quote:Op zondag 5 december 2010 10:45 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik zie het al voor me als iemand aan me vraagt wat ik met kerst ga doen....
a) ja ik ben alleen thuis enzo
b) is je vriendin er niet dan
a) jawel, maar die heeft een jongen laten overvliegen met wie ze zat te flikflooien op vakantie
b) ...
Henk eerlijk. Op het moment dat zoiets gebeurd heb je of een vrouw zonder ruggegraat of iemand die al bezig is met jou achter te laten. Geloof me ik heb het ook mee gemaakt en ook altijd zitten hopen op betere tijden die nooit voorbij kwamen.quote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef henk91 het volgende:
zij luistert dus als een malle naar haar ouders
Die heeft zich inderdaad aardig door hem laten uitwonen. Kan niet missen.quote:Op zondag 5 december 2010 10:41 schreef sherezade het volgende:
En hoe weten haar ouders van zijn bestaan af??
En denk je nu echt dat het alleen bij die ene zoen is gebleven?? Ik geloof er niks van...voor een zoen reis je niet de wereld over....
quote:Op zondag 5 december 2010 10:48 schreef henk91 het volgende:
ze zegt dat ze 100% voor mij kiest en huilt ook veel in mijn bijzijn enzo, dus ik denk wel dat ze spijt heeft maarja ...
waarom vraag je de hele tijd of iets eisbaar isquote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef henk91 het volgende:
is dat eisbaar? en als ik hem spreek dan gaat hij waarschijnlijk kapot gemaakt worden
je kan die jongen niets kwalijk nemen... alleen 'je vriendin'quote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef henk91 het volgende:
is dat eisbaar? en als ik hem spreek dan gaat hij waarschijnlijk kapot gemaakt worden
quote:Op zondag 5 december 2010 11:05 schreef Sosha het volgende:
Wat een trut van een vriendin heb jij. Uitmaken die hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |