Bedankt voor het aanbod, maar voorlopig ga ik er nog even niks mee doen. Ik ga flink minderen met computeren (Opeens last van RSI?), maakt Bitcoin overigens niet minder interessant.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:52 schreef PiRANiA het volgende:
Als test kunnen we heen en weer wel wat overmaken.
Je kunt overmaken op mijn FOK!Test-adres:
17nQMvzwwSjuNTDsNctR16Vr9axTEPtxnj
Ik geef het terug als ik het heb.
Als je stroom gratis is wel jaquote:
Met grondstoffen kan je niet betalen en met bitcoins wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:18 schreef kort het volgende:
Maar wat maakt bitcoins anders dan investeren in grondstoffen![]()
Er wordt nergens ontkend dat het een valuta wordt volgens mijquote:Oké ik snap het concept van geen overheid, maar dit is net als hippies die zeggen 'we moeten van geld af, en met een puntensysteem werken' en dan niet snappen dat punten gewoon een valuta wordt dan![]()
Omdat ze hun eigen certificaar hebben gesigned (en niet door een dure partij). De verbinding is dus wel geëncrypt. Ga anders naar http://bitcoin.org/quote:Ik zie het nu gewoon als investeren in een valuta/grondstof.
-edit-
Firefox geeft een warning als ik naar https://www.bitcoin.org/ ga.
Een gemiddelde PC maakt in een jaar 50 bitcoins.quote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voordat je 1 bitcoin binnen hebt dan?
1 | 1QKHjWqHXwHMeEeUGZhTdPBZ4h1UBZU2PT |
De koers gaat de laatste 2 dagen nogal omlaag ja. Fijn als je nu nieuwe coins wilt kopenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef TeringHenkie het volgende:
De spread is nog erg hoog, vooral op EUR/BTC: 0.5250 om 0.7326![]()
Verstuurd! (117053 blocks nu trouwens)quote:Maar goed, iemand zin om mij een coin te sturen?
Uurtje ongeveer volgens mij.quote:[ code verwijderd ]
Ben benieuwd hoe lang het duurt![]()
Nicequote:Ik heb nu zelf 20 euro naar BTCex gestuurd
Ben nu bezig een orderbook viewer te maken in JavaKunnen we lekker naar de boeken kijken
Aantal blocks staat nog steeds op 117053. Als dat getal omhoog gaat zul jij wel een confirmation krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef TeringHenkie het volgende:
Make that C#, gaat om proof of concept
Wachten op het moment dat je transactie bij een volgend block zit. Voor je het kunt vertrouwen moet het een paar keer geconfirmed zjin (de normale client vindt het bij 5 keer goed).quote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef TeringHenkie het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat iemand anders het geld heeft overgemaakt? Is dat verifieerbaar voordat je het zelf ziet verschijnen in de client?
Krentquote:Status: 15 bevestigingen
Datum: 6-4-2011 21:10
Van: onbekend
Naar: 1QKHjWqHXwHMeEeUGZhTdPBZ4h1UBZU2PT (yours, label: Your Address)
Credit: 0.25
Netto bedrag: +0.25
Tyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb hem uit een PPA. (ppa:stretch/bitcoin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |