Totaal onverantwoord, een zwangere vrouw die in dit totale noodweer de straat op moet! Mense, ope je oge!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
De chocolademelk was heerlijk
Straks even dik inpakken en even wandelen naar de markt
Hallo deze neem ik ff meequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh doen we dat toch een andere keer. Krijg je dr 2. Eentje voor je verjaardag en eentje omdat ik zo gul ben!
+10quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
20 Talietjes voor je spot?
nee J dan had er wel , uiteten ,hotelletje , neuken gestaan ?quote:
Je staf is dus onberoerd gebleven met Sinterklaas?quote:Op zondag 5 december 2010 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
nee J dan had er wel , uiteten ,hotelletje , neuken gestaan ?
De dag is nog niet omquote:Op zondag 5 december 2010 12:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je staf is dus onberoerd gebleven met Sinterklaas?
+3 herkenbaar!quote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef n00cL30n het volgende:
Was top J. Het dochtertje heeft weer eens gruwelijk veel kadootjes gekregen.
(Om je rot te schamen zo veel!)
Te grappig voor woorden, maar zo gebruikelijk als een brandweer man die vlammetjes blust.quote:
Heb je hem besteld ?quote:
ik verwacht niet dat die spontaan wordt afgeleverd ?quote:
Niet?quote:Op maandag 6 december 2010 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat die spontaan wordt afgeleverd ?
Mja, als die weer pas in april aangekondigd wordt en een paar maanden later in NL verkrijgbaar is...quote:Op maandag 6 december 2010 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon ff wachten op de iPad 2 KoM.
Half jaartje. Tis niet alsof je nu niets kanquote:Op maandag 6 december 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, als die weer pas in april aangekondigd wordt en een paar maanden later in NL verkrijgbaar is...
Bij jeuk moet je krabben S.quote:Op maandag 6 december 2010 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Half jaartje. Tis niet alsof je nu niets kan
Je kan beter de oorzaak voor de jeuk wegnemen ipv een beetje halfslachtig krabben. Ik wacht nog een generatie af.quote:
Ik verwacht vandaag dat ik mijn SINTpad krijgquote:Op maandag 6 december 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
DAAR GAAN WE AAN KAPOT MENSE OPE JE OGEN!!!11
BB's zijn kut. Maar aan een iPhone 4 heb ik nog geen jeuk. De 3GS doet het prima.quote:Op maandag 6 december 2010 09:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een iPhone 4. ipv die stink BB.
Als apple nu eens zorg voor een soortgelijk abo als voor BB. Dat mail buiten je datapakket valt... Dan krijg ik 'm wel geregeld.
BB's zijn kut J.quote:Op maandag 6 december 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
BB's zijn niet kut KOM , BB"s zijn niet vooor niks zakelijk gezien het meest gebruikt.
en de enige op afstand managebare telefoons voor NOOBS.
Regel jij een andere telefoon die ik volledig kan resetten op afstand en de juiste settings erin zetten als onze chief weer is op een of ander continent verblijft.quote:
Wat heb ik daar als gebruiker mee te maken??quote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Regel jij een andere telefoon die ik volledig kan resetten op afstand en de juiste settings erin zetten als onze chief weer is op een of ander continent verblijft.
Jij als gebruiker hebt daarmee te maken dat als je een of andere randdebiel bent die niet met een telefoon kan omgaan zn mailsettinsg weet te verneuken geen mail meer kan lezen als je op een of ander tropisch eiland zit, en ik dat met een BB direct voor je kan herstellen en met een iphone dan wel andere smartphone de dombo handmatig moet gaan helpen , inefficient.quote:Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heb ik daar als gebruiker mee te maken??
het is een smartphone die niet smart is, waar niet mee te surfen valt, waar geen app voor te krijgen is, die uit elkaar valt als je er naar kijkt.
Het is een bagger tyfus ding. Het enige wat dat kreng goed doet is berichten organiseren.
Bullshit, het enige wat mij betreft de BB de zakelijke keuze maakt is niet de beheersbaarheid maar de abonnements kosten voor mail. Als dat mogelijk wordt op een iphone of android stort BB in als een kaartenhuis.quote:Op maandag 6 december 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij als gebruiker hebt daarmee te maken dat als je een of andere randdebiel bent die niet met een telefoon kan omgaan zn mailsettinsg weet te verneuken geen mail meer kan lezen als je op een of ander tropisch eiland zit, en ik dat met een BB direct voor je kan herstellen en met een iphone dan wel andere smartphone de dombo handmatig moet gaan helpen , inefficient.
Zolang er geen andere remote manegebare telefoons komen zijn blackberry's het enige zakelijke alternatief.
Ik push geregeld settings , overigens wel steeds naar dezelfde gebruiker en nee hij is niet dom maar niet handig met telefoonsquote:Op maandag 6 december 2010 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bullshit, het enige wat mij betreft de BB de zakelijke keuze maakt is niet de beheersbaarheid maar de abonnements kosten voor mail. Als dat mogelijk wordt op een iphone of android stort BB in als een kaartenhuis.
Want met de 40 BB's hier intern is het nog NOOIT voorgekomen dat er remote settings gepushed moesten worden in de afgelopen 4 jaar.
Proficiat, je hebt de enige gebruiker in de wereld gevonden waarvoor een BB daadwerkelijk een betere gebruikers telefoon is dan een android of iOS based telefoon.quote:Op maandag 6 december 2010 10:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik push geregeld settings , overigens wel steeds naar dezelfde gebruiker en nee hij is niet dom maar niet handig met telefoons
Jesters!quote:
En dat!quote:Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef NJ het volgende:
Sowieso is een smartphone toch totaal failliet als hij pre-paid te verkrijgen is....
Ongetwijfeldquote:Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Proficiat, je hebt de enige gebruiker in de wereld gevonden waarvoor een BB daadwerkelijk een betere gebruikers telefoon is dan een android of iOS based telefoon.
Stel je niet zo aan Jquote:
De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.quote:Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Jvoor een knappe gebruiker vind ik ook een iphone en een android stukken beter , maar voor de "sufkutten" onderons en voor het beheersbaar houden is de bb een uitkomst en nu moeten we niet met zn allen net doen alsof het compleet ruk is want het is niet voor niks de meest gebruikte zakelijke telefoon en dat is niet alleen om het dataabonnement
Tja ik kan echt geen andere reden bedenken. Het scheelt gewoon verschrikkelijk veel geld als je regelmatig in het buitenland komt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Jvoor een knappe gebruiker vind ik ook een iphone en een android stukken beter , maar voor de "sufkutten" onderons en voor het beheersbaar houden is de bb een uitkomst en nu moeten we niet met zn allen net doen alsof het compleet ruk is want het is niet voor niks de meest gebruikte zakelijke telefoon en dat is niet alleen om het dataabonnement
quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.
(Moet er wel bijzeggen dat wij vooraal 8800's en 8820's hebben weggezet, ik weet niet hoe bruikbaar de laatste modellen zijn...)
Je hebt gelijk als je zegt dat het de enige écht te beheren oplossing is maar dat maakt het nog geen toffe oplossing. Bij gebrek aan beter de grootste worden is Windows tenslotte ook gelukt.
Nah dat + beheersbaarheid is wat mij betreft al genoeg reden om geen ander iets te nemenquote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja ik kan echt geen andere reden bedenken. Het scheelt gewoon verschrikkelijk veel geld als je regelmatig in het buitenland komt.
Dat + een beetje internetten wat moet een sufkut er nog mee mee dan ?quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.
Nog steeds even kut op een bold 9700 EN OS 6 schijnt niet echt een verbetering te zijn. INderdaad is mail net bruikbaar en ook DAT zit vol met "dat moet je maar net weten". Zoals het feit dat bv de T naar de Top van je mail springt en de N en P naar de volgende (Next) en vorige (Previous) dag springt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
(Moet er wel bijzeggen dat wij vooraal 8800's en 8820's hebben weggezet, ik weet niet hoe bruikbaar de laatste modellen zijn...)
Plus dat dat een feature is die alleen de systeem beheerder interesseert. Management is alleen geinteresseerd in de kosten en vaart blind op systeembeheer die zegt dat ze enorm veel beheerkosten gaan besparen. Dan tellen ze zelf het gebrek aan dataroaming kosten bij die besparing op et voila.... de meest gebruikte zakelijke telefoon.quote:Je hebt gelijk als je zegt dat het de enige écht te beheren oplossing is maar dat maakt het nog geen toffe oplossing. Bij gebrek aan beter de grootste worden is Windows tenslotte ook gelukt.
Internetten op een BBquote:Op maandag 6 december 2010 12:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat + een beetje internetten wat moet een sufkut er nog mee mee dan ?
Klopt. Onze hele RvB heeft het ding al afgezworen en verzopen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Plus dat dat een feature is die alleen de systeem beheerder interesseert. Management is alleen geinteresseerd in de kosten en vaart blind op systeembeheer die zegt dat ze enorm veel beheerkosten gaan besparen. Dan tellen ze zelf het gebrek aan dataroaming kosten bij die besparing op et voila.... de meest gebruikte zakelijke telefoon.
En grotere n00bs zijn er niet dus.quote:Op maandag 6 december 2010 12:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klopt. Onze hele RvB heeft het ding al afgezworen en verzopen..
Ach het weer + nu.nl gaat primaquote:Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Internetten op een BBGrapjas.
ook niks bedoel je ?quote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
Goed, ondertussen thuis ivm zieke kleuter (die nu op de bank ligt te slapen).
Altijd verbazingwekkend hoeveel je thuis gedaan krijgt ivm op de zaak. Heerlijk!
Uiteraard JK, uiteraard!quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als kinderloze vind ik van die mensen die hun werk uit hun handen laten vallen zodra hun bloedje een snotneus heeft uiteraard tuig van de rochel.
Enkeltje Polen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als kinderloze vind ik van die mensen die hun werk uit hun handen laten vallen zodra hun bloedje een snotneus heeft uiteraard tuig van de rochel.
Wat? En die verspilling van treincapaciteit op de koop toe nemen zeker? Ik zeg gewoon tegen een muur. Klaar!quote:
Tuig van de richel.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja sorry dat moest dus eigenlijk onder mijn "JohnnyKnoxville" account. Je weet wel, het account wat ik gebruik om de kinderloze Applehater mee uit te hangen!quote:
ik snap het J.quote:Op maandag 6 december 2010 16:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja sorry dat moest dus eigenlijk onder mijn "JohnnyKnoxville" account. Je weet wel, het account wat ik gebruik om de kinderloze Applehater mee uit te hangen!
Anders doe je dat alsnog ff ?quote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al eens geopperd dat alle chinezen een pijnlijke dood moeten sterven?
Hmmm ja heeft ook weinig nut om het in twee topics te spammen , maar het zuigt wel idd.quote:Op maandag 6 december 2010 19:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Snap ik. Had het hele gedoe gemist joh. Zwaar klote weer..
quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja heeft ook weinig nut om het in twee topics te spammen , maar het zuigt wel idd.
Ben er wel weer ff klaar mee voor vandaag .
Wellus J.quote:
Dat begrijpt ik toch Swetsquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat bedoel ik natuurlijk op een hele mannelijke, niet gay, manier.
Dat spreekt voor zich
Najah 1 na laatste dan !quote:
Niet op een manier dat je zegt van ik jank 'm d'r gelijk ff in bij je?quote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat bedoel ik natuurlijk op een hele mannelijke, niet gay, manier.
Dat spreekt voor zich
Mn anus wat doe je J.quote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet op een manier dat je zegt van ik jank 'm d'r gelijk ff in bij je?
Scheelt stukken J , toch gauw een minuut of 30.quote:
Ik weet nog dat eloise en ik op een gegeven moment echt spuugziek waren van alle vooronderzoeken. NOG een keer inleveren voor een onderzoekje NOG een keer een echootje. Dus wij helemaal strijdvaardig naar het ziekenhuis. "Ja... we gaan maar eens beginnen".quote:Op maandag 6 december 2010 19:54 schreef Joene het volgende:
Maar het is wel weer ff genoeg voor nu , 20 december gesprek in ziekenhuis om ff te kankeren over alles wat in onze ogen misging in deze poging en waardoor we het gevoel hebben dat het door het ziekenhuis al voor een groot deel is verneukt.
Neh. Misschien bij zijn meissie ff. Gewoon als troost.quote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet op een manier dat je zegt van ik jank 'm d'r gelijk ff in bij je?
Ach het komt uiteindelijk goed dat geloof ik echt en ik geloof ook echt in die techniek van ivf enzo, maar het ge-eikel van het streekziekenhuis die ons verwezen naar Amc , en het AMc weer naar het streekziekenhuis over wie nou wat bepaalde qua medicijnen en wanneer, het doorgeven van het terugplaatsen van het aantal embryo's en dan dus verkeerd doen ,etc . Dat gaan we even bespreken de 20e.Mark Rutte en zn regime maken het voor de IVF pogingen niet beter op dus die paar kansen die we hebben wil ik wel graag zo goed mogelijk benut zien.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet nog dat eloise en ik op een gegeven moment echt spuugziek waren van alle vooronderzoeken. NOG een keer inleveren voor een onderzoekje NOG een keer een echootje. Dus wij helemaal strijdvaardig naar het ziekenhuis. "Ja... we gaan maar eens beginnen".
Maar in die paar IVF klinieken die ons land rijk is, is het natuurlijk ook lopende band werk. En je moet inderdaad af en toe op je strepen gaan staan om gehoord te worden. Veel succes en.... just hang in there. Op een gegeven moment lukt het!
Zo lekker mn dop in de utrogestan !quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neh. Misschien bij zijn meissie ff. Gewoon als troost.
Ja dat begrijp ik. Wij zijn hier ook doelbewust gelijk naar het Dijkzicht gegaan. Kan wel naar het ziekenhuis die hier een straat achterzit, maar dan zou ik uiteindelijk bij een succesvolle punctie alsnog met een paar eitjes in een thermoskan naar het Dijkzicht gereden moeten hebben gezijn geworden.quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach het komt uiteindelijk goed dat geloof ik echt en ik geloof ook echt in die techniek van ivf enzo, maar het ge-eikel van het streekziekenhuis die ons verwezen naar Amc , en het AMc weer naar het streekziekenhuis over wie nou wat bepaalde qua medicijnen en wanneer, het doorgeven van het terugplaatsen van het aantal embryo's en dan dus verkeerd doen ,etc . Dat gaan we even bespreken de 20e.Mark Rutte en zn regime maken het voor de IVF pogingen niet beter op dus die paar kansen die we hebben wil ik wel graag zo goed mogelijk benut zien.
Dat dus de afstand naar het AMC om ff snel 2 seconde een echo te doen is niet echt fijn / realistisch om te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Wij zijn hier ook doelbewust gelijk naar het Dijkzicht gegaan. Kan wel naar het ziekenhuis die hier een straat achterzit, maar dan zou ik uiteindelijk bij een succesvolle punctie alsnog met een paar eitjes in een thermoskan naar het Dijkzicht gereden moeten hebben gezijn geworden.
Dus dan dat half uurtje meer per keer maar geïnvesteerd en direct naar het Dijkzicht. Maar ja... jullie zitten wel een behoorlijk eind van het AMC af.
Onzin, gewoon doorrijden!quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:02 schreef Joene het volgende:
Zo de snelweg waar ik langs moet is afgesloten ! Ik blijf nog even lekker thuis !
Ja doe ik ook als het licht is en de snelweg open.quote:
Ik weet het nietquote:
De kabelweg is goed te doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:16 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. hier ook maar even kijken wat mogelijk is.
ik gaat over 30 minuten naar het werk, afspraak om half 12.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb 2 straten gelopen met de fiets tot ik op een doorgaande weg kwam waar enigzins gestrooid was, de dijk was ook wel te doen als je de fietspaden maar mishield en hier ter plaatse is het een godswonder dat ik niks gebroken heb zo glad was het.
Kan me niet altijd even goed concentrerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef KingOfMars het volgende:
Thuiswerken is altijd okay wat mij betreft.
Daar heb ik juist meer last van op de zaak. Bijvoorbeeld door zoeen werkoverleg wat ik nu hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan me niet altijd even goed concentreren
Ja hubbie gaat net weg naar zijn werk!quote:
Geil! Ehm. Gezellie!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hubbie gaat net weg naar zijn werk!
Ohja, dat heb ik ook bijna. Ik ga voor ass. hoofd ICT denk ik J.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:05 schreef Joene het volgende:
Goed straks functionerings gesprek , moet ik nog wat voorbereiden ? zal ik mn bureau vast leegruimen ?
Dat zei ik ook J.quote:
Hangen je jesters ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:06 schreef Tally het volgende:
Ik ben al uit bed!
En al veel gedaan. Nu even hangen en dan zo nog even mijn media center uitpluizen
Nee die worden steeds steviger en ronder.quote:
maarja Swets , volgens een JK moeten we blij zijn met onze baan ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kreeg een maand terug 10%
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga jij nu ook zo een dikke SUV kopen, net als [anderen hier]?
*mail checkt*quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die worden steeds steviger en ronder.
Ik heb nog wel een mooie BX 16 TZi Automatique in de aanbieding uit 1991!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Joene het volgende:
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.
Ja gezeik. Leuk dat geld, maar al die verantwoordelijkheden erbij is gewoon kut.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
maarja Swets , volgens een JK moeten we blij zijn met onze baan ofzo.
Mijn SUV is ook een franse roemeen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.
Precies, nu verwachten ze dat ik volgend jaar met verbeteringen komquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja gezeik. Leuk dat geld, maar al die verantwoordelijkheden erbij is gewoon kut.
Ja en dat je altijd op tijd ben enzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies, nu verwachten ze dat ik volgend jaar met verbeteringen kom
Dat niet hoor , ik ben altijd eerder dan de meestequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dat je altijd op tijd ben enzo.
Hmmm de enige kop die ik zag was die verongelijkte van die manager van mij toen ik zei dat die receptioniste misschien kon afkopen met 5% maar mij nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar mijn gesprek. We doen er al een jaar over om te beschrijven wat ik nu eigenlijk doe en ondertussen ben ik alweer aan het doorgroeien naar iets heel anders. Wil wel eens spijkers met koppen zien enzo.
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm de enige kop die ik zag was die verongelijkte van die manager van mij toen ik zei dat die receptioniste misschien kon afkopen met 5% maar mij niet
Publieke sector is dat altijd moeilijker. Maar dat je geen duidelijke functieomschrijving hebt verbaasd me dan weer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.
J ik kan het ook alleen zeggen en dan wordt er gezegd we kijken ernaar en hoor ik ook niks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.
Hoe meer mensen eruit hoe beter .quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier wordt gezegd geen loonsverhoging buiten kleine inflatiecorrectie (1% oid) en nóg vliegen er mensen uit..
Nouja hij is er wel maar matcht totaal niet met de realiteit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Publieke sector is dat altijd moeilijker. Maar dat je geen duidelijke functieomschrijving hebt verbaasd me dan weer.
Ah, nou das al meer dan hier. Ik HEB geen functie omschrijving en de verwachtingen hier zijn per definitie niet realistisch. Mijn baas had vandaag nog de briljante opmerking dat we ff met Apple contact op moesten nemen zodat ze timemachine voor onze NAS zouden enablen. Je weet tenslotte maar nooit of ze wellicht gisteren hun policy hebben gewijzigdquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja hij is er wel maar matcht totaal niet met de realiteit.
Bwehehehehehe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, nou das al meer dan hier. Ik HEB geen functie omschrijving en de verwachtingen hier zijn per definitie onreeel. Mijn baas had vandaag nog de briljante opmerking dat we ff met Apple contact op moesten nemen zodat ze timemachine voor onze NAS zouden enablen. Je weet tenslotte maar nooit of ze wellicht gisteren hun policy hebben gewijzigd
Alle NAS's behalve timecapsulequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er NASdozen zónder Timemachine-ondersteuning?
Dus al die Synology, Netgears en weetikveelwats die ondersteunen dat officieus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alle NAS's behalve timecapsule
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dus al die Synology, Netgears en weetikveelwats die ondersteunen dat officieus?
Ok wist ik niet. Ze adverteren er anders wel mee. Dat het op mijn FreeNAS bakkie maar een knutselfeature is wist ik welquote:
Dat klopt, ik heb hier een LG staan die ook TM compatible zou zijn, maar dat was pas zo na een firmware update.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok wist ik niet. Ze adverteren er anders wel mee. Dat het op mijn FreeNAS bakkie maar een knutselfeature is wist ik wel.
Maar goed als de rest het ook doet kun je het toch gewoon implementeren? Het werkt prima, ook op mijn FreeNAS.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb hier een LG staan die ook TM compatible zou zijn, maar dat was pas zo na een firmware update.
Als de rest in de sloot springt moet Swets dat ook doen volgens jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed als de rest het ook doet kun je het toch gewoon implementeren? Het werkt prima, ook op mijn FreeNAS.
Ik heb in mijn huidige nas geen AFP support. En je weet nooit wat apple over 2 maanden aanpast. Ik vind het erg tricky om het op je verpakking te zetten. Want het zijn vuige leugens KoM!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar goed als de rest het ook doet kun je het toch gewoon implementeren? Het werkt prima, ook op mijn FreeNAS.
Ben je om 22 uur ook mee klaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga maar naar m'n nest de nieuwste King verder uitlezen.
Met wie ?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die Taly heeft er wel zin an denk ik?
Oi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Tally het volgende:
En ik ga zo lekker naar bed
Eerst mijn thee op drinken!
Ik doe nog niks hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef Tally het volgende:
Ik word hier gewoon bevoeld.
In mijn tieten geknepen enzulks
Toen ik van het weekend gewoon voelde bij zo een totale stranger kreeg ik een klapquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef Tally het volgende:
Ik word hier gewoon bevoeld.
In mijn tieten geknepen enzulks
Echt, vrouwen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Toen ik van het weekend gewoon voelde bij zo een totale stranger kreeg ik een klap
Ik denk dat ik ook een knal zou krijgen als ik een wildvreemde bij zijn piemel zou grijpen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Toen ik van het weekend gewoon voelde bij zo een totale stranger kreeg ik een klap
ik kon er ook niks aan doenquote:
Ligt eraan hoe hard je grijpt en of je met herhalende bewegingen grijpt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een knal zou krijgen als ik een wildvreemde bij zijn piemel zou grijpen.
Zo van die airbags?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kon er ook niks aan doenLiep er zo tegen an
Zo van die hele grote j.quote:
Ik denk dat de meeste het niet zullen waarderen J.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard je grijpt en of je met herhalende bewegingen grijpt?
De meeste zijn homo T!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste het niet zullen waarderen J.
Ach anale seks is ook best lekker J.!quote:
Als je homo bent bedoel je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach anale seks is ook best lekker J.!
Ook als je geen homo ben.quote:
Ik vin ze leuk J.quote:
Zo voor die zovty'squote:
Zo voor de spielerij J, en om naar te kijken dus vin ik vrij opwindend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gewoon zo om een beetje mee te rotzooien en doen?
Als ze bloot benne dan he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo voor de spielerij J, en om naar te kijken dus vin ik vrij opwindend.
Voor de hobby zeg maar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo voor de spielerij J, en om naar te kijken dus vin ik vrij opwindend.
Ja, succes!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef Tally het volgende:
Ik ga eens kijken of hubbie wil spelen met mijn airbags.
Fijne avond verder!
ja zo tot het tijd is voor de flamoes.quote:
En dan zo in 1x die 12cm erin?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef Joene het volgende:
[..]
ja zo tot het tijd is voor de flamoes.
Eerst ff een paar keer erop spugen he !quote:
Oh ik wacht nog ff misschien wip ik hem er nog ff in ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef KingOfMars het volgende:
Ik duik erin J. Ik trek (whehehehe) het niet meer! #ogendicht
Zet 'm op J. Heb er alle vertrouwen in en denk ook ff aan de vrouw!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik wacht nog ff misschien wip ik hem er nog ff in ?
Ken ze niet is an mij denken ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zet 'm op J. Heb er alle vertrouwen in en denk ook ff aan de vrouw!!!
Dus dan moet ik weer Beffen ?quote:
Ze is wel afgevallen J.quote:
Scheelt een cm of wat duiken ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat is de invloed daarvan op je snorkel?
ik hoef niet te klaren ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gewoon af en toe adem happen en je tong goed los maken J!
ik wel ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef KingOfMars het volgende:
Ik lig nog steeds niet op bed trouwens?
Vergeet je bikini niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:46 schreef Kreator het volgende:
Korte broek weer uit het vet halen dus.
Wat denk je zelf J ?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef KingOfMars het volgende:
Heb je 'm d'r nou nog ingeswaffelt J?
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef KingOfMars het volgende:
Noem je Krea nu een lelijke, zwartgeklede emo?
Zeg je nu dat Krea liegt over z'n enorme piemel?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst.
pé-nis, kutnewbie.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:41 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg je nu dat Krea liegt over z'n enorme piemel?
Heb je iets tegen pé-nissen ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry maar ik word er niet opgewonden van K:\.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |