Sorry hoor, maarquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
hier is TS:P
ze wil zichzelf nu bewijzen door te stellen dat ze juist niet vreemd zal gaan...
wel al veel gepraat over hoe nu verder en ze wil zich bewijzen en mijn vertrouwen terugwinnen
Hoe kan ze zich bewijzen dan ? Ik denk dat hem afbellen een eerste stap de goede richting in is...quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
ze wil zichzelf nu bewijzen door te stellen dat ze juist niet vreemd zal gaan...
wel al veel gepraat over hoe nu verder en ze wil zich bewijzen en mijn vertrouwen terugwinnen
gast, je bent belachelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
De sint hoefte niet lang te denken wat hij TS zou schenken,quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
vreemdgaan smaakt naar meer!! als die gozer er is roert hij zijn staafmixer er wel weer doorheen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
Dat slik je toch werkelijk niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
En die lulkoek geloof je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
Een topic kan geen troll zijn. "Als dit topic geen werk is van een troll....quote:
Dit quote ik om ervan te leren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:26 schreef AmorFati het volgende:
[..]
Een topic kan geen troll zijn. "Als dit topic geen werkis van een troll...." was een betere formulering geweest.
Waarom ? Omdat het dan waarschijnlijk vaker zal of kan gebeuren, maar... wat als je zelf ook vreemd bent gegaan en zo ? Zoenen is voor mij niet een heel groot drama, buiten dat het wel iets zegt over de instelling binnen de relatie van de vreemdgaanster/der. Doch, kan het vreemdgaan verklaard worden door redelijk plausibele argumenten, waar over gesproken kan worden en waar men zich over heen kan zetten om vervolgens wellicht de relatie te verbeteren.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:29 schreef AmorFati het volgende:
[..]
Nu nog de poster onder u, die zonder problemen uw post overnam.
Wat vind je een redelijke plausibele reden voor vreemdgaan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:32 schreef AmorFati het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat het dan waarschijnlijk vaker zal of kan gebeuren, maar... wat als je zelf ook vreemd bent gegaan en zo ? Zoenen is voor mij niet een heel groot drama, buiten dat het wel iets zegt over de instelling binnen de relatie van de vreemdgaanster/der. Doch, kan het vreemdgaan verklaard worden door redelijk plausibele argumenten, waar over gesproken kan worden en waar men zich over heen kan zetten om vervolgens wellicht de relatie te verbeteren.
Bij mij was het bijvoorbeeld zo dat ik het had uitgemaakt en m'n ex in alle emoties naar me toe kwam en het niet wilde accepteren. Twee dagen later was haar iets overkomen waar ze heel erg mee zat, ik kon er niet voor haar zijn (door ziekte), diezelfde avond ging ze uit en was ze vreemdgegaan. Een paar dagen later had ze het uitgemaakt. We zouden het sowieso al uitmaken omdat ze twee weken later zou vertrekken naar het buiteland. Ik had haar niet terug genomen als ze een week later bij me kwam aanzetten, maar ik vond het vreemdgaan toch best begrijpelijk. Het lag ook allemaal wel wat meer gecompliseerd, maar goed... ik vond het op z'n minst begrijpelijk, behalve dat ze het deed terwijl ik ziek lag te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Wat vind je een redelijke plausibele reden voor vreemdgaan?
Ok, nou laat haar zich maar bewijzen dan.. Als je haar nu niet wilt/kunt dumpen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
Dit + naam poster gaf een plausibele reden:quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef Lolaatje het volgende:
Wat vind je een redelijke plausibele reden voor vreemdgaan?
Fijn dat je toch weer bent terug gekomen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:16 schreef henk91 het volgende:
Daar denken de meeste mensen toch heel anders over: http://www.nu.nl/lifestyl(...)massaal-ontrouw.htmlquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
En die lulkoek geloof je?
Vreemdgaan = altijd exit
Het zou mijn ex kunnen zijn, echt.. Die kwam ook met dingen aan, dat is met geen keyboard te beschrijvenquote:Op zondag 5 december 2010 04:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar denken de meeste mensen toch heel anders over: http://www.nu.nl/lifestyl(...)massaal-ontrouw.html
Maar goed, dat hij het nog met haar wil proberen kan ik nog inkomen, maar dat zij die andere vent nog wil laten overkomen voor een vakantie is echt onacceptabelZe is zo gek op hem dat ze hem kostte wat het kost nog een keer wil zien en doet dan tegenover TS alsof dat een bewijs van haar liefde is. Whahahaha! Te zot voor woorden, wat een idioot mens.
HAHAHAHquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Niet netjes om hem af te bellen?
TS, ik weet niet waar je ballen zijn, maar zoek ze, je hebt ze duidelijk nodig.
uitmaken Henkquote:Op zondag 5 december 2010 10:28 schreef henk91 het volgende:
ze vind dat ze hem niet kan "onuitnodigen" omdat zijn ouders haar ouders hadden opgebeld om te vragen of hij echt kon komen en die hebben een verre reis geboekt o.i.d (als dat al waar is) en hij zit dan alleen met kerst.
ze vindt het dus te onbeschoft om hem af te bellen. daarnaast zegt ze dat als ik haar dit niet kan vergeven dat ik haar dan uberhaupt nooit meer kan vergeven en dat ik altijd boos zal blijven. ik he bgezegd dat het al een goede stap in de richting om naar het vergeving toe als ze hem afbelt maar hier wil ze dus niets van weten
Dan zou ik jouw en haar en zijn ouders maar snel op de hoogte stellenquote:Op zondag 5 december 2010 10:28 schreef henk91 het volgende:
ze vind dat ze hem niet kan "onuitnodigen" omdat zijn ouders haar ouders hadden opgebeld om te vragen of hij echt kon komen en die hebben een verre reis geboekt o.i.d (als dat al waar is) en hij zit dan alleen met kerst.
ze vindt het dus te onbeschoft om hem af te bellen. daarnaast zegt ze dat als ik haar dit niet kan vergeven dat ik haar dan uberhaupt nooit meer kan vergeven en dat ik altijd boos zal blijven. ik he bgezegd dat het al een goede stap in de richting om naar het vergeving toe als ze hem afbelt maar hier wil ze dus niets van weten
ja dat vond ik ook al apart... lijkt mij het beste om die hele boel af te kappen, vriendschap lijkt me ook niet meer mogelijk met zo'n iemand.quote:Op zondag 5 december 2010 10:31 schreef henk91 het volgende:
haar ouders zijn het dus met haar eens he
quote:Op zondag 5 december 2010 10:28 schreef henk91 het volgende:
En hoe weten haar ouders van zijn bestaan af??
En denk je nu echt dat het alleen bij die ene zoen is gebleven?? Ik geloof er niks van...voor een zoen reis je niet de wereld over....
en niet alleen zitten met de kerst![]()
![]()
WTF dit gaat wel op een All you need is love aflevering lijken
![]()
hoe bedoel je 'daarna'?quote:Op zondag 5 december 2010 10:33 schreef henk91 het volgende:
daarna bedoel je? nee dat heb ik dus ook al gezegd.
reactie hierop: dat neem ik je dan wel heel erg kwalijk
Wat kan jou die ouders van haar nou schelen???quote:Op zondag 5 december 2010 10:31 schreef henk91 het volgende:
haar ouders zijn het dus met haar eens he
Ja dat moet zij weten.quote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef henk91 het volgende:
zij luistert dus als een malle naar haar ouders
quote:Op zondag 5 december 2010 10:45 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik zie het al voor me als iemand aan me vraagt wat ik met kerst ga doen....
a) ja ik ben alleen thuis enzo
b) is je vriendin er niet dan
a) jawel, maar die heeft een jongen laten overvliegen met wie ze zat te flikflooien op vakantie
b) ...
Henk eerlijk. Op het moment dat zoiets gebeurd heb je of een vrouw zonder ruggegraat of iemand die al bezig is met jou achter te laten. Geloof me ik heb het ook mee gemaakt en ook altijd zitten hopen op betere tijden die nooit voorbij kwamen.quote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef henk91 het volgende:
zij luistert dus als een malle naar haar ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |