Hee, stond die niet laatst op gitaarmarkt? Mooi ding!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Net 6,5 uur in de auto gezeten. Wel een leuke gitaar erbij! (helaas niet voor mij, maar ik mag er wel even op passen!)
[ afbeelding ]
Mijn hoop, wat doe jequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
hmm, ik het geloof ik iets te snel een reactie neergepleurd. Ik kan zo ook niets verzinnen.
Blij dat wij niet aan sinterklaas doen.
Mijne gelukkig welquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Deze weegt tenminste niet als dieplood
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Net 6,5 uur in de auto gezeten. Wel een leuke gitaar erbij! (helaas niet voor mij, maar ik mag er wel even op passen!)
[ afbeelding ]
Wait, whut?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef Man_Made_God het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar vandaag was het zover:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt:quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hee, stond die niet laatst op gitaarmarkt? Mooi ding!
Is dat een Boston-koffer?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu je het zegt:
Mooie foto's ook! Helaas niet voor mij
[ afbeelding ]
Puur toeval dat we twee totaal verschillende Gretsches op één dag kopen? What are the oddsquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Yep, én puur toeval: what are the odds!?
Gretsch dus...quote:
Ah, ook een Gretsch-koffer. Ik vreesde even dat het er één van Boston was, daar zou de gelijkenis alleen maar groter van zijn geworden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Puur toeval dat we twee totaal verschillende Gretsches op één dag kopen? What are the odds
[..]
Gretsch dus...
Ja, voor die prijs wel ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef TeleluvR het volgende:
Bij zo'n gitaar verwacht ik een bijbehorende koffer...
Goed, goed, probeersel:quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
Vind van het nummer wat je wil, maar ik vind er wel een erg lekker gitaarstuk inzitten
(1:30 - 1:45). Heeft iemand enig idee hoe ik geluid kan benaderen?
Ik heb zitten kloten met van alles en nog wat maar het wil nog niet echt vlotten.
Verder is er niks over het nummer bekend (zeker niet het gitaarwerk), dus dat is ook een beetje naatje.
Kan iemand mij verder helpen?
Vooral die laatste twee regelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Goed, goed, probeersel:
Voor Jildau heeft sinterklaas een theedoos,
Ergens is dit cadeau vrij schaamteloos.
Want wat moet je nou met zo'n cadeau?
Nou dacht sint zo,
Beter dat dan een idioot knutselcadeau.
Je kunt het vullen met thee,
of als je het wilt met antivriesspray.
Dit gedicht gaat zoals je merkt nergens over,
Maar dacht The_Dean, er staat immers ook niets tegenover.
Hij is wel klaar met dit hele gedoe,
met dit commerciële geldkoe.
Dus als nooit meer over sinterklaas begint,
dan vind The_Dean je een topkind!
Zo, en vraag me nooit meer voor gedichten schrijven. Schijtzooi.
Iemand nog suggesties voor eerder geposte video? Dit dus:
[..]
Maak er zelf een, of druk een diepvriespizza in de oven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:22 schreef blckbb het volgende:
Ik wacht verdomme een uur op m'n pizza![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist ja....
[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 04-12-2010 18:53:11 ]
Inderdaad. Met lampjes die vlammen simuleren. Best wel nice opzich...quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef wimjongil het volgende:
wtf is dat? een besneeuwde vuurkorf met hout erin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 04-12-2010 20:46:03 ]
he, zoeen heb ik ook gehad, nog altijd spijt van dat ik hem heb weg gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook zo een gehad (staat nog wel een foto in m'n fobo) maar dat ding was altijd onstemt omdat ik er te hard op harkte. (lang leve de Telecaster!!!)quote:Op zondag 5 december 2010 01:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
he, zoeen heb ik ook gehad, nog altijd spijt van dat ik hem heb weg gedaan
Vetquote:
Niks mis met fietsen.quote:Op zondag 5 december 2010 02:39 schreef blckbb het volgende:
Om 2 uur nog 6km naar huis moeten fietsen is minder leuk. Maar het weekend was goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |