Totaal onverantwoord, een zwangere vrouw die in dit totale noodweer de straat op moet! Mense, ope je oge!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
De chocolademelk was heerlijk
Straks even dik inpakken en even wandelen naar de markt
Hallo deze neem ik ff meequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh doen we dat toch een andere keer. Krijg je dr 2. Eentje voor je verjaardag en eentje omdat ik zo gul ben!
+10quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
20 Talietjes voor je spot?
nee J dan had er wel , uiteten ,hotelletje , neuken gestaan ?quote:
Je staf is dus onberoerd gebleven met Sinterklaas?quote:Op zondag 5 december 2010 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
nee J dan had er wel , uiteten ,hotelletje , neuken gestaan ?
De dag is nog niet omquote:Op zondag 5 december 2010 12:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je staf is dus onberoerd gebleven met Sinterklaas?
+3 herkenbaar!quote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef n00cL30n het volgende:
Was top J. Het dochtertje heeft weer eens gruwelijk veel kadootjes gekregen.
(Om je rot te schamen zo veel!)
Te grappig voor woorden, maar zo gebruikelijk als een brandweer man die vlammetjes blust.quote:
Heb je hem besteld ?quote:
ik verwacht niet dat die spontaan wordt afgeleverd ?quote:
Niet?quote:Op maandag 6 december 2010 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat die spontaan wordt afgeleverd ?
Mja, als die weer pas in april aangekondigd wordt en een paar maanden later in NL verkrijgbaar is...quote:Op maandag 6 december 2010 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon ff wachten op de iPad 2 KoM.
Half jaartje. Tis niet alsof je nu niets kanquote:Op maandag 6 december 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, als die weer pas in april aangekondigd wordt en een paar maanden later in NL verkrijgbaar is...
Bij jeuk moet je krabben S.quote:Op maandag 6 december 2010 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Half jaartje. Tis niet alsof je nu niets kan
Je kan beter de oorzaak voor de jeuk wegnemen ipv een beetje halfslachtig krabben. Ik wacht nog een generatie af.quote:
Ik verwacht vandaag dat ik mijn SINTpad krijgquote:Op maandag 6 december 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
DAAR GAAN WE AAN KAPOT MENSE OPE JE OGEN!!!11
BB's zijn kut. Maar aan een iPhone 4 heb ik nog geen jeuk. De 3GS doet het prima.quote:Op maandag 6 december 2010 09:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een iPhone 4. ipv die stink BB.
Als apple nu eens zorg voor een soortgelijk abo als voor BB. Dat mail buiten je datapakket valt... Dan krijg ik 'm wel geregeld.
BB's zijn kut J.quote:Op maandag 6 december 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
BB's zijn niet kut KOM , BB"s zijn niet vooor niks zakelijk gezien het meest gebruikt.
en de enige op afstand managebare telefoons voor NOOBS.
Regel jij een andere telefoon die ik volledig kan resetten op afstand en de juiste settings erin zetten als onze chief weer is op een of ander continent verblijft.quote:
Wat heb ik daar als gebruiker mee te maken??quote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Regel jij een andere telefoon die ik volledig kan resetten op afstand en de juiste settings erin zetten als onze chief weer is op een of ander continent verblijft.
Jij als gebruiker hebt daarmee te maken dat als je een of andere randdebiel bent die niet met een telefoon kan omgaan zn mailsettinsg weet te verneuken geen mail meer kan lezen als je op een of ander tropisch eiland zit, en ik dat met een BB direct voor je kan herstellen en met een iphone dan wel andere smartphone de dombo handmatig moet gaan helpen , inefficient.quote:Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heb ik daar als gebruiker mee te maken??
het is een smartphone die niet smart is, waar niet mee te surfen valt, waar geen app voor te krijgen is, die uit elkaar valt als je er naar kijkt.
Het is een bagger tyfus ding. Het enige wat dat kreng goed doet is berichten organiseren.
Bullshit, het enige wat mij betreft de BB de zakelijke keuze maakt is niet de beheersbaarheid maar de abonnements kosten voor mail. Als dat mogelijk wordt op een iphone of android stort BB in als een kaartenhuis.quote:Op maandag 6 december 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij als gebruiker hebt daarmee te maken dat als je een of andere randdebiel bent die niet met een telefoon kan omgaan zn mailsettinsg weet te verneuken geen mail meer kan lezen als je op een of ander tropisch eiland zit, en ik dat met een BB direct voor je kan herstellen en met een iphone dan wel andere smartphone de dombo handmatig moet gaan helpen , inefficient.
Zolang er geen andere remote manegebare telefoons komen zijn blackberry's het enige zakelijke alternatief.
Ik push geregeld settings , overigens wel steeds naar dezelfde gebruiker en nee hij is niet dom maar niet handig met telefoonsquote:Op maandag 6 december 2010 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bullshit, het enige wat mij betreft de BB de zakelijke keuze maakt is niet de beheersbaarheid maar de abonnements kosten voor mail. Als dat mogelijk wordt op een iphone of android stort BB in als een kaartenhuis.
Want met de 40 BB's hier intern is het nog NOOIT voorgekomen dat er remote settings gepushed moesten worden in de afgelopen 4 jaar.
Proficiat, je hebt de enige gebruiker in de wereld gevonden waarvoor een BB daadwerkelijk een betere gebruikers telefoon is dan een android of iOS based telefoon.quote:Op maandag 6 december 2010 10:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik push geregeld settings , overigens wel steeds naar dezelfde gebruiker en nee hij is niet dom maar niet handig met telefoons
Jesters!quote:
En dat!quote:Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef NJ het volgende:
Sowieso is een smartphone toch totaal failliet als hij pre-paid te verkrijgen is....
Ongetwijfeldquote:Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Proficiat, je hebt de enige gebruiker in de wereld gevonden waarvoor een BB daadwerkelijk een betere gebruikers telefoon is dan een android of iOS based telefoon.
Stel je niet zo aan Jquote:
De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.quote:Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Jvoor een knappe gebruiker vind ik ook een iphone en een android stukken beter , maar voor de "sufkutten" onderons en voor het beheersbaar houden is de bb een uitkomst en nu moeten we niet met zn allen net doen alsof het compleet ruk is want het is niet voor niks de meest gebruikte zakelijke telefoon en dat is niet alleen om het dataabonnement
Tja ik kan echt geen andere reden bedenken. Het scheelt gewoon verschrikkelijk veel geld als je regelmatig in het buitenland komt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Jvoor een knappe gebruiker vind ik ook een iphone en een android stukken beter , maar voor de "sufkutten" onderons en voor het beheersbaar houden is de bb een uitkomst en nu moeten we niet met zn allen net doen alsof het compleet ruk is want het is niet voor niks de meest gebruikte zakelijke telefoon en dat is niet alleen om het dataabonnement
quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.
(Moet er wel bijzeggen dat wij vooraal 8800's en 8820's hebben weggezet, ik weet niet hoe bruikbaar de laatste modellen zijn...)
Je hebt gelijk als je zegt dat het de enige écht te beheren oplossing is maar dat maakt het nog geen toffe oplossing. Bij gebrek aan beter de grootste worden is Windows tenslotte ook gelukt.
Nah dat + beheersbaarheid is wat mij betreft al genoeg reden om geen ander iets te nemenquote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja ik kan echt geen andere reden bedenken. Het scheelt gewoon verschrikkelijk veel geld als je regelmatig in het buitenland komt.
Dat + een beetje internetten wat moet een sufkut er nog mee mee dan ?quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De sufkutten bij ons vinden het ook ruk. De interface is totaal onnavolgbaar, de menustructuur is ruk en je moet als gebruiker nog teveel dingetjes 'weten' ipv dat het gewoon te gebruiken is. De meesten gebruiken 'm alleen om mail op te lezen, dat gaat nog net.
Nog steeds even kut op een bold 9700 EN OS 6 schijnt niet echt een verbetering te zijn. INderdaad is mail net bruikbaar en ook DAT zit vol met "dat moet je maar net weten". Zoals het feit dat bv de T naar de Top van je mail springt en de N en P naar de volgende (Next) en vorige (Previous) dag springt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
(Moet er wel bijzeggen dat wij vooraal 8800's en 8820's hebben weggezet, ik weet niet hoe bruikbaar de laatste modellen zijn...)
Plus dat dat een feature is die alleen de systeem beheerder interesseert. Management is alleen geinteresseerd in de kosten en vaart blind op systeembeheer die zegt dat ze enorm veel beheerkosten gaan besparen. Dan tellen ze zelf het gebrek aan dataroaming kosten bij die besparing op et voila.... de meest gebruikte zakelijke telefoon.quote:Je hebt gelijk als je zegt dat het de enige écht te beheren oplossing is maar dat maakt het nog geen toffe oplossing. Bij gebrek aan beter de grootste worden is Windows tenslotte ook gelukt.
Internetten op een BBquote:Op maandag 6 december 2010 12:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat + een beetje internetten wat moet een sufkut er nog mee mee dan ?
Klopt. Onze hele RvB heeft het ding al afgezworen en verzopen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Plus dat dat een feature is die alleen de systeem beheerder interesseert. Management is alleen geinteresseerd in de kosten en vaart blind op systeembeheer die zegt dat ze enorm veel beheerkosten gaan besparen. Dan tellen ze zelf het gebrek aan dataroaming kosten bij die besparing op et voila.... de meest gebruikte zakelijke telefoon.
En grotere n00bs zijn er niet dus.quote:Op maandag 6 december 2010 12:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klopt. Onze hele RvB heeft het ding al afgezworen en verzopen..
Ach het weer + nu.nl gaat primaquote:Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Internetten op een BBGrapjas.
ook niks bedoel je ?quote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
Goed, ondertussen thuis ivm zieke kleuter (die nu op de bank ligt te slapen).
Altijd verbazingwekkend hoeveel je thuis gedaan krijgt ivm op de zaak. Heerlijk!
Uiteraard JK, uiteraard!quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als kinderloze vind ik van die mensen die hun werk uit hun handen laten vallen zodra hun bloedje een snotneus heeft uiteraard tuig van de rochel.
Enkeltje Polen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als kinderloze vind ik van die mensen die hun werk uit hun handen laten vallen zodra hun bloedje een snotneus heeft uiteraard tuig van de rochel.
Wat? En die verspilling van treincapaciteit op de koop toe nemen zeker? Ik zeg gewoon tegen een muur. Klaar!quote:
Tuig van de richel.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |