hee,
Mijn vriendin heeft echt super veel spijt en is heel erg verliefd op me. Ik blijf dan ook bij haar en geef haar een eerlijke kans.
groeten
Lol, waarom zeg je in een ander topic dat het je ex is en dat je haar schoonouders niet mag?quote:Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef henk91 het volgende:
Hee,
groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |