En zo een tegenvallende TTquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:33 schreef Techno het volgende:
LaPo's hunten en er dan nog zo lang over doen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet het, duurt nog zeker een halve eeuw, maar als jij ze net zo goed conserveert als jij je body dan zien ze er dan nog steeds sprankelend uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
minimaal 5 euro de stuk, voor 18wquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als in die lampen? Weet niet waar jij dan kijkt hoor.... of je moet al snel iets duur vinden...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:33 schreef Techno het volgende:
en dat voor een beetje aandachtquote:
Ja, ik wilde er voor zorgen dat jij je geilheid echt tot vanavond kon bewarenquote:
Graag gedaan!quote:
Moet fok niet zo traag zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:33 schreef Techno het volgende:
zeilen of scouting?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn veterstrik diplomaEn m'n scheepsknopen diploma.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
What the...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das wel duur... 18w kan toch wel goedkoper?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minimaal 5 euro de stuk, voor 18wdat is best duur als je er 50-100 stuk nodig hebt.
Nu 50st voor 100 euro incl btw en verwijderings bijdragen
Zeilenquote:
Ze zorgt voor uitdroging zodat ze de tena lady's niet nodig heeftquote:
blijkbaar niet, misschien bij de makro ofso, maar die pas is nog niet binnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel duur... 18w kan toch wel goedkoper?
Geen nood, ik heb genoeg voor het hele weekendquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er voor zorgen dat jij je geilheid echt tot vanavond kon bewaren
Zo nat?quote:
Gewoon een pak luiers iedere dag eentje moet toch wel lukkenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeilen
Maar ik kan er niks meer van, geloof ik
Gewoon T8?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minimaal 5 euro de stuk, voor 18wdat is best duur als je er 50-100 stuk nodig hebt.
Nu 50st voor 100 euro incl btw en verwijderings bijdragen
Met zoiets zal je idd niet snel het geil langs je benen voelen lopen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zorgt voor uitdroging zodat ze de tena lady's niet nodig heeft
quote:
Dat heb ik allemaal niet gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook niet meer
hoewel t dit voorjaar op de cat nog wel redelijk ging
maar de speedboot was toen iets leuker
ik ging het googlenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zorgt voor uitdroging zodat ze de tena lady's niet nodig heeft
Mijn veterstripdiploma hangt ingelijst aan de muur hier.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn veterstrik diplomaEn m'n scheepsknopen diploma.
Aah, moest assisteren bij les geven, om de cat's bij te houden hadden we een flink speedboot, in open zee bij Elba (Italië)quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet gedaanGewoon een zomertje op zeilkamp toen ik nog een klein Samzz'je was.
Wat is een veterstripdiploma? Jij kan veters strippen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn veterstripdiploma hangt ingelijst aan de muur hier.
Dat is een hele kunstquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is een veterstripdiploma? Jij kan veters strippen?
Wie niet, Tukker. Wie niet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik word altijd zóóó knettergeil van deze topicreeks hè!
Ach soquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, moest assisteren bij les geven, om de cat's bij te houden hadden we een flink speedboot, in open zee bij Elba (Italië)
Daar gaat je onschuldquote:
Dat kan niet. Die is die al heel lang kwijtquote:
Je moet eens blue waffle googlen! Die kleuren!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
noujah ze laten me hier weleens ergere dingen googlen hoor
Oh ja wat dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Strippen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is een veterstripdiploma? Jij kan veters strippen?
Tubgirl, goatse, figging en die ranzigheid van stbaby/spezza van vanmiddagquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, was dat jouw pas? Oeps..quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blijkbaar niet, misschien bij de makro ofso, maar die pas is nog niet binnen
Mijn dank is bijna net zo groot als mijn pé-nis.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Hier, Q. 'I'll have a salad'... daar heb je hem!
ik heb ze nu voor 2,05 p/s incl alles.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
http://www.firstlight.nl/(...)attage=18W&alstart=0
2 euro nogwat.
Dat is echt super gaaf! Hele mooie omgeving, geweldig water, mooie baaien. Ik zou er wel willen wonenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach soLijkt me wel mooi om daar eens te zeilen
Nu vind ik zeilen sowieso
Ik durf echt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet eens blue waffle googlen! Die kleuren!
Ho ho ho!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tubgirl, goatse, figging en die ranzigheid van stbaby/spezza van vanmiddag![]()
Vroeger he was ik zo lief, onschuldig en onwetend. Ik mis die tijd
Strippen kan ik wel. Maar m'n veters? Dat is te hoog gegrepen denk ik hoor...quote:
Met een rietje iemands aars uitzuigenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ho ho ho!!
Ik zei alleen felching....
Hoi Friendquote:
Ferrariquote:
Dat kan ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Strippen kan ik wel. Maar m'n veters? Dat is te hoog gegrepen denk ik hoor...
Flipjequote:
mag ik daar bewijs van?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel heel nieuwsgierig natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen als ik jou was
Oefening baart kunst.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Felching is niet alleen dat!! Selectief lezen he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een rietje iemands aars uitzuigen
Waarom geloof je me niet gewoon op m'n woord?quote:
Ja het kon ook zonder rietjequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Felching is niet alleen dat!! Selectief lezen he?
Dirty girl....
Die brievenbus kunnen maar 2 mensen bij, dus dat denk ik nietquote:
Mja... bereid je voor op een heule nare kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel heel nieuwsgierig natuurlijk
Hier kun je ook heel mooi zeilenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb ze nu voor 2,05 p/s incl alles.
[..]
Dat is echt super gaaf! Hele mooie omgeving, geweldig water, mooie baaien. Ik zou er wel willen wonen
I willquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... bereid je voor op een heule nare kut
omdat mijn ogen betrouwbaarder zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet gewoon op m'n woord?
Ik onderschepte de postbodequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die brievenbus kunnen maar 2 mensen bij, dus dat denk ik niet
Leg eens uitquote:
Hoi tijnquote:
quote:
Ben helemaal vergeten om vanmorgen goedemorgen aan jullie te wensenquote:
En mijn ogen niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat mijn ogen betrouwbaarder zijn
richting de postbus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik onderschepte de postbode![]()
En hoi Flips en Myra
Is ook bijna dezelfde regioquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier kun je ook heel mooi zeilen
Ik heb echt totaal geen band met de clit.quote:
Belachelijk! Elke ochtend verwacht ik wel dat je even met je borstjes gaat zwaaien voor mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi tijn
[..]
[..]
Ben helemaal vergeten om vanmorgen goedemorgen aan jullie te wensenen de rest
Jawel, maar een onafhankelijke beoordeling kan nooit kwaadquote:
Ik zei toch dat het naar wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Sammz![]()
Damn![]()
![]()
Maar idd wel mooie kleurtjes
Ik ga nieteens een poging wagen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Sammz![]()
Damn![]()
![]()
Maar idd wel mooie kleurtjes
Jij zag die blue waffle foto zeker al op zeer jonge leeftijd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iK HEB ECHT TOTAAL GEEN BAND MET DE CLIT.
We moeten er het hele weekend op teren hè? Hoe moet dat als jij zo 3 maanden weg bent?quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar een onafhankelijke beoordeling kan nooit kwaad
Trust me, je wordt er spontaan homo van....quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga nieteens een poging wagen..
Blue wellik?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zag die blue waffle foto zeker al op zeer jonge leeftijd?
4quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
We moeten er het hele weekend op teren hè? Hoe moet dat als jij zo 3 maanden weg bent?!
Je bent van harte welkom!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook bijna dezelfde regioZou daar nog wel eens willen zeilen ja
Nu wil engeltje natuurlijk dat we er allemaal even naar kijken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Trust me, je wordt er spontaan homo van....
Doe ik maandag weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Belachelijk! Elke ochtend verwacht ik wel dat je even met je borstjes gaat zwaaien voor mij.
Rijstquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Nu al honger, zo maar aan de rijst beginnen denk ik.
die zag ik niet aankomen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
4?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
4
Huppel maakt zich er ook al druk om.
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
4
Huppel maakt zich er ook al druk om.
I am the master of the C.L.I.T. Remember this fucking face. Whenever you see C.L.I.T., you'll see this fucking face. I make that shit work. It does whatever the fuck I tell it to. No one rules the C.L.I.T like me. Not this little fuckquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen band met de clit.
Dank jequote:
Kut met kleurtjesquote:
Uhhmmmm ik zal er over nadenken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt een goedkope avond, ik heb geen honger meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oe misschien moet ik vandaag ook maar een keer iets gaan etenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Nu al honger, zo maar aan de rijst beginnen denk ik.
Nastyquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zag die blue waffle foto zeker al op zeer jonge leeftijd?
Wat is dit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
I am the master of the C.L.I.T. Remember this fucking face. Whenever you see C.L.I.T., you'll see this fucking face. I make that shit work. It does whatever the fuck I tell it to. No one rules the C.L.I.T like me. Not this little fuck
None of you little fucks out there. I AM THE C.L.I.T. COMMANDER! Remember that, commander of all C.L.I.T.s! When it comes down to business, this is what I do. I pinch it like this. OOH you little fuck. Then I rub my nose with it.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhhmmmm ik zal er over nadenken.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Die sneeuwvlokjesachtergrond stopt als een bericht te lang word. Dat valt me nu pas op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan, m'n bestequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit wordt een goedkope avond, ik heb geen honger meer.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhhmmmm ik zal er over nadenken.Gemenerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
IK HEB GEEN IDEE WAT HET IS, MAAR IK HEB GRAAG DAT ALLE LEKKERE MANNELIJKE HETERO'S EVEN KIJKEN!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu wil engeltje natuurlijk dat we er allemaal even naar kijken.
Moe, heb saaie college die nog een uur en 20 minuten duurt, geen concentratie, gelijk door naar werk, moe. Heb van mn fout geleerdquote:
Bohquote:
Ah! Laten we allemaal hele lange berichten gaan plaatsen dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die sneeuwvlokjesachtergrond stopt als een bericht te lang word. Dat valt me nu pas op.
Ja sorry, het geld was op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:49 schreef Myraela het volgende:
Die sneeuwvlokjesachtergrond stopt als een bericht te lang word. Dat valt me nu pas op.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE WAT HET IS, MAAR IK HEB GRAAG DAT ALLE LEKKERE MANNELIJKE HETERO'S EVEN KIJKEN!
IK HEB OOK GRAAG DAT IEMAND MIJN CAPSLOCK EVEN UITZET.
Dank u.
Meer ruimte voor bierquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou denken een tekst van de band Cliteaterquote:
AAAAAAAAAARGHquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten nachtbaggerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moe, heb saaie college die nog een uur en 20 minuten duurt, geen concentratie, gelijk door naar werk, moe. Heb van mn fout geleerd
Maar daarbuiten goed en daar?
[..]
Boh
Heb je gekeken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAAAAAARGH
HOLY MOTHERFUCKINH SHIT CHRIST
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
MOTHER OF GOD WHAT IS THIS THING?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moe, heb saaie college die nog een uur en 20 minuten duurt, geen concentratie, gelijk door naar werk, moe. Heb van mn fout geleerd
Maar daarbuiten goed en daar?
[..]
Boh
Doe normaal..... zo reageer je ook al op een gezonde versie....quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAAAAAARGH
HOLY MOTHERFUCKINH SHIT CHRIST
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
MOTHER OF GOD WHAT IS THIS THING?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe normaal..... zo reageer je ook al op een gezonde versie....
Ik heb nog nooit een smeriger plaatje gezienquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geef iig op, of je jezelf nu een winnaar kan noemen is een 2e
Sorry, veel langer dan 1 zin ga ik nooit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah! Laten we allemaal hele lange berichten gaan plaatsen dan.
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja sorry! Ik zal hier wel eens posten vanaf het strand
One guy one jarquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geef iig op, of je jezelf nu een winnaar kan noemen is een 2e
Niet? Er is in KPD een topic over dit soort gore dingen....quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een smeriger plaatje gezien
Ik zei al mn fout. Mn lichaam trekt het niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten nachtbaggeren
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja sorry! Ik zal hier wel eens posten vanaf het strand
Dat was toch een gezonde versie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe normaal..... zo reageer je ook al op een gezonde versie....
deze komt hoog binnen in de hitlijstenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een smeriger plaatje gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |