Niet waar. Die roepen dat ze daar wat mee op hebben ja,. maar als er gestemd moet worden wuiven ze onze privacy achter mekaar weg en ja dat is al vaker voorgekomen ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De D66 heeft ook nog wel een woordje te spreken over privacy.
Check, en helemaal eens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef vosss het volgende:
Iedereen die bij de laatste verkiezingen niet op de Piratenpartij gestemd heeft, heeft geen recht van spreken wmb.
Dat was de enige partij waar je terecht kon als je een beetje gezond verstand hebt.
Helaas heeft het gros van Nederland dat niet en daar ben ik (die wél op de Piratenpartij gestemd heb) nu de dupe van.
Bedankt klootzakken met jullie compleet debiele plank voor de harses instelling van ik heb toch niks te verbergen![]()
Dan reken je buiten Sophie In 't Veld om, is ook een felle tegenstander van ACTA.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet waar. Die roepen dat ze daar wat mee op hebben ja,. maar als er gestemd moet worden wuiven ze onze privacy achter mekaar weg en ja dat is al vaker voorgekomen ja.
De D66 is net als alle andere gevestigde partijen een lachertje als het gaat om privacy
Eens..quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef vosss het volgende:
Iedereen die bij de laatste verkiezingen niet op de Piratenpartij gestemd heeft, heeft geen recht van spreken wmb.
Dat was de enige partij waar je terecht kon als je een beetje gezond verstand hebt.
Helaas heeft het gros van Nederland dat niet en daar ben ik (die wél op de Piratenpartij gestemd heb) nu de dupe van.
Bedankt klootzakken met jullie compleet debiele plank voor de harses instelling van ik heb toch niks te verbergen![]()
Ik hoop ook echt dat bij zulke mensen de PC's gekraakt worden en dat zij ook nog de schuld in hun schoenen geschoven krijgen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef vosss het volgende:
Of dat Fred hun gegevens verkoopt aan Brein en ze een knokploeg op hun stoep krijgen te staan omdat ze een aflevering van Lost hebben gedownloadquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat bij zulke mensen de PC's gekraakt worden en dat zij ook nog de schuld in hun schoenen geschoven krijgen.
Top comedy moment...
Jij werkt toch in het mediawereldje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of dat Fred hun gegevens verkoopt aan Brein en ze een knokploeg op hun stoep krijgen te staan omdat ze een aflevering van Lost hebben gedownload
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
het zal eens tijd worden dat iemand die teeven het hele jaar door iedere dag gaat volgen, en dan een blog gaat bijhouden wat hij allemaal in zijn privetijd doet.
kijken of hij dat leuk vind. hij heeft tenslotte niks te verbergen toch ?
En al zijn misdaden uitvergroten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
het zal ens tijd worden dat iemand die teeven het hele jaar door iedere dag gaat volgen, en dan een blog gaat biojhouden wat hij allemaal in zijn privetijd doet.
Als ik op dit moment geen werk had dan zou ik me daar wel voor op willen offeren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
het zal ens tijd worden dat iemand die teeven het hele jaar door iedere dag gaat volgen, en dan een blog gaat biojhouden wat hij allemaal in zijn privetijd doet.
Niet alleen met Fred Teeven, maar met de regering en de Tweede Kamer tezamen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik op dit moment geen werk had dan zou ik me daar wel voor op willen offeren.
Goed plan, ik hoop van harte dat iemand dit oppikt
Inderdaad, de uitslag van de Piratenpartij was bedroevend. Ik heb Mens &Spirit gestemd, die zijn ook overduidelijk tegen allerlei privacy-aantastende maatregelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef vosss het volgende:
Super-idee!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
Nieuwe democratiequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:44 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ben ook bereid wat te doen.
Nee, straks hebben we helemaal niks meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
Jongens jongens jongens... rustig nou.... we kunnen nu allemaal wel afgeven op de VVD.... maar ze zorgen er dus WEL voor dat we straks geen tussenuren meer hebben!!!
Ik heb op ze gestemd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |