quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hey hey
All we want is a little of the good life
Standin' in line for a good time
As the rush comes in
Livin' the life of a breakbeat junkie!
grappig, want normaal haat iedereen altijd op Showtek en nu nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hey hey
As the rush comes in
Ik zit hem nu te kijken, doet me gelijk denken aan die rookmachine's vooraan. Echt zonde want af en toe zag je echt geen hand voor ogen als je vooraan stond. Ook op de DVD lijkt er steeds een rookwalm voor de stage te hangen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Utca het volgende:
Kreeg vanochtend een mail dat m'n Decibel DVD verstuurd was, ligt ie net al in de bus
Het zijn er maar 2quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:58 schreef Beach het volgende:
grappig, want normaal haat iedereen altijd op Showtek en nu niet
quote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat is Showtek - Breakbeat Junky dik!
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hey hey
As the rush comes in
quote:
anthem is nice! En Quake Dance was tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:05 schreef ElDani het volgende:
Op www.alphaverb.nl staat de 10e free release, het Quakedance Anthem van dit jaar!
Was het wat?
die mail kreeg ik ook, ga zo gelijk even in de bus kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Utca het volgende:
Kreeg vanochtend een mail dat m'n Decibel DVD verstuurd was, ligt ie net al in de bus
stukje Hard Kickerz toen we binnenkwamen; goede setquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef haakon het volgende:
Even over gisteren (Quake Dance):
Defector, bijna niets van gehoord..
Catatonic Overload, wel leuk setje.
Frequencerz: begint er op te lijken.
Wildstylez:
B-front:Dat lijkt er meer op! De ene na de andere knaller.
AVIO Live: FOOOKING HELL, dikste set die ik tot nu toe van ze gehoord heb, wat fijn wat fijn
Promo als afsluiterWat een held! Een paar hitjes, maar gewoon keihard raggen!
Quake Dance the 5th Anniversary was een meer dan geslaagd feest!
quote:Quake Dance the 5th Anniversary was een meer dan geslaagd feest!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:17 schreef ElDani het volgende:
Holy shit! Noisecontrollers zijn terug! Wat een heerlijke tracks!
Vermenigvuldig dit met die nieuwe Wildstylez tracks en de collabs (oa Stardust)
Digital Age: Hier is een heeeeeelle grote fan!
Ken iemand die vaker met B-Front staat te praten. Hij zegt ook gewoon over zijn eigen plaat: daar kan ik over een jaar gewoon nog mee afsluiten, dan gaat het nog steeds los.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik heb de hele set van B-Front gewacht totdat hij Magic zou draaien en de laatste plaat van z'n set, net toen ik nog ff snel wilde gaan pissen omdat AVIO na hem kwam, gooit hij hem erin
Vertel!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al een aantal Fokkers gespot op de Decibel dvd
namen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
ja, dat heb je me nog ff gemeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef haakon het volgende:
Oja, en Musical Analysis![]()
![]()
Wat ben ik daar hard op gegaan zeg
preciesquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ken iemand die vaker met B-Front staat te praten. Hij zegt ook gewoon over zijn eigen plaat: daar kan ik over een jaar gewoon nog mee afsluiten, dan gaat het nog steeds los.
wie?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |