Holy shit! Da's uh... 300 euro! Je bent rijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook $400 aan verdiend. Echt geld.
2 weken, op een investering van ¤350.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Holy shit! Da's uh... 300 euro! Je bent rijk!
Hoe lang had je daar voor nodig?
Dit is totaal niet vergelijkbaar.quote:In een piramidespel verdienen de eerste paar altijd wel wat geld he...
Oh wow, een stuk in De Persquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef Blinker het volgende:
Nu ben ik opeens een hacker volgens de pers
http://www.depers.nl/econ(...)s-en-criminelen.html
Dan neem ik aan dat je nu alles verkocht hebt? De boel zakt al weer aardig in toch?quote:
Totaal wel. Hoe eerder je in stapt, hoe groter de kans op winst. Als je instapt net voor de boel ploft ben je alles kwijt. Hoe piramide wil je het hebben?quote:Dit is totaal niet vergelijkbaar.
Bij een piramidespel wordt de "winst" van een bestaande deelnemer uitgekeerd met het geld van de inleg van nieuwe deelnemers, voorzover ik kan zien is dat hier niet gaande. Dan zou een aandeel WorldOnline kopen volgens jouw logica ook een piramidespel zijn. Slim is het misschien niet, maar geen Ponzi scheme.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je nu alles verkocht hebt? De boel zakt al weer aardig in toch?
[..]
Totaal wel. Hoe eerder je in stapt, hoe groter de kans op winst. Als je instapt net voor de boel ploft ben je alles kwijt. Hoe piramide wil je het hebben?
Tegen welke prijs?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Mooi product om mee te speculeren
Ik heb dan ook gisteren voor rond de 5000 euro aan bitcoins gekochtAfgaande op de voorgaande ontwikkelingen, lijkt me dit een goede gok!
Die coins die ik jou veel te goedkoop heb verkocht heb je voro vette winst verkocht?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Laatst 30 BTC's verkocht voor 7.5 dollar per stuk (destijds gekocht voor 3.4 en 3.5 dollar per stuk). Had verwacht dat de koers weer flink zou gaan dalen, aangezien dat daarvoor ook al een keer was gebeurd. Had blijkbaar beter even kunnen wachten!
9,10quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Mooi product om mee te speculeren
Ik heb dan ook gisteren voor rond de 5000 euro aan bitcoins gekochtAfgaande op de voorgaande ontwikkelingen, lijkt me dit een goede gok!
Je bedoeld natuurlijk voor $10 bitcoiN gekocht, want de bubbel is zo ver opgeblazen dat je er niet meer krijgt. Gefliciteerd met de aankoop! Wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
Vanaf 15 seconden. In 1.5 minuut geweldig uitgelegd.
Net voor $10.50 bitcoins gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |