Ja, die foto is echt te schattig voor woorden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef Toiletboy het volgende:
die foto waar die kleine met heeeeeeeeeuuuuuuuuuule grote ogen naar z'n lego autootje kijkt heeft echt m'n hart gestolen
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
DJMO, nog even en je moet weer verhuizen naar een groter huis
Wat een heerlijk berichtquote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg vandaag een zalige winterjas binnen die me als gegoten zit van Rebel-Angel, samen met een sd-kaartje (yes, ik kan weer foto's maken!) en een lekkere fles badschuim als verrassing. Ook kreeg ik een pakket van Stiemie met zwangerschapskleding en spulletjes voor de baby. Samen met het kerstpakket wat ik gisteren ontving is het gewoon haast te veel om nog te durven posten. Ik voel me net een kind met Sinterklaas. Ggisteren kreeg ik ook al een pakket van iemand (ik weet niet of ze bij naam genoemd wil worden) met daarin speelgoed en muurstickers voor Jan z'n kamer. Als klap op de vuurpijl kan ik binnenkort heerlijk in bad bij m'n schoonvader, de lushbal is ook binnen gekomen! En dan te bedenken wat ik via FhF nog ga krijgen .. ik ben er gewoon stil van![]()
Vanmiddag foto's maken om iedereen te bedanken![]()
je mag gerust weten dat het echt voelt alsof na zeven magere jaren nu de zeven vette jaren zijn aangebroken .. ik voel me zo blij, zo warmquote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een heerlijk berichtWat een heerlijk gevoel moet dat voor jou zijn
En ik lees nu voor de tweede keer dat je met je schoonvader in bad gaatquote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef DJMO het volgende:
je mag gerust weten dat het echt voelt alsof na zeven magere jaren nu de zeven vette jaren zijn aangebroken .. ik voel me zo blij, zo warm
verdorven geest Elisa?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik lees nu voor de tweede keer dat je met je schoonvader in bad gaat
Tsssss, lezen is ook een kunst he...... Bij of met is nogal een verschil.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik lees nu voor de tweede keer dat je met je schoonvader in bad gaat
dat ik er nou last van zou hebben (plak er zwangerschaps voor) ala.. maar kom op .. een jonge meid in de bloei van dr leven ??quote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan er nix aan doen
En het ergste: ik dacht ook voor de tweede keer: waarom zou je met je schoonvader in bad gaan
Dementie, anyone
Yups, ik weet het zeker: jij bent in de warquote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef DJMO het volgende:
dat ik er nou last van zou hebben (plak er zwangerschaps voor) ala.. maar kom op .. een jonge meid in de bloei van dr leven ??
Je bent gewoon te druk met regelen hier......quote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan er nix aan doen
En het ergste: ik dacht ook voor de tweede keer: waarom zou je met je schoonvader in bad gaan
Dementie, anyone
Je zou het bijna denkenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Je bent gewoon te druk met regelen hier......![]()
Echt nietquote:Volgende topic: Relax uitje gevraagd voor Elisa.........
Echt nietquote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef rebel-angel het volgende:
gaan we allemaal doneren voor een weekendje zwaluwhoeve
Nee ik las het de eerste keer ookquote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan er nix aan doen
Dementie, anyone
Pas maar op jijquote:
Nou, zie je wel!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef PeterPastoor het volgende:
Nee ik las het de eerste keer ook
Dan kom je hier maar op de boerderie uitrustenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken
[..]
Echt niet
[..]
Echt niet
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg vandaag een zalige winterjas binnen die me als gegoten zit van Rebel-Angel, samen met een sd-kaartje (yes, ik kan weer foto's maken!) en een lekkere fles badschuim als verrassing. Ook kreeg ik een pakket van Stiemie met zwangerschapskleding en spulletjes voor de baby. Samen met het kerstpakket wat ik gisteren ontving is het gewoon haast te veel om nog te durven posten. Ik voel me net een kind met Sinterklaas. Ggisteren kreeg ik ook al een pakket van iemand (ik weet niet of ze bij naam genoemd wil worden) met daarin speelgoed en muurstickers voor Jan z'n kamer. Als klap op de vuurpijl kan ik binnenkort heerlijk in bad bij m'n schoonvader, de lushbal is ook binnen gekomen! En dan te bedenken wat ik via FhF nog ga krijgen .. ik ben er gewoon stil van![]()
Vanmiddag foto's maken om iedereen te bedanken![]()
wat gaaf zeg!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb zelf een database(je) aangelegd die ik her en der op fora gebruik
Ik heb nog wel wat badspul in de aanbieding!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Tuurlijk! We pleuren d'r in bad met een bruisbal en dwingen haar om uit te rusten
Fijn is zoiets he!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef brunette82 het volgende:
Totaal off topic:
maar k wil het even kwijt:
Wat mij vanmiddag overkwam. Natuurlijk in de file gestaan, en jammer genoeg
was mijn ruitenvloeistof op. Dus ik dacht, zodra ik weer thuis ben, vul ik het even bij.
Prima, zo gezegd zo gedaan, hup,aan klepje trekken, en hup daar ging de motorkap.
Netjes de ruitenvloeistof bijgevuld, en wilde mijn motorkap dicht doen..maar dit lukte niet![]()
Hoe hard ik ook probeerde om zeg maar, de motorkap te laten vallen, hij wilde niet dicht.
(het klepje aan de binnenkant wilde niet heen en weer zeg maar, en dat moet hij normaal wel doen)
Er kwam een oudere turkse man voorbij, zegt ie, wacht, wacht, ik heb wel handy oil voor je,
even erop smeren, dan doet hij het weer. Ik was stom verbaasd. Hij zei, wacht op mij, ik kom zo terug. En, prompt, 2 minuten later komt ie terug met een grote fles van Handy Oil en hopla
smeert er flink wat van, op het klepje, dat klepje ging dus niet heen en weer zeg maar,
daarom kon de motorkap niet dicht..na 3 keer proberen, ging hij dicht![]()
Je zou denken, een kleine moeite, maar het is toch lief?![]()
later maar even een bosje bloemen gebracht bij hem.
(woont een flat verderop)
Geweldig! Die blije koppies!quote:Op maandag 6 december 2010 00:40 schreef vamperotica het volgende:
ik zal dit echt nooit, nooit , nooit vergeten... Die koppies... vertelde net ook al in ene pm dat de foto's maar een fractie van de werkelijkheid laten zien....
En die viezige mondjes , die komen van het snoepen en de heerlijke chocomel....
Lieve mammaElisaB.......
Dat zijn dan echt van die dingen die je hele dag blij maken!quote:
Opvallend genoeg zijn dat heel vaak Turken en eigenlijk nooit Nederlanders. Zou ook zomaar kunnen gebeuren in de wijk waar ik woon.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef brunette82 het volgende:
Totaal off topic:
maar k wil het even kwijt:
Wat mij vanmiddag overkwam. Natuurlijk in de file gestaan, en jammer genoeg
was mijn ruitenvloeistof op. Dus ik dacht, zodra ik weer thuis ben, vul ik het even bij.
Prima, zo gezegd zo gedaan, hup,aan klepje trekken, en hup daar ging de motorkap.
Netjes de ruitenvloeistof bijgevuld, en wilde mijn motorkap dicht doen..maar dit lukte niet![]()
Hoe hard ik ook probeerde om zeg maar, de motorkap te laten vallen, hij wilde niet dicht.
(het klepje aan de binnenkant wilde niet heen en weer zeg maar, en dat moet hij normaal wel doen)
Er kwam een oudere turkse man voorbij, zegt ie, wacht, wacht, ik heb wel handy oil voor je,
even erop smeren, dan doet hij het weer. Ik was stom verbaasd. Hij zei, wacht op mij, ik kom zo terug. En, prompt, 2 minuten later komt ie terug met een grote fles van Handy Oil en hopla
smeert er flink wat van, op het klepje, dat klepje ging dus niet heen en weer zeg maar,
daarom kon de motorkap niet dicht..na 3 keer proberen, ging hij dicht![]()
Je zou denken, een kleine moeite, maar het is toch lief?![]()
later maar even een bosje bloemen gebracht bij hem.
(woont een flat verderop)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |