Dat is APC?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Cpt. het volgende:
Vandaag een New Standard besteld, ben benieuwd
Denk het wel.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Denk het wel.
Alhoewel H&M ook een New Standard heeft
Zag ik serieus in de H&M in Apeldoorn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:49 schreef Blaxje het volgende:
Rode winkel is ook heel populair onder het jack&jones volk, om het zo maar te noemen. Die groep heeft niet bepaald veel vraag naar dry jeans, sterker nog, ik denk dat ze het verschil niet eens zouden weten.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier hetzelfde, ken genoeg mensen die denken dat ze hun prewash niet mogen wassen omdat die dan lelijk en heel erg licht zou worden.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Plekken natmaken en dan een of andere sport gaan doen waar je je benen enorm heftig gebruikt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Maar ik wil hem niet faden he, ik wil hem bij de heup ietsjes groter hebben en ik weet niet of dat dat gaat lukken. Vandaar dat ik tips vroeg
Wat is je budget?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef BigSmurf het volgende:
Nu de kerst weer voorbij is en er van alle kanten weer wat geld toegestopt is 'om wat leuks mee te gaan doen', wil ik er eigenlijk wel een tweede dry-jeans bij. Tijdje geleden m'n eerste dry gekocht, Nudie AJ Dry Dirt Organic, die nog totaal niet aan het faden is. Zal wel door de stugheid komen.
Nou wil ik graag een andere erbij hebben. Ditmaal wil ik graag een jeans die wat makkelijker fade, en ook graag eentje met echt een low-rise, aangezien ik een hekel heb aan hoog opgetrokken broeken. Draag ze altijd precies onder de rand van m'n boxershort, en bij die Nudie merk ik gewoon dat dat eigenlijk te laag is. Verder geen skinny of tight, ik ben al lang en anders lijk ik nog langer, beetje tapered mag wel.
Ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig naar APC, en dan kom ik eigenlijk meteen uit bij de Petit Standard. Low-rise en zeker niet tight fit, meer neigend volgens mij zelfs naar straight. Of heb ik dit fout? En verder de vraag of APC's een beetje snel faden?
Nou heb ik ook meteen twee "problemen" bij die APC. De ene is dat ik en degene hier in huis geen creditcard hebben, dus ik kan hem niet bestellen via de website van APC. De tweede is dat er vier verschillende soorten zijn (twee soorten indigo en twee soorten 'washed black') bij de Petit Standard. Wat is het verschil?![]()
Graag wat tips, misschien weet iemand nog wel een ander merk jeans wat zulke low-rise niet-tight jeans verkoopt?
Budget ligt zo tussen de 100 en 150 euro, waar de PS dus precies tussenin valt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat is je budget?
Er zijn ook zat website's waar ze de PS verkopen en waar je met paypal kunt betalen hoor.
Hmm, die valt qua maten toch wel kleiner uit dan ik had verwacht. Heb het even nagemeten, hij is qua maten vrijwel gelijk aan een G-Star broek (op de rise na eigenlijk) die ik al anderhalf jaar in de kast heb liggen en nooit draag, omdat ik hem te strak vind en veel te hoog moet dragen omdat het anders geen gezicht is... (ooit eens op de gok gekocht via internet voor 50 euro, geen succesquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef bokkepoot het volgende:
www.contextclothing.com/item.php?id=665
Maar ik weet niet hoe slim je AJ vind maar deze wordt een stuk kleiner...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |