Goede garp hè?quote:
Geodon garp mang!quote:
??quote:Op zondag 5 december 2010 18:34 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Kut iMovie!
WEEEER NIET GOED AAAAAAAAAAAARGH#$!#$!#$^#%^%$^$%@$%@
Dit was trouwens mijn referentie.quote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaan
Maar zou je niet meer vanaf statief schietne, wel bewegende beelden dan. Want nu zit er veel geschud en drukke dingen in die er soms niet lekker bijpassen. Vooral als er ingezoomd wordt in de diepte naar mensen die op de achtergrond weglopen
Klopt! Dat ontken ik ook nietquote:
Maar dat is ook gewoon een held!quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dit was trouwens mijn referentie.
Een van mijn helden!
Aan apple kan het natuurlijk niet liggenquote:Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klopt! Dat ontken ik ook niet
Maar elke keer dat ik een filmpje exporteer is hij of zo groot als een postzegel of heeft de slechte kwaliteit ever!!
Maar nu komt het goed! 20 minuten exporteren, dan uploaden en dan een oordeel vellen
sudo: -apt get update: block apple-fanboysquote:Op zondag 5 december 2010 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aan apple kan het natuurlijk niet liggen
[/fanboy]
M'n MacBook begint na 4 jaar nu wel ouderdomsverschijnselen te krijgenquote:Op zondag 5 december 2010 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aan apple kan het natuurlijk niet liggen
[/fanboy]
Ik ga deze week een nieuwe MacBook Pro ophalen!quote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
M'n MacBook begint na 4 jaar nu wel ouderdomsverschijnselen te krijgen
Tijd voor een nieuwe!
Eerst van de week deze ophalen:
[ afbeelding ]
Ik heb net een nieuwequote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ga deze week een nieuwe MacBook Pro ophalen!
Niks, maar dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat dribbel zegt... wat maken die dingen nou zoveel beter dan een normale laptop?
En niets roepen over het design, want dat boeit me niet en heeft weinig met de eigenlijke werking te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |