droog broodje om te dopen?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:00 schreef Purdey het volgende:
Een krentenbol, en een beker optimel. Voor de lunch heb ik een pakje cup a soup kip bij me, en denk dat ik een droog broodje koop. Misschien nog iets van fruit erbij, of een stukje chocolade truffeltaart
lekker!!quote:
Dat klinkt iig al een stuk beter dan die andere 'studentenklassieker' die ik laatst van een vriendin van mijn vriendin hoorde... Pasta met zuivelspread en tomatenpuree.. Bleeeh.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:56 schreef renzell het volgende:
Vanavond een klassieker uit de studententijd.Pasta met spinazie, champs, een rood uitje, wat knof, lekker veel peper, zalmsnippers en kruidenkaas. Daarnaast een tomatensalade.
Jaaaquote:
Gatver.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Dat klinkt iig al een stuk beter dan die andere 'studentenklassieker' die ik laatst van een vriendin van mijn vriendin hoorde... Pasta met zuivelspread en tomatenpuree.. Bleeeh.
De mijne niet, rode mul heeft zo verschrikkelijk veel graten!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Lang geen rode mul gegeten, maar het echt mijn lievelingsvis.
Zijn die garnalen lekker? Dat lijkt me echt zó viesquote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
2 hamburgers en 4 garnalen met cocktailsaus (McD)
nee hoor gewoon garnalen met een krokant korstjequote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zijn die garnalen lekker? Dat lijkt me echt zó vies
o!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:10 schreef minilot het volgende:
Ben varkensvlees aan het stoven in roomboter en bier, met sjalotten en paddestoelen.
Daar gaat straks nog room bij, en bloem, en blauwe kaas. Dat schep ik in een ovenschaal, leg er een dekseltje van korstdeeg op, en dan nog even in de oven.
Wat denk jij dat gorgonzola is, dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Wij eten de andere helft van de zuurkoolschotel van dinsdag opgoedkoop maar lekker
met nog wat extra gorgonzola en kaas
Ew!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:23 schreef Muck het volgende:
Aardappels en snijbonen.
We hadden er een beenhammetje bij, maar deze bleek bedorven te zijn
Lekker! *Jaloers*quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef minilot het volgende:
Als lunch patatten van knolselderij in een hete oven aan het bakken. Er zit wat olie met knoflook en kerrie overheen.
Straks opeten met mayo!
Mayple syrupquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:36 schreef Curiosity het volgende:
Pancakes met maple syrup en een sappie.
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef Purdey het volgende:
Vanavond Indiaase kerriesoep met kipfilet en kokosmelk. Erbij afbakbroodjes
Is het ook! Wel uit een pakje overigensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |