abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90356972
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Cpt. het volgende:
Vandaag een New Standard besteld, ben benieuwd :)
Dat is APC?

Pics?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 23 december 2010 @ 20:03:24 #202
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_90357264
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Dat is APC?

Pics?
Denk het wel.

Alhoewel H&M ook een New Standard heeft :')
Zag ik serieus in de H&M in Apeldoorn :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_90357411
Asos heeft nu sale max50% ;)

Oh heb mijn Edwin Sen Selvedge Skinny Chinch binnen :)
We fear that which we cannot see
pi_90366589
APC ja. Geen pics, heb hem vandaag besteld :P
  donderdag 23 december 2010 @ 22:50:40 #205
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_90366645
tvp

Net een 514 uit de US laten overvliegen. Hoop dat de douane 1 broek wel wil doorlaten. :)

Heb de 501 altijd wel erg aardig gevonden, maar net iets te hoge waist, en net te baggy. Ik hoop dat de 514 dan een schot in de roos is.

[ Bericht 27% gewijzigd door Stereotomy op 23-12-2010 23:06:55 ]
Confidence through competence
pi_90367952
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Denk het wel.

Alhoewel H&M ook een New Standard heeft :')
Zag ik serieus in de H&M in Apeldoorn :')
:') Ik liep laatst door Utrecht city, in de rode winkel, tering jantje wat hebben ze daar lelijke broeken :o
Echt ik keek mijn ogen uit, zoveel lelijke pre-washes, met in het groot G-STR erop. briljant _O_ Echt super mooi _O_
  zaterdag 25 december 2010 @ 00:26:23 #207
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_90419559
De rode winkel was toch best high-end als ik me niet vergiste? Maar schijnbaar niet :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:58:43 #208
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90428749
Ze verkopen bij de rode winkel heel veel verschillende soorten merken (Levi, Nudie, Kuyichi, Replay, Diesel, G-Star, Pall Mall en nog wat andere). Het meeste is inderdaad pre-wash, maar ze verkopen ook Dry's. M'n AJ Dry Dirt Organic komt er vandaan. ;)
pi_90434644
Klopt inderdaad, ze hebben zelfs ALD verkocht alleen dat duurde niet lang voordat ze die uit de collectie deden.
pi_90434812
Rode winkel is ook heel populair onder het jack&jones volk, om het zo maar te noemen. Die groep heeft niet bepaald veel vraag naar dry jeans, sterker nog, ik denk dat ze het verschil niet eens zouden weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90434984
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 16:49 schreef Blaxje het volgende:
Rode winkel is ook heel populair onder het jack&jones volk, om het zo maar te noemen. Die groep heeft niet bepaald veel vraag naar dry jeans, sterker nog, ik denk dat ze het verschil niet eens zouden weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha :') hier hetzelfde, ken genoeg mensen die denken dat ze hun prewash niet mogen wassen omdat die dan lelijk en heel erg licht zou worden.
pi_90438018
Ik heb hier een Nudie Big Bengt night thunder liggen, maatje 30 waist maar die zou eigenlijk zo tegen de 30,5 moeten. Naast de Night Thunder heb ik ook nog een Dirt Second hand washing maatje 31 die zit iets te los en een andere big bengt ook 30 waist. Deze laatste zit wel precies goed. De night thunder loop ik denk ik niet meer uit, heb hem al een paar keer aan gehad. Iemand een advies hoe ik hem ietsjes kan laten rekken? :) Hoe is al een keer in de wasmachine geweest :@
pi_90439112
Ligt eraan hoe vaak je hem aan hebt gehad, je loopt hem pas helemaal uit na een keer of 20is mijn ervaring
pi_90441477
Zo vaak heb ik hem wel aan gehad, maar kan ik bijvoorbeeld ermee onder een warme douche en hem dan aanhouden om hem iets verder uit te laten lopen? Ik snap niet dat er zoveel verschil in maten tussen tussen een verschillende washing bij Nudie..
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:16:12 #215
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_90441889
Prewashes kunnen wel faden.. is alleen stuk moeilijker.

Kijk maar.. http://mynudies.com/galle(...)mber&imageuser=14975

En nudie is gewoon raar qua sizing,zelfs broeken met dezelfde fit maar een dan een andere denim verschillen soms nog heel erg.

Ow en tenuedenimes heeft nu een webshop
pi_90442270
Maar ik wil hem niet faden he, ik wil hem bij de heup ietsjes groter hebben en ik weet niet of dat dat gaat lukken. Vandaar dat ik tips vroeg :)
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:35:12 #217
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_90442547
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Maar ik wil hem niet faden he, ik wil hem bij de heup ietsjes groter hebben en ik weet niet of dat dat gaat lukken. Vandaar dat ik tips vroeg :)
Plekken natmaken en dan een of andere sport gaan doen waar je je benen enorm heftig gebruikt.
Of iemand zoeken die nog dikker is en die even in je broek proppen. :D :P
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:42:03 #218
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90442764
Nu de kerst weer voorbij is en er van alle kanten weer wat geld toegestopt is 'om wat leuks mee te gaan doen', wil ik er eigenlijk wel een tweede dry-jeans bij. Tijdje geleden m'n eerste dry gekocht, Nudie AJ Dry Dirt Organic, die nog totaal niet aan het faden is. Zal wel door de stugheid komen.

Nou wil ik graag een andere erbij hebben. Ditmaal wil ik graag een jeans die wat makkelijker fade, en ook graag eentje met echt een low-rise, aangezien ik een hekel heb aan hoog opgetrokken broeken. Draag ze altijd precies onder de rand van m'n boxershort, en bij die Nudie merk ik gewoon dat dat eigenlijk te laag is. Verder geen skinny of tight, ik ben al lang en anders lijk ik nog langer, beetje tapered mag wel.

Ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig naar APC, en dan kom ik eigenlijk meteen uit bij de Petit Standard. Low-rise en zeker niet tight fit, meer neigend volgens mij zelfs naar straight. Of heb ik dit fout? En verder de vraag of APC's een beetje snel faden?

Nou heb ik ook meteen twee "problemen" bij die APC. De ene is dat ik en degene hier in huis geen creditcard hebben, dus ik kan hem niet bestellen via de website van APC. De tweede is dat er vier verschillende soorten zijn (twee soorten indigo en twee soorten 'washed black') bij de Petit Standard. Wat is het verschil? :o

Graag wat tips, misschien weet iemand nog wel een ander merk jeans wat zulke low-rise niet-tight jeans verkoopt?
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:54:29 #219
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_90443264
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef BigSmurf het volgende:
Nu de kerst weer voorbij is en er van alle kanten weer wat geld toegestopt is 'om wat leuks mee te gaan doen', wil ik er eigenlijk wel een tweede dry-jeans bij. Tijdje geleden m'n eerste dry gekocht, Nudie AJ Dry Dirt Organic, die nog totaal niet aan het faden is. Zal wel door de stugheid komen.

Nou wil ik graag een andere erbij hebben. Ditmaal wil ik graag een jeans die wat makkelijker fade, en ook graag eentje met echt een low-rise, aangezien ik een hekel heb aan hoog opgetrokken broeken. Draag ze altijd precies onder de rand van m'n boxershort, en bij die Nudie merk ik gewoon dat dat eigenlijk te laag is. Verder geen skinny of tight, ik ben al lang en anders lijk ik nog langer, beetje tapered mag wel.

Ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig naar APC, en dan kom ik eigenlijk meteen uit bij de Petit Standard. Low-rise en zeker niet tight fit, meer neigend volgens mij zelfs naar straight. Of heb ik dit fout? En verder de vraag of APC's een beetje snel faden?

Nou heb ik ook meteen twee "problemen" bij die APC. De ene is dat ik en degene hier in huis geen creditcard hebben, dus ik kan hem niet bestellen via de website van APC. De tweede is dat er vier verschillende soorten zijn (twee soorten indigo en twee soorten 'washed black') bij de Petit Standard. Wat is het verschil? :o

Graag wat tips, misschien weet iemand nog wel een ander merk jeans wat zulke low-rise niet-tight jeans verkoopt?
Wat is je budget?
Er zijn ook zat website's waar ze de PS verkopen en waar je met paypal kunt betalen hoor.
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:56:57 #220
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90443367
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wat is je budget?
Er zijn ook zat website's waar ze de PS verkopen en waar je met paypal kunt betalen hoor.
Budget ligt zo tussen de 100 en 150 euro, waar de PS dus precies tussenin valt. :)

Oh, en PayPal moet wel lukken, geloof dat ik dat ooit eens aangemaakt heb.
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:08:17 #221
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_90443885
www.contextclothing.com/item.php?id=665

Maar ik weet niet hoe slim je AJ vind maar deze wordt een stuk kleiner...
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:23:20 #222
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90444560
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef bokkepoot het volgende:
www.contextclothing.com/item.php?id=665

Maar ik weet niet hoe slim je AJ vind maar deze wordt een stuk kleiner...
Hmm, die valt qua maten toch wel kleiner uit dan ik had verwacht. Heb het even nagemeten, hij is qua maten vrijwel gelijk aan een G-Star broek (op de rise na eigenlijk) die ik al anderhalf jaar in de kast heb liggen en nooit draag, omdat ik hem te strak vind en veel te hoog moet dragen omdat het anders geen gezicht is... (ooit eens op de gok gekocht via internet voor 50 euro, geen succes :P )

Hoe zit het met de NS? Die is wat breder qua pijp, maar de rise is ook meteen stuk groter, en dat is juist niet de bedoeling. Ik heb namelijk totaal geen kont, dus dan lijkt het al veel sneller alsof het kruis heel laag hangt (zoals bij m'n Nudie), en dat wil ik nu juist een keer niet...
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:31:50 #223
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_90444861
Wat vind je van een nudie SJ dan ?
Daar vindt ik de kruis ook vrij laag van.
( alleen vindt ik daar de inseam en de fit echt niks)
Moet je maar eens rondkijken naar een Dry Japan.
Die fade qua snelheid echt geniale en fade ook mooier dan een NS.
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:48:45 #224
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90445519
Die SJ heeft inderdaad ook een vrij lage rise, best wonderlijk trouwens ook dat een Slim Jim eigenlijk helemaal niet zo Slim is, ik dacht altijd dat die veel tighter waren. Zo'n Dry Japan lijkt me wel wat. :)

Wat vindt jij dan fout aan de inseam en fit?
  zondag 26 december 2010 @ 00:15:25 #225
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_90446564
Als je je budget nou verdubbelt dan is de Momo 0701 wellicht wat voor je :P

Maar ik zou inderdaad gaan voor APC in die prijsklasse. Ik denk dat het net wat degelijker is als een Nudie.

Ikzelf vind Nudie overigens niks, en dat is niet door de fits en of kwaliteit, maar door de backpocket branding, welke je overigens wel kan verwijderen... Maar de oranje threads vind ik echt niet mooi. Precies dezelfde reden dat ik Jean Shop's ook niet mooi vind.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')